15 Haziran 2009

Esra Ceyhan'la do'dan si'ye.

Esra Ceyhan'ın albüm çıkaracağı haberi yalan olsun, şaka olsun lütfen.Eğer bu doğruysa üzerimize bir lanet çökecek, o lanet hepimizi bulacak ve taş üstünde taş bırakmayacak. Ben inanıyorum ki programı yayından kaldırıldı diye bizi cezalandırmak istiyor.

Sessiz sedasız programını yapsın o yine, yemin ederim dalga geçmiycem ya.

(**Ajdar da geri döner birlikte düet bile yaparlar bence. Ajdar feat Esra, arkada Sadri beyin yuvarlanmayla karışık havada durma gösterisi, yan tarafta hocalar birbirleriyle konuşuyorlar, kıvırcık saçlı konuk teyzeler ellerinde mendillerle bu ikilinin şarkılarını söylüyorlar, konuk hayvanlar var bir de. Kabus gibi! Eğer bunlar gerçekleşirse arkama bile bakmadan uzaklaşırım buralardan. Yaparım. **)

14 lafazan:

Mrs. Baros dedi ki...

salak kadın.

ESTHER dedi ki...

esra ceyhan "şarkıcı olacağıma dair söylentiler varmış. inanamıyorum buna. ben siyasete atılmayı düşünürken neden şarkıcı olmak isteyeyim ki" demiş.. sevinsem mi üzülsem mi bilemedim

Finduilas dedi ki...

yok artık, devlet işlerine el atması daha da beter! bize kafa yedirtmeye kararlı herhalde... :D

CaRtMaNtR dedi ki...

Bana bi haller oldu albüm çıkardım der ardından olduğu yerden zıplayarak yuvarlanır. Nasıl olsa Beyblade Sabri abi yolu gösterdiydi kendine :D

Ballerina Witch dedi ki...

taparım bu kadına :p
tanrığğğğğğğğğm :D
radyolarda, beachlerde çalındığını düşünün bi de :D
tatile gidesim gelmez ... :D

Trivium dedi ki...

Siyasete atılması daha korkutucu geldi gözüme...Esra Ceyhanın aileden sorumlu devlet bakanı olma ihtimali söz konusu... :S

Finduilas dedi ki...

allah bizi esra ceyhan'ın her türlü gazabından korusun. :D

Bugra dedi ki...

Araya " O yeahhh mannn " ezgisi katarlarsa belki :)

CoRai dedi ki...

Eurovizyona katılsın salak... :D

Eliza Doolittle dedi ki...

Aaa oyle deme, dingonun ahiri yeni turkce pop dunyasinda tek eksigimiz esra kaldi!!!

Hamamböceği dedi ki...

baya acayip şeyler oluyo hayatta ha.

*konuylamuhteşemalakalıyorum*

sLn dedi ki...

kabus gibi :s

.. dedi ki...

Ben inanıyorum ki programı yayından kaldırıldı diye bizi cezalandırmak istiyor.
Bencede ! Daha başka ne olabilirki?
Benim blogumdada bu hatunla ilgili bir yazı var.Okursan sevnirim :)

Finduilas dedi ki...

''dingonun ahiri yeni turkce pop dunyasinda tek eksigimiz esra kaldi!!!''

diy mi diy mi!

 
Tuşların Tıkırtısı: Esra Ceyhan'la do'dan si'ye.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.