9 Ekim 2009

NASA'ya açık mektup.

Sevgili NASA,

Benim de aptalca bir fikrim var.
Uranüs'ün bir kısmını patlatmam mümkün mü?
Hem Ay'ı bombalayıp içinden su çıkacağını falan da ummuyorum, sadece eğlenmek için.

AY'I RAHAT BIRAKIN.

Hem size kim izin verdi oğlum, ne kafanıza göre iş yapıyorsunuz?
Ay ortak malımız değil mi bizim? Dünya'nın uydusu falan hani?

Ay bu işe ne diyor hiç düşündünüz mü?

Ne çok ay demişim.
Ay neyse.
Obama da ayağını denk alsın.
Nobel almakla adam olunmuyor.
Saygılar.

13 lafazan:

Ozan Alçın dedi ki...

iyi iş!
fazla iyi!

Finduilas dedi ki...

nasa'nın yaptığı mı, benim mektup mu? (:

Gökhan dedi ki...

yarın iklimler onların ağızlarına s.... görürüm ben onları. gerçi olan bizee oluyor ama hani 2064 te çarpacak olan göktaşı inş amerikaya düşer..

0z-T dedi ki...

GOKHAN,

Amerika'nin sadece Nasa, Obama ve sisko insanlardan olusmadigini, cok fazla Turk ve diger milletlerden de ailelerin yasadigini.. bebek, cocuk, yasli, masum her turlu canlinin da bulundugunu da biliyorsundur umarim. Beddua etmeden once bir dusun istersen..

Finduilas,
Guzel olmus bu mektup, ozellikle ay'in bile dile gelip konusmasi.. ^.^

ismael 's dedi ki...

haberleri izlerken bu "ayı rahat bırakın lan" lafını sesli olarak dile getirmiştim. ilginç :) mektup gayet net olmuş :)

Gökhan dedi ki...

tabiki biliyorum onların yaşadığını..beddua deil bu zaten göktaşı çarpsa sadece amerikanın deil tüm milletlerin yokolmaya sürükleneceğini de biliyorum. benimkisi çizgi film misali göktaşı düşse ve olan sadece bu obama, şişko, ırkçı ve nasa düşüncesindeki insanların yok olması gibi bi istek.. bi ütopya tabiiki :)

Bella dedi ki...

asfghjk oldum ya. bencede ay'a sormak lazim yani adam istemio belki gelip insanlar yerlessin oraya nie zorluoz. ay'a tatile gitmeyince eksik mi kalio bisiler !?

Finduilas dedi ki...

Gökhan;
İklimler hepimizin ağzına s.çacak yakında, hatta başladı bile. :) Nasa da bunu hızlandırıyor çok sağolsun.

0z-T;
Ay'ın bu olaya kızıp kafamıza düşme ihtimali de vardı da onu yazmadım. :p

ismael 's;
Bence sadece ikimiz demedik onu, çok kişi demiştir. :D

Bella;
Yok yani kim Ay'da yaşamayı düşünüyor çok merak ediyorum cidden. :D Burda kurulu düzen var yani orda herşeyi kurana kadar ohoo... :D

Bella dedi ki...

Orda elit zenginler yasicak kizim :D ucan arabalar falan goruyorum gelecegi :D

Finduilas dedi ki...

Bu dünya o zamana kadar döner mi hiç bilmiyorum valla. :D

Gökhan dedi ki...

iklimlerinde amerikanın değiştirdiği yönünde söylentiler var.. tıpkı aya hiç ayak basılmaması gibi

Finduilas dedi ki...

Dünyayı en çok kirleten ülkenin Amerika olduğunu düşünürsek doğrudur. Küresel ısınmadaki en büyük paya da ABD sahiptir bu yüzden.

Çado dedi ki...

Domuz gribi de Amerika'nın marifetiymiş diyorlar. Bombalarla dikkatleri üzerine çekerek toplu öldürmek yerine, salgın hastalıklarla çaktırmadan yavaş yavaş öldürmek... Yoksa domuzların durduk yere grip olduğu nerde görülmüş? Sırf zararsın Amerika, başka bi işin yok sırf zarar... İşleri güçleri yok şimdi de gözü ay dede'ye dikmişler. Ne istiyorsunuz zavallımdan? Bu amerikalılar çok mu zeki bir ırk yoksa çok mu salak hala çözemedim.

 
Tuşların Tıkırtısı: NASA'ya açık mektup.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.