17 Haziran 2009

Sinir boşalması.

Hani kendini bir halt sanan ama aslında hiçbir halt olmayanlar var ya. Çok bilmiş gibi konuşanlar hani...

''Bu böyle şöyle anladın di mi canım? Anlıyo musun beni, bak ben şunu bunu biliyorum. Sen biliyo musun peki hı?''

''Aa hayır o öyle değil, aslında böyle! En doğrusu budur, hayır sen yanlışsın en doğrusu benim!.''

Şeklinde konuşurlar hani. Kendilerini her haltı biliyormuş gibi tanıtıp aslında içlerinde son derece ezik bir bünye taşıyan insanlar, kendini karşısındakine ispat etmeye çalışırken aslında içindeki ezikliğin tavanlarda gezindiğinden haberi olmayan zavallılar var ya. Onlardan nefret ediyorum ben işte. Gereksiz karbon salınımı.

14 lafazan:

Mrs. Baros dedi ki...

popoları yere gelir bi gun öylelerin.

inatçı hardal dedi ki...

kızılcık sopasıyla dövmek gerekir.

MeLioR dedi ki...

Ayyyyyyyyyyyyyynen:D
Geçen o tipte bi insanın da bulunduğu bi grup için de ertesi gün biyerlere gitmek için plan yapıyorduk.E tabi aile izni falan konuşuyoruz.
-Ay siz izin alın bi ben en son alıcam.Zaten benimkisi kesin de siz şimdi gelemezsiniz falan..
dedi.Ve kendisi ''İZİN ALAMADIĞI'' için gelemedi.
Uzun olcak ama bu kişi sürekli ortalarda ''BEN OLGUNUM'' şeklinde gezer.Cümlelerinin başında da o iki kelimeyi kurar.Ama bi olgunluk belirtisi görülmemiş insan parçasıdır.Ulan ne içlenmişim haa.Kaçıyım ben :D

bi dost dedi ki...

sen sinirlisin bu aralar sanırım:) sinir edenler sağolsun. ama uzaklaşsan keşke, gıcık olduklarından.

Finduilas dedi ki...

Mrs. Baros;
hayır bi de havalarda olmaları için bi sebep yok. kendileriyle oynuyolar resmen...

inatçı hardal;
en güzeli.

MeLioR;
oh ne iyi olmuş ona, morarmış kalmıştır zübük. :D

bi dost;
öyleyim, edenler sağolsun evet. çabalıyorum, sabrediyorum. =)

...camenta... dedi ki...

hay klavyeni öpeyim!

Finduilas dedi ki...

öp cağnım!

Bugra dedi ki...

Ahh, ben de aynı dertten muzdaribim..

Sonuna kadar haklısın, yok etme isteği uyandırıyor bende ..

acı mutluluktur dedi ki...

aynen dostm cok kıl kaparım :D

absalom dedi ki...

bi vatandaş ısrarla birşey üzerinde duruyosa kendiyle ilgili...
durup durup konuyu oraya getiriyosa...
bil ki o konuda eksikliği,ezikliği,travması vardır.

tecrubeyle sabittir.

dyq dedi ki...

heh budur işte.

Finduilas dedi ki...

herkesler dertlenmiş.

ay kopuğu(köpüğü) dedi ki...

amann salla gitsin ya...
onu bunu kafana takmayacaksın
dertleri kederi çöpe atacaksın
bir de sıcaktan cıldıracaksın
TAKMAYACAKSIN tak açacaksın..:))
bu günlerde en iyisi bu:)

Terapist dedi ki...

Zaten yalnızca konuşabiliyorlar... Sadece çene çalışıyo, kafa değil...

 
Tuşların Tıkırtısı: Sinir boşalması.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.