14 Mayıs 2009

TEY.

96 kişi olmuşuz a dostlar. Hey gidi günler hey, buralar eskiden hep dutluktu, kurtlar inerdi bazen. Ara sıra in ve cinlerle top da oynardım.

İlk izleyicimin olduğu zamanı hatırlıyorum ne heyecanlamıştım ama. ''Aha biri beni izliyo möhöhö'' deyip kendimi bi şey sanmaya başlamıştım falan. Ne güzeldi, saf bloggerlık günleri. İlk izleyicim de Lasombra'ydı hiç unutmam, ne kadar önemli bi olaymış benim için bak. sdjhfaj.


100. izleyiciye de ödülüm yanaklarını mıncırmak olsun.
Adios muchachos y muchachas!

6 lafazan:

Caponizmatrix dedi ki...

hee ben de sinerji olsun diye 100. izleyiciye popomu mıncıklatcam:D

Finduilas dedi ki...

vuu senin 100. izleyiciyi şimdiden tebrik ediyorum. :D

dawsonrose dedi ki...

Felicidades, mi bien ^^

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

ben bugün ulaştım 100.ye ben napsam acep :D

Finduilas dedi ki...

dawsonrose; gracias chica. (bi kaç kelime biliyoruz biz de lütfen :P )

Rigor Mortis; sen de sarıl eheh veya 200. yü bekle bence :P

CoRai dedi ki...

aaaaaaa
bu ödülü ben almıştım :))

http://tuslarintikirtisi.blogspot.com/2009/05/yok-artk-lebron-james.html

 
Tuşların Tıkırtısı: TEY.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.