7 Kasım 2010

2 yıl.

Selam, burası benim gün itibariyle 2. yılını dolduran blogum Tuşların Tıkırtısı.

20 Kasım 2008'den beri buralardaymışım ben, daha uzun yıllar da buralarda olmam dileğiyle.

Seven - sevmeyen herkese selam olsun.

22 lafazan:

Özge dedi ki...

daha uzuuun yıllarda, blogspotta olman dileğiyle :))

StummScream dedi ki...

Çok bir Ali Ağaoğlu havası sezdim girişte =P

French Oje dedi ki...

nice nice yıllara!

bi dost dedi ki...

öperim, kutlarım, bıraktığını görmemeyi dilerim.

Glamdring dedi ki...

Okuduğum ilk yazını hatırlıyorum da -ki ferah ferah üzerinden bir, belki de bir buçuk yıl geçmiştir- ufolarla ilgiliydi galiba. Tatlı tatlı bu konuyla dalganı geçiyor, Nasa'yı falan da sarakaya alıyordun.
Pek hoşuma gitmişti. Sonra o hevesle bir kaç yazını daha okumuştum.
Onlar da hoşuma gitmişti.
Bir gün de hiç üşenmeyip arşivindeki tüm yazılara bir solukta dalmış, hepsini bir dikişte hatmetmiştim.
Hakkındaki hükmümü de vermiştim ha.
Bu kız iyi yazıyor demiştim.
Kalemi fena sağlam. Türkçeyle arasında vıcık vıcık bir ilişkiden ziyade gayet seviyeli bir münasebet var. Nüktesi bol, ironisi gani, zekası gıpta edilesi. "Kadınlar espri yapamaz" tabusuna da şöyle okkalı bir tokat çakmakta.
Şu Doksanlarla ilgili yazına, ama en çok da 19 Ağustos depremiyle alakalı karalamana da ayrı bir bayılmıştım.
Hiç abartısız söylüyorum, bu felaket hakkında okuduğum en iyi yazıydı. Zorlama duygusallıklara, ağlak arabeskliklere prim vermeden, gayet naif, saf bir biçimde hedefi tam on ikiden vurarak anlatan feci etkileyici, acayip yürek sızlatıcı bir yazıydı.
Zaman geçtikçe de, senin sadece okuması insana haz veren "herhangi" bir kalem olmadığını..
Özeleştiri ve otokontrol mekanizması yerli yerinde, vicdanlı, rikkat sahibi, farkındalığı yüksek, donanımlı, hayatla başı belada olacak kadar derin, vakit harcamaya değecek "biri" olduğunu gördüm.

Hulasa..
İyi ki varsın, iyi ki buralardasın Finduilas.
İyi ki tuşların tıkırtısına kulak kesilmişim.
Nice, bol yazılı yıllara!

Glamdring dedi ki...

Okuduğum ilk yazını hatırlıyorum da -ki ferah ferah üzerinden bir, belki de bir buçuk yıl geçmiştir- ufolarla ilgiliydi galiba. Tatlı tatlı bu konuyla dalganı geçiyor, Nasa'yı falan da sarakaya alıyordun.
Pek hoşuma gitmişti. Sonra o hevesle bir kaç yazını daha okumuştum.
Onlar da hoşuma gitmişti.
Bir gün de hiç üşenmeyip arşivindeki tüm yazılara bir solukta dalmış, hepsini bir dikişte hatmetmiştim.
Hakkındaki hükmümü de vermiştim ha.
Bu kız iyi yazıyor demiştim.
Kalemi fena sağlam. Türkçeyle arasında vıcık vıcık bir ilişkiden ziyade gayet seviyeli bir münasebet var. Nüktesi bol, ironisi gani, zekası gıpta edilesi. "Kadınlar espri yapamaz" tabusuna da şöyle okkalı bir tokat çakmakta.
Şu Doksanlarla ilgili yazına, ama en çok da 19 Ağustos depremiyle alakalı karalamana da ayrı bir bayılmıştım.
Hiç abartısız söylüyorum, bu felaket hakkında okuduğum en iyi yazıydı. Zorlama duygusallıklara, ağlak arabeskliklere prim vermeden, gayet naif, saf bir biçimde hedefi tam on ikiden vurarak anlatan feci etkileyici, acayip yürek sızlatıcı bir yazıydı.
Zaman geçtikçe de, senin sadece okuması insana haz veren "herhangi" bir kalem olmadığını..
Özeleştiri ve otokontrol mekanizması yerli yerinde, vicdanlı, rikkat sahibi, farkındalığı yüksek, donanımlı, hayatla başı belada olacak kadar derin, vakit harcamaya değecek "biri" olduğunu gördüm.

Hulasa..
İyi ki varsın, iyi ki buralardasın Finduilas.
İyi ki tuşların tıkırtısına kulak kesilmişim.
Nice, bol yazılı yıllara!

Adsız dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun. nice yıllara.

rectoa.

a.nur... dedi ki...

Nice nice güzel yıllara :D

Yaşlanıp ellerin titremeye başlayınca torunlarına yazdır inşalllaaaaaaah:P:P:P

dereotundannefretederim dedi ki...

kutlu mutlu olsun.
hep daha iyiye gitsin..hep.

Daisy dedi ki...

Nice yıllara benim birtanecik Findu'mun el emeği göz nuru! Bu blogun sahibinin sayesindedir ki ben ben de kendi blogumu açtım ve iyi ki açmışım, eskiden yazdığım kendimde olan yazılarıma yenilerini eklemeye değişik yoldan başlamışım, ve Findu'mun emeklerinin güzelliklerini, onun gibi güzel yazanlarınkini görmüşüm. İyi ki doğmuş bu blog! =)

sophie'nin dünyası dedi ki...

hep güzel, hep iyi şeyler yazman dileğiyle...

CherrybLossomgirL dedi ki...

eminim daha nice yıllar görürsün bu blogla:)

Amélie Poulain dedi ki...

daha çok çok burada ol, burada kal. :)

ilnevyA dedi ki...

Devam devam, yazmaya devam.

A.Grace dedi ki...

nice 2 yıllara efenim.severek okuyoruz! :)

G:)rkan dedi ki...

müsaadenle bu saflığımı tüm sevip de kavuşamayanlara armağan ediyorum; "findu kııız çok güzel çıkmışsın fotoğrafta."

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

el emeği göz nuru. geç kaldım biliyorum ama çaktırma. " ayyy onikinci yıllarıda görücez işala cnms:) " diye yavşaklaşmak istemiyorum ammavelakin, iyisin şekerim. yapacak bir şey yok.

Mrs. Baros dedi ki...

Nice senelere olsun (:

LoLLa dedi ki...

Ooii heeeep beraberrrr .)
kacma gel opcem bisi yapmicam (*_*)

loyyy

Siminya dedi ki...

selam :)

stickman dedi ki...

kutlu olsun! mutlu olsun! nice yıllara findu! ama sanki 2 yıl değil de çok daha uzun zamandır varmışsın gibi.

Finduilas dedi ki...

Sağolunuz efenim, çok mutlandım böyle havalara çıktım sonra indim tabii. ehe.

kalp.

 
Tuşların Tıkırtısı: 2 yıl.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.