23 Aralık 2010

Yalakama (Güney Afrika'da bir ülke)

Hani şu birilerini savunanları hemen ''yalaka'' diye yaftalayanlar var ya, acaba onlar kendilerini savunanlara da ''ya bi sus! bana yalakalık yapma'' diye laf yapıştırıyorlar mı?

Yani insan ister istemez herkese bu yaftayı yapıştıranların kendilerini savunanlara da ''yalaka'' deyip demediğini merak ediyor. Eğer öyle diyorlarsa ben onların alınlarından öperim arkadaş, ''Haklısın'' derim, ''Tabii, zaten senin gibi düşündüğünü söyleyenlerin hepsi sana yalakalık yapıyor, ya ne olacağıdı?!'' derim. Ama öyle dediklerini pek sanmıyorum.

''Bana dokunmayan yılan bin yaşasın'' deyip köşeye sinilmesi gerek bu arkadaşların ''yalaka'' dediklerinden olmamak için, en iyisi değil mi? Evet  en iyisi. Ne de olsa milli ideolojimiz olmuş bu ''bana dokumayan yılan bin yaşasıncılık'' , kimse bize 'yalaka' demesin de ne olursa olsun. Yaşarız biz mis gibi, zaten yılan da dokunmuyormuş.

2 Aralık 2010

Reklam aldım.

Yarım saatliğine de olsa Angelina Jolie dudaklarına sahip olmak ister misiniz?

Evet mi?
Eğer cevabınız ''evet'' ise hemen yazıdaki ''numara''yı uygulayın. Bu numara kimsede yok!!!

Şimdi hemen Özçiğdek Kardeşler'den 1 kg tuzlu çekirdek alırsanız, yanında 1 çekirdek bizden size hediye!!

Numara: Aldığınız 1 kg tuzlu çekirdeği tencerenin (evet tencere) içine boşaltın ve hiç aralık vermeden çitlemeye başlayın. Hoş zaten siz ara vermek isteseniz de çekirdekyiyengillerde otomatiğe bağlama (çekirdek-el-ağız üçlemesi) özelliği mevcut olduğu için bu isteğiniz maalesef boşa çıkacaktır.

Bir süre sonra çitlediğiniz çekirdekler dudağınızda dayanılmaz bir acı hissetmenize yol açacak, eğer yol açmadıysa biraz daha çitleyin ki yol açılsın, zaten açık yolda gezmeyi de hep sevmişimdir bence çok güzel bir şey (????). Neyse, evey ne diyordum. Dudakta acı varsa olmuşsunuz siz, gidin aynaya bakın. Artık yarım saatliğine jolie konseptinde dolanabilirsiniz! He ama ''hala acı hissetmiyorum beeğn?!'' diyorsanız gidin o dudakları tahriş ettikten sonra tuza bastırın ama biraz acıtacak. :)))))))))))::)))))) :psikogülüş: O da acıtmadıysa Allah sizi kahretmesin, ne biçim dudak var be sizde? Tövbe estağfurullah nasır falan mı bağladı ne oldu ya??

Ürünümüzden memnun kalmazsanız o sizin sorununuz. Ayrıca bu 1 kg'lık çekirdeği cidden yarım saatliğine şiş dudaklarla gezmek için alıyorsanız size ne diyeceğimi bilemiyorum. Ama çekirdekler güzel bak, valla al ye! Ucuz hem!
Evde denemeyin sonra benden bilmeyin.
Başlığa bakıp cidden reklam aldığımı düşünenlere de sevgiler. 
 
Tuşların Tıkırtısı: Aralık 2010
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.