20 Temmuz 2010

Hanımların dikkatine...

Değişik bir mekanda oturmuş Johnny Depp'le havadan sudan konuşuyordum, sanki yıllardır arkadaşmışız gibi hem de. Artık hangi ara öğrendiyse gayet de güzel Türkçe konuşuyordu kendisi. Her cümlemizin sonunda masada kahkahalar yankılanıyordu. Etrafa bakıyordum diğer insanlar da gülüyordu, dünyadaki tüm sorunlar hallolmuş gibiydi.

Sonra birden ''Hanımların dikkatine...'' sesini duydum ve yine etrafa bakındım, insanların görüntüsü bulanıklaşmaya başladı, üstelik artık kimse gülmüyordu. Sonra ses devam etti; ''...overlok makinesi ayağınıza geldi. Halı, kilim, yolluk, paspas kenarına, halıfleks kenarına...'' sesi daha net duymaya başladıkça önümdeki insan, senelerdir arkadaşmışız gibi konuşan coni dep adlı insan yavaş yavaş kaybolmaya başladı, O'nun görüntüsünü kaplayan Güneş ışınlarına bir kez daha alerji oldum, sinir oldum, ''defolun gözümün önünden'' dedim ama dinletemedim, sonra elimle gözümü ovuşturdum, güneşin haşır haşır perdeyi delen ışınlarına baktım ve sonu başlatan Overlokçu Teyze'nin kasidesi eşliğinde ''ahımsıfhısaehf'' diye bir ses çıkardım, camı açtığımda yine o sesi duydum... ''Hanımların dikkatine, overlok makinesi ayağınıza geldi. Halı, kilim, yolluk, paspas kenarına, halıfleks kenarına overlok çekilir. 5 dakikada yapılır, hemen teslim edilir'' Bu sefer gülmeye başladım, aynı zamanda bağıra bağıra ''AHIMSIFHISAEHF'' diyordum... Sonra mutfağa gittim, çamlıca gazoz şişesine doldurduğum suyu buzdolabından çıkardım, bardağa döktüm ve bu olayın üstüne bir soğuk içerek rüya işlerinden sorumlu kişiye sevgilerimi yolladım.

Yorumcul
Rüyada Johnny Depp görmek: 3 vakte kadar evinizin yanından geçecek olan Overlokçu Teyze'nin sizi ''rüya''dan uyandırmasına delâlettir. Hayırlara vesile olup olmadığı yaşanarak öğrenilir. Rüyadan sonra istemdışı ''ahımsıfhısaehf'' sesleri çıkar, bunun nedeni henüz bilinmemektedir.

*Overlokçu Teyze Kasidesi'nin uykudan kaldırma kuvveti

15 lafazan:

SirEvo dedi ki...

Efsane bu hanımların dikkatine ya, haftada 1 fix geçer burdan da. :D

Adsız dedi ki...

eheh güzel anlatmışsın. =) ahımsıfhısaeh

a.nur... dedi ki...

Ahaha yazık olmuş güzelim rüyaya:D

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

okuyup ahımsıfhısaehf diye güldüm. ama johnnyli rüya yarım kalmış, ağlamak lazım. overlok -veya overlock- modasının geçeceği güne, şerefe findu.

leblebi dedi ki...

her yerde de aynı kaside aynı ses herhalde "overlok kaside kasetleri satış merkezi" gibi bir şey var.

leblebi dedi ki...

her yerde de aynı kaside aynı ses herhalde "overlok kaside kasetleri satış merkezi" gibi bir şey var.

Finduilas dedi ki...

SirEvo;
Buradan bayağıdır geçmemişti ama tam geçecek zamanı buldu, hüzünlerdeyim.

Adsız;
Teşekkür.

a.nur;
Hiç sorma :/ Arkası yarın gibi göresim var devamını.

Finduilas dedi ki...

Larien Beyinütüleyen;
Şerefe lariencan, overlok teyze sesi olmayan bir dünya için.

leblebi;
Ben nereye gitsem aynı ses var, o ses kime ait merak etmiyor değilim hani.

Ayşegül dedi ki...

Ödül geldiii sanaaa :)

Ziyaret ediniz..
aysegulg.blogspot.com

sine'mden dedi ki...

inanmıyorummm..bu feci sesli teyzzeyi bizim sokaktan geçerken ilk duyduğumda "neler oluyor yaa" diye cama fırlamıştım,ama tabii Johnnyli rüyadan uyanmaktan iyidir!
kurtarsınlar bizi bu çığırtkandan...

grace aldrin dedi ki...

onlar hala var mı? bana denk gelmediği için şanslı sayıyorum kendimi

Finduilas dedi ki...

Ayşegül;
Teşekkürler (:

sine'mden;
Herkesin hayatına yer etmiş. :P

grace aldrin;
Ben gülüyorum duyduğum zamanlarda.

Rebecca dedi ki...

ahh rüyada johnny depp görmeyi bana sor =PP

kitap gibi kız dedi ki...

süper anlatmışsın ya. çok güldüm.

Finduilas dedi ki...

Rebecca;
Mrs. Lovett?! :P

kitap gibi kız;
Güldürdüğüme sevindim o halde. (:

 
Tuşların Tıkırtısı: Hanımların dikkatine...
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.