22 Haziran 2010

Tatile Gidenlere veya Gideceklere İthafen

Lütfen saatlerce güneşin altında yatarak kendinizi fırına konmuş tavuk moduna sokmayın. Eğer çok yatmak isterseniz de güneş kremidir, güneş sütüdür öyle bir şeyler sürün üzerinize rica ediyorum. Çünkü bazılarınız var; bunları sürmeden güneşin altına yatıyor sonra da fedon rengiyle* dolaşıyorlar ortalıkta, kızarıyorlar resmen. Fırına konmuş tavuk modu benzetmesini yapma nedenim de budur.

Zaten bir insan kendine bu işkenceyi nasıl yapar anlamam. Tatil diye gidiyorsun; hergün 2-3 saat vücudunu yakmak için güneşin altında beynini haşlıyorsun haberin yok. Kim çıkarmışsa bu tatil=güneş=bronzlaşmak zımbırtısını kafası güzeldi herhalde. ''Bir deli kuyuya taş atmış...'' diye giden atasözümüzü buraya uygun gördüm.

*fedon rengi: Kızarmış tavuktan hallice olan renk cümbüşü. Yukarıdaki fotoğrafa bakıldığında görülebilir.

16 lafazan:

weba dedi ki...

ahaah fedon rengi olayına pek koptum ya. iyi tespit

fkd dedi ki...

ben yaptım bi kere bu mallığı, fedon renginden biraz daha açık olmuştum. :D fedon rengi ahah

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Fedon gerçekten de fırına girmiş gibi. :D

Finduilas dedi ki...

weba;
Fedon bir fenomendir, rengi de ilelebet payidar kalacaktır.

fkd;
Her fanînin başına geliyor bu işte. Hele beyaz tenliysen bu renkten başka bir renk tutmuyor, saç boyası mübarek. Beyaz tenlilerin güneşlenmesi yasaklansın.

Fareli Köyün Kavalcıları;
İvit çok fena.

Eliza Doolittle dedi ki...

Finducum Fedon rengi hakkaten feco. Bu renk öyle güneşte de diil, ampulu patlamış solaryumda olur ancak! Ben güneşlenmeyi severim, genelde de kızarmadan bronzlaşırım, ama içime evlerden uzak eda taşpınar kaçmadan da gölgeme çekilip kitaba vururum. Her konuda denge efenim diil mi?!

wimparella dedi ki...

sebamed 50 faktör güneş kremi aldım bi tane tenim hepp beyaz kalsın istiyorum denize gidim ama hiç yanmayim istiyorum gün içinde de zaralı ışınlardan korusun istiyorum :D kremi alırken baktım biri daha aynı düşünceleri dile getiriyor satıcıya :D

grace aldrin dedi ki...

kesinlikle katılıyorum.4 saat güneşlenende var.hem aptal gibi görünüyorlar hemde zamanlarını öldürüyorlar.bende anlamış degilim o kitleyi.

bi dost dedi ki...

he ya. kararınca cillop olcan tmm biliyoz ama madem kararamıyosun beyaz kal bari di mi, kırmızının ten renginde bi cazibesi yok ki, alla alla.. :P

Adsız dedi ki...

katıldım

Finduilas dedi ki...

Eliza Doolittle;
Öyle efenim, en güzeli öyle yapmak işte. Beyni haşlayana kadar güneş altında yatmanın ne manası var.

wimparella;
İşte böyle bilinçli insanlara ihtiyacımız var. :P

grace aldrin;
Onlar tatili bronzlaşmaktan ibaret sananlar bence. (:

Finduilas dedi ki...

bi dost;
Kızılderili sempatizanıdırlar belki diycem ama onun konumuzla bi' alakası yok. :p

Adsız;
Katılınç

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

deniz mükemmel bir şey de, beyaz ten varken bronzlaşmak hadi onu da geçtim, kızarmak nedir ?
sorarım findu.

Finduilas dedi ki...

işte ben de onu diyorum.

Syntinen dedi ki...

Şezlong kiralayan ikoncan kodadlı cicişlere sormak lazım: "Rengi tutturdun ama sakalları nasıl yapıcaksın?! :/ " diye o zaman :D:D

Senin mizah anlayışını çok seviyorum ve kendimi tutamayarak "Sana puanım 9 kanka!" diyorum ((:

Finduilas dedi ki...

Teşekkür ederim Syntinenciğim. (:

rengarenk dedi ki...

Hele havuzun kenarına gelip havuza girmektense güneşlenen insanlara uyuz oluyorum. Madem güneşleneceksin, git balkonunda güneşlen. Bari havuzda kalabalık yapma arkadaşım. :p xD
Beyaz tenliyim ve de fedon rengine dönmek istemediğim için güneşlenmiyorum. Zaten fark etmeden güneş altında kaldığımda bile gece boyunca kaşınıyorum bi de özellikle güneşlensem ne olur acaba...
Öte yandan 'Aaa sen ne kadar beyazsııın...' gibi tepkilere maruz kalıyorum ve doktor olan yengem erken yaşta kemik erimesi olursuuun, güneşlenmelisiiin gibi şeyler dedi.:S Bi de bu beyaz ten tüm tüyleri belli ediyor. Gıcık oluyorum, gıcık! Evet, hıhım, evet bu kadar.

 
Tuşların Tıkırtısı: Tatile Gidenlere veya Gideceklere İthafen
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.