7 Eylül 2009

''Ben bu sakalları değirmende ağartmadım.''

İlk gördüğümde ''Ahaha şirin babaya benzemiş len.'' demiştim ama şimdi tekrar baktım da şirin baba değil ya bu. Resmen sokaktaki evsizlere dönmüş, sanki ekrandan çıkıp burnunu çeke çeke ''Abi 5 lira versene şarap alıcam'' diyecek gibi. Cuma'sını kaybetmiş Robinson Crusoe gibi, Harry Potter'ın Hagrid'i gibi. N'aptın kendine Ali baba diyorum başka da bir şey demiyorum.Ne bu şiddet bu celal?


EDIT: Bu yazı yazıldıktan yaklaşık 2 saat sonra Ali Kırca, haberleri sunmaya sakalını kesip çıkmıştır. Önerimi dinlediği için kendisine teşekkürü borç bilirimgfdkşlkg

9 lafazan:

Mrs. Baros dedi ki...

gariptir ben çok sevimli sempatik buldum bu adamı .
ne bileyim
şeker şey.
kehkeh.

acı mutluluktur dedi ki...

bi garip olmuş yahu gözüm alışmamış eski haline dönsün :P

Prometheus dedi ki...

ramazanya kendince şekil yapmış ibiş

Can dedi ki...

eski devsolcu.. geçmişini hatırladı anlasılan.. yakısmıs..:D

melodia dedi ki...

eline bira şişesi verirsen deli, mantar verirsen şirin baba bence.

orlando dedi ki...

adam karl marks olmuş yahu:D

pandora99 dedi ki...

obareyyyyy kesti kesti.
hepimize hayırlı olsun :D

LoLLa dedi ki...

eheuehe bence benzemis sirin babaya yaw :)

KiMbırly dedi ki...

ben de bi tarikata katıldı falan sanmıştım :P:P

 
Tuşların Tıkırtısı: ''Ben bu sakalları değirmende ağartmadım.''
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.