16 Ekim 2012

Bakalım kahramanımız neler yaşayacak?

 Sevgili Allah;
Sana bir şeyler yazmak istedim.  

Niye bana sanki etrafımdaki herkese “Yürü ya kulum...” diyormuşsun da sıra bana gelince “Hmmmm... Sen haftaya cuma gel” diyerek geçiştiriyormuşsun gibi geliyor acaba? Bak gerçekten çok alınıyorum. Alındığımı belli etmiyor olabilirim –ki gerçekten belli etmem– ama alınırım. Hatta o sırada gülerek “Ahah yok ya ne alınıcam saçmalama” falan da derim, bu tıpkı “Onu sana demedim ya, sana der miyim hiç?” yalanıma benzer. Böyle tuhaflıklarım var maalesef. Hoş kime kimi anlatıyorum, ben senin üretimin değil miyim? Öyle miyim ki? Beni görüyorsun dimi şu an? Görüntü net mi? Heh.

 Acaba beni neden böyle bozuk tepkiler veren bir insan olarak yarattın? Bu kız içeriden alev alsın, içine dev bir şömine ateşi koyayım ben bunun ama dışarıdan pamuk tarlası gibi gözüksün diye düşünüp denemek mi istedin acaba? Gerçekten çok güzel bir deneymiş, tebrik ediyor ve kobay olarak bu deneyin sonuçlarını elbette merak ediyorum. 

Bakalım kahramanımız neler yaşayacak? İçindeki alevler dışındaki pamuk tarlasına sıçrayıp her yeri yakacak mı? *fragman müziği girdi burda*  Yalnız bir şey diycem, o içerdeki alevler pamuk tarlasına sıçrarsa çok fena yangın çıkar bak ben söyleyeyim, yanarım. İyi şeyler değil bunlar, bunları hesaba kattın mı? *araya sahneler girdi alevler, pamuk tarlaları, yanan şeyler // fragman seslendirici amca gir*  Academy award nominee Finduilas *DINKŞ *fragman müziği devam*  Umarım bir B planın vardır? *ben konuşuyorum* Hoş sen biliyorsundur olacakları ama neyse. Kızmıyosun bana dimi? *amca girdi* Coming soon to theaters... 

Bu yazıya fragman koyma işini sevdim, sen sevmesen de olur. Bir kere daha yapmıştım, neyse. 

Evet Allah’ım nerede kalmıştık... Şunu diyordum; O alevleri, pamuk tarlası, vesairesi biraz sakat iş, o kısmı bir düzeltebilirsen iyi olur gibime geliyor. Tabii sen senarist ve yönetmen olarak şüphesiz ki en iyisini bilen ve görensin, işine karışmak mümkün değil lâkin sonunun iyi bitmesi en büyük temennim. Hatta ortaları da iyi giderse daha bir hoş olur bence. En azından IMDb drama / comedy dalında 6.0  alabilecek bir yapım olsun, yani öyle olursa sevinirim... Söyleyeceklerim şimdilik bu  kadar. 

Umarım okumuşsundur.

Amin. (?!?!)

9 lafazan:

pia_set dedi ki...

Güldürürken düşündüren tuşların tıkırtısı ne güzel yazmışsın, valla da billa da bayıldım. Bloguma copy-paste yapmak istedim ne yalan söyliyim...

Sam Scarlet dedi ki...

amca girdi :)))) sana imdb puanım 9 kanka.......

Finduilas dedi ki...

pia;
Teşekkür ederim ^^

Melda;
Lotr'la aynı puan yoo dostum yoo bunu bunu haketmedim.........

KIZILGIN (Selnur Güneş) dedi ki...

sanat filmleri gibi boğuk hayatım yeminle. en az bir eksi oy veren gıcık oldugunu varsayarsak sanat ve psikolojik film alanında 9.9 puanım olur. garanti. yine iyisin sen cağnım.

Merve dedi ki...

Allah herkese akıl fikir vermiş... o yürü ya kulum dediklerinin sınavı senden çook daha ağır geçiyordur emin ol !

Finduilas dedi ki...

Kızılgın;
Onun da gişesi az olur para getirmez :((( Neyse artık idare edicez bi şekilde kızılcım.

Merve;
Onu kimse bilemez.

YuSuF GÜL dedi ki...

Mutlu yada herşeyin yolunda gittiği anların çeteresini tuttun mu. Aynı deli sorular banada musallat oluyor ama bu düşünüyorum sonra susuyorum :)

pistisvejanus dedi ki...

İlk satirlari okurken dedim allam carpinmi bu kizi ne yaptin derken 2 satira gecmemle kahkaha koparmam bir oldu super olmus

Terminator 2 muzigi daha guzel olur 2 fragmani dusunursen:)

The Backyard Of My Life dedi ki...

Çok zekice kaleme alınmış. Severek okudum, yetmedi millete okudum falan :)

 
Tuşların Tıkırtısı: Bakalım kahramanımız neler yaşayacak?
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.