6 Ekim 2010

Nefretlik diyaloglar - 1

Gerçek bir olaydan alınmıştır. (hep bu cümleyi kurmayı istemişimdir)

Her sınav sonrası, dışarıda sınavın nasıl geçtiğini sormak için bekleyen yarı gıcık yarı meraklı, moral bozmaya meyilli bir tip vardır...

- Sınav nasıl geçti?
+ İdare eder. Seninki nasıldı?
- Güzeldi benim ya. 2. sorunun cevabını ne buldun?
+ 452 çıkıyordu sanırım.
- Yok ya 563 onun cevabı, hocaya sordum şimdi ben.
+ Ee madem sordun bana niye 'ne buldun' diye soruyorsun?
- O değil de napıcan sen şimdi. *sinsi gülüş* 2 soru vardı zaten biri gitti. İlk soruyu kaç buldun ki?
+ ....................
- Neyse ya düzeltirsin finalde.
+ Defol git lan!

15 lafazan:

Sweet Leaf dedi ki...

Evet ya, nefret ediyorum bu insanlardan.

öküz dedi ki...

Flashback yaşattın:)

Fazlasıyla sinir bozarlar, haklısın.

leblebi dedi ki...

Bunlar bir de sürekli "aman umrumda da değil zaten, kaç gelirse gelsin" diyerek kamufle olduklarını sanarlar.

JG ~ dedi ki...

87 aldı diye kağıdını kontrol edip oradan buradan artı puan eklettirmeye çalışan bir kız arkadaşım vardı, artık görüşmüyoruz.

G:)rkan dedi ki...

final derken? üniversiteli değil mi bu hayvan evladı?

Adsız dedi ki...

gerçekkesit'e dahil olabilirmiş bu da.

Finduilas dedi ki...

Sweet Leaf;
Ben de!

öküz;
Karşıdakinin sinirlerini bozup eğlenmeleri de ayrı bi psikopatlık. (:

leblebi;
O grup da ayrı konu. (:

Finduilas dedi ki...

JG ~ ;
Çekilmezmiş zaten. :/

G:)rkan;
Hıı üniversiteli, vize sınavından çıktıktan sonra geçiyor bu diyalog işte. (: Sen final dershanesi mi sandın? eheh

Adsız;
Evet ama oraya daha hikayemsi şeyler yazmaya çalışıyorum. (:

LoLLa dedi ki...

ahsuıshsua sunu bi oku o zaman bak neler var senden beter :)))

http://lollacom.blogspot.com/2009/01/sevgili-finans-sinavi.html

nasi sok olmustum nasi cikmistim tırıs tırıs odadan :s

cok guzel gunlerdi.. :'(

MeLLy dedi ki...

bkz. sınav sonrası cinnet geçiren öğrenci, masum(!) sınıf arkadaşını öldürdü...

MeLLy dedi ki...

Mimlendiniz efendim...
http://mellynindunyasi.blogspot.com/2010/10/itiraflar-mimlendim.html

Daisy dedi ki...

Onlardan kurtulmanın en iyi yolu elf yürüyüşle ortamdan direk kaçmaktır. =D

Finduilas dedi ki...

LoLLa;
Dur okuyayıım. (:


MeLLy;
Sağol melly. (:

Daisy ;
Eheh elf yürüyüşü, sevdim bunu. (:

MeLLy dedi ki...

Rica ederim.. Bekliyoruz itirafları... :)

Finduilas dedi ki...

Yav ben o mimi 1 sene kadar önce yapmışım. (:

Aha da,
http://tuslarintikirtisi.blogspot.com/2009/06/itiraf-ediyorum.html

 
Tuşların Tıkırtısı: Nefretlik diyaloglar - 1
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.