26 Nisan 2009

Milenyum çocuğu.


Şimdi bu 1995-2000 doğumlu minik veletler var ya. Onlar çok tuhafıma gidiyor benim. Neden bilmiyorum. 1995'te ilkokula başlamıştım mesela, 2000'de milenyum diye bi laf vardı herkesin ağzında. Bazı dükkanların camında ''Milenyum bilezikleri gelmiştir.'' diye ilanlar olurdu.

Ama şimdi 2000'de doğan velet 9 yaşında, çıkıyor televizyonda şarkı söylüyor, gayet düzgün cümleler kurabiliyor. 1997'de doğmuş velet Aşk-ı Memnu'da Kıvanç Tatlıtuğ'la dalga geçiyor. Ben o yaşta hala arkadaşlarımla evcilik oynuyordum hey! Yeni nesil çok fena geliyor. Ha bi' de şuna dikkat ettim... Kimin çocuğunu görsem, gözler yeşil veya mavi, saçlar kumral. Türklerin görünümü mü değişiyor acaba azizim?

7 lafazan:

Mrs. Baros dedi ki...

ya yannız şu aşk-ı memnuda oynayan çocuk süper bişi ya her gördüğümde keşke öyle bi kardeşim olsaydı diyorum
eheh

Mrs. Baros dedi ki...

ama yeni nesil cidden değişmiş baya açık ten, renkli göz...
bu yeni gelen nesil fazla bilmiş birde.. ya ne biliyim bizim zamanlarımız daha iyiydi sanki,herşeyi yaşında yaşıyorduk.
şu zamandaki 14 yaşındaki kız(çocuğu) 20lerinde duruyor, çok büyükmüş gibi davranıyor, giyimiyle herşeyiyle. bunun nesi güzel olabilirki

victoria dedi ki...

bi de ağızlarında garip garip cümleler "abla karışma ben kendimi böyle ifade ediyorum" , "sen benim duygusal yapılı olduğumu bilmiyo musun abla!" , "ergenlik aknesi çıkmış o kızda"

oha ya aynen. bana o yaştayken "kendini nasıl ifade ediyosun" filan deselerdi hiç bi b*k anlamazdım. hatta akne makne deselerdi "o ne ki yenir mi" filan olurdum sanırım :D

Mertcan Cuzdan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Angelica dedi ki...

Birde bazıları var maşallah dil papuç kadar hemen laf atmaya başlıyor.Ne bu yahu.Saygı kalmamış..

Fikri Haller dedi ki...

Yeni nesile yeni nesil diyen yeni nesiller olarak kendi yaşınızı yaşayın:) ben bile demiyorum yeni nesillere yeni nesil diye. dünyayı keşfetmek güzel şey ama:)

Zero dedi ki...

Vallahi benim de 1997 - 2000 doğumlu çocukları falan görünce içim bir garip oluyor :) Ben onlar doğduğunda at koşturuyordum teheyy... Bu arada "Minelyum Bilezikleri"nin koleksiyonu var bende :) Şimdi bakıyorum da hiç birşeye benzemiyorlar yahu... Çocuk aklı almışız :)

 
Tuşların Tıkırtısı: Milenyum çocuğu.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.