5 Ekim 2013

Yağmurdan Kaçmayanların Şarkısı

Hayallerimiz için çabalamayı bıraktığımızda kendimizi iyileştirme şansını da kaybettik.
Şimdi size çok güzel bir kitaptan bahsedeceğim. Belki de çoğunuzun doğumunu gün gün bloglarınızdan izlediği bir kitaptan; hayallerinden vazgeçmeyen ve size de hayallerinizden vazgeçmemenizi söyleyen Melda Uytun’un güzel kitabı,“Yağmurdan Kaçmayanların Şarkısı”ndan.

Kitabın bana ulaşmasını uzun uzun bekledim ve o uzun bekleyişimin acısını, kitap elime ulaşır ulaşmaz tüm geceyi kitabın bütün sayfalarının içinde gezinerek çıkardım. Çok da güzel yaptım.

Kitapta Ireth karşıladı beni. Ireth, hayalleri olan ama bu hayallerini dünyanın tekdüzeliği yüzünden istemeden rafa kaldırmış biri. Hayallerini bir kenara kaldırması, Ireth'i farkında olmadan günden güne bambaşka, hiç istemediği birine dönüştürüyor ve bir süre sonra kendini o tekdüze dünyadan çok farklı, kuzgunlu, büyücülü, hayallerle beslenip büyüyen bir yerde  buluyor. 

Orada Ireth’e, Estelwen, Lona ve Daeron adlı başka hayalciler de katılıyor. Eğer hayalleri olan insanlardan biriyseniz, bu hayalcilerin her birinde kendinizden minik parçalar bulabilirsiniz, belki benim yaptığım gibi arada bir kitabı kapatıp kendi kendinize gülümseyebilir veya kızabilirsiniz de.

Başka neler mi var? Çok fazla şey var tabii ama hepsini burada anlatamam! Mesela güzel sesleriyle havada süzülen Airis'ler var, tabii Darkspur adlı korkunç yaratıklar da var. İnsanların neden hayallerini  yüzüstü bırakıp tekdüzeleşmeyi seçtiklerini bir türlü anlayamayan Luphildern Ugmar adlı bir büyücümüz de var. Beyazlar ve Gölgeler var. Hayallerle dolu güzel insanın yazdığı güzel kitap Yağmurdan Kaçmayanların Şarkısı’nın her bölümünde şarkılar da var.

Daha neler olduğunu bilmek isterseniz kitabı edininiz efenim. ^.^

Gerçek olmayan bir şeyi hayal edemezsiniz.

7 lafazan:

Sycorox dedi ki...

öyle güzel ki kitap bitirmeye kıyamıyorum gerçekten :)

Adsız dedi ki...

Melda Uytun diye bir yazar olduğundan açıkcası haberim yoktu.

gzde uzun dedi ki...

Ne okusam diye düşündüğüm şu sıralarda bu iyi bir teklif oldu değerlendirmeye alınır bir hayalci olarak :) Teşekkürler :))
http://theclumsywriter.blogspot.com/

Finduilas dedi ki...

Sycorox,
Ben elimden bırakamadım, hemen bitti. :(

Adsız,
İlk kitabı. :)

Gzde Uzun,
Rica ederiim. ^.^

Olric dedi ki...

ben bir de ağladım sonunda ben kalp melda

İlk İnsan dedi ki...

Keşke kapakta şemsiye kullanılmasaydı.

yetersiz terbiye dedi ki...

Yağmurdan kaçılırmı alla alla

 
Tuşların Tıkırtısı: Yağmurdan Kaçmayanların Şarkısı
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.