12 Kasım 2010

Çocuklar gülsün diye :))))))9)99))

Şu otobüslerde, ağlayan veletlerden nefret ettiğim kadar kimseden nefret etmemişimdir herhalde. Hayır o nasıl bir sestir yahu? ''viiiiİİiaiiiiyykkkkkağ'' Çocuğun içine elyın kaçmış çocuğun haberi yok, elyın içeride bağırınıp dururken çocuk; içlerinden ona ''senin o ağzını yırtarım Allah'ın belası'' diyen insanlara bakıyor, bir taraftan da ağlıyor. Ama çocuğun ne diye ağladığını kimse bilmiyor.

Son dakika haberi: Üstün altın cihazlar kullanılarak taranan otobüslerde, yalnızca çocukları etkisi altına aldığı anlaşılan çok zararlı bir canlı türevi bulundu. Bu canlılar hava yoluyla, otobüse binen çocukların içine girmekte; onları sürekli ağlayan ve anlamsızca bağıran tanımlanamaz gereksiz birer yaratığa dönüştürmektedir. Bu hilkat garibesi yaratıklardan kurtuluncaya dek çocuklarımızın otobüse binmemesi herkesin ruh ve sinir sağlığı için süperdir, iyidir, bence çok güzeldir.

7 lafazan:

AbSurDMaN dedi ki...

İstanbul'a trenle aylar önce giderken bi çocuk sürekli ağlamıştı... aman Allahım böyle birşey olamaz... hala yankılanıyor sesi kafamda. Off...

Sycorox dedi ki...

birde üstüne otobüste yaramazlık yapıp sapıtan veletler var. boğ direk ya :)

JG ~ dedi ki...

Bu veletlerden birini sinemaya getirmişlerdi, bütün film zırladı, anası aldı götürdü sonra ama film göte gelmiş oldu bu arada. Tüm bu hengameden artakalan: 2 kez gidilen bir film.

Adsız dedi ki...

öldürmek istiyorum onları ben ya.

Finduilas dedi ki...

AbSurDMaN;
Çok acayip türler vallahi.

Sycorox;
Onlar ekstradan boğmalık. (.

JG ~ ;
Off sinemadakiler ayrı konu zaten, onlar daha beter sinir ediyor insanı.

Adsız;
Vallahi o sesleri duyunca benim de birkaç saniyeliğine de olsa katil psikolojisine büründüğüm külliyen doğrudur.

çizer (drawer) dedi ki...

ahaha evet iyi gözlem,"bana yer vericeksin" modunda pis bakışlı insanlar ve "bi tağğne bilmemnere" diye uzatanı boğmayı istemek hiç yabancı değil bana da

rapunzel dedi ki...

çocuklara bayılan insanları aklım almıyor, ben gıcık oluyorum. Hiç sevmesemde etrafımdakiler sevince tuhaf tuhaf bakmasınlar diye bazen 'ayy cnm' yapıyorum elin çocuğuna :p

 
Tuşların Tıkırtısı: Çocuklar gülsün diye :))))))9)99))
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.