29 Eylül 2010

System error.

Kişi: Bence kimse kimsenin ne giydiğine karışmamalı, herkes özgür olmalı. Ben mini eteğimi giyerim, öbürü başka bir şey giyer. İnsanların dış görünüşlerinden yola çıkarak hiç kimse tek bir kelam bile etmediği insanı yargılayamaz.

Şaka gibi ama bu da aynı kişi: A-ha sıkmabaşa bak! Yobaz, hepsi aynı bunların. Hepsi örümcek kafalı!

SYSTEM ERROR! SYSTEM ERROR! SYSTEM ERROR! SYSTEM ERROR! SYSTEM ERROR! SYSTEM ERROR!

13 lafazan:

A-H dedi ki...

eh milletimizin en iyi yapabildigi sey; nabza gore serbet vermek... ondandir bir oyle bir boyle konusmalari.

kült ablası dedi ki...

kişi: delilerin hassasıyım.gam yok,tasa yok,oh mis.
aynı kişi: ba ba baa delinin zoruna bak!bilmem neyini ne yaptığımın delisi!

rectoa dedi ki...

bu ülkede çokça "kendini görmezlik, lafları başka hareketleri başkacılık, tutarsızlık, dengesizlik" var. çevremde çok var, ülkeye vurursak daha da çoktur.

MeLLy dedi ki...

İnsanımız "sadece kendine müslüman" malum... "ben istediğimi giyebilmeliyim, yapabilmeliyim, kimse karışmamalı" iyi tamam güzel, peki ya o? "Yooook, onun aklı örümceklenmiş, kendi karar veremez, o yüzden o yapamamalı"
Bu zihniyet devam ettikçe bu millet özgürleşemez...

bi dost dedi ki...

hahahaha kim la o :D

Adsız dedi ki...

hatta syntax erör

Finduilas dedi ki...

A-H;
Bu şerbetin tadı çok yavan ama, keşke anlasalar bunu bir an önce.

kült ablası;
Örnekler böyle çoğaltılabilir. (:

rectoa;
Heryerden çıktıklarına göre epey varlar rectoa.

Finduilas dedi ki...

MeLLy;
Hem o var hem de kendi içinde çelişmeleri var. Trajikomik bir şey çıkıyor ortaya.

bi dost;
Şimdi kim olduklarını saysam buralara sığmaz.

Adsız;
Hem de.

Daisy dedi ki...

Hiç kimseye inanmamak, en temizi, bitti.....

dereotundannefretederim dedi ki...

ben şu çarşaf giyenlere ninja diyen öküzlere bayılıyorum.

ama ayıp olmazsa sadece ilk söylediğine katılıyorum bu yazıdaki kişi'nin, mini etek falan :P

TasO dedi ki...

çok iyi de oldu, çok güzel iyi oldu tamam mı. şimdi meselam türban olayını çok karıştırdılar. haa.. aralarında bir fark kaldı. o farklan çok güzel oldu. mesalam herkesin hayatına kimse karışamaz. ha nasıl karışamaz. ben bu şekıl giyinirim bu bayan şu şekıl giyinir şu şekıl giyinir. haa hiç kimse kimseye karışamaya bi hakkı yok. özgürlüğün bitirir. haa başörtü kurban olduğum ya resulullah'tan gelebilir. amma lakin ki öyle değildir. benim yorumlamam bu kadar. hadi hayırlı işler.

Finduilas dedi ki...

Daisy;
Kısa yoldan diyorsun.

dereotundannefretederim;
Ninja diyenlere ben de bayılıyorum, bi aralar da karafatma derlerdi.

TasO;
Birinden bu yorumu bekliyordum. :P

TasO dedi ki...

o bende hazir duruyor. bazen biraz degistirip bazen de hic degistirmeden yapistiriyorum. :))

 
Tuşların Tıkırtısı: System error.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.