22 Mayıs 2009

Etrafa mel mel bakınırken bi' şeyler geldi aklıma. Yazayım bari. Bi' de bugünlerde neden bu kadar çok post yazıyorum bilmiyorum...

Star'da yayınlanırdı, çok heyecanla beklerdik evde. Jenerik müziği hala kulağımda. Ertesi gün pazartesi olduğu için bazen filmleri izleyemesem bile sırf jenerik için izlerdim. Yine olsa yine yaparım, hiç de pişman değilim.


 Böyle dikdörtgen bir şekli vardı. İçinden arabalı marabalı resimler çıkardı. Pek severdim. Bi' de ''tipitip'' vardı bunun gibi.


Stres bilekliği. Anneannemde vardı bi tane bundan. Takardı falan ama hiç bi halta da yaramazdı. Ben kırmıştım hatta bi' kere. Stresi ortadan kaldırmayı bırak stres oluştururdu. Hala var mı bilmiyorum. Varsa da Hüküm Dağı'nın eteklerinde erimeye terketmeli bence.


 Kardeşimle çok kavga etmiştik bu zımbırtı için. 4 pille çalışırdı, bi de utanmadan çabucak tükenirdi pilleri. Tetrisle tanışmama vesile olmuş alet.




İnce uzun sakızımsı şekercan. Çileklisi, kirazlısı vardı. Tenefüslerde arkadaş kişisi kantine gidecekse, ''Bana da bi tane yumiyum alsana'' derdim, derdik, hep beraber yerdik. ehe.


 Bilmeyen yoktur herhalde bu yaratığı. Korkunç bi' tipi var aslında ya. Di mi? Nedense çok severdik nebçim çocuklarmışız.



Falan filan...

21 lafazan:

Ballerina Witch dedi ki...

ay evet o müziği unutamam :D
bulsam indiricem :D

Finduilas dedi ki...

burdan dinle beybi. :D

http://www.youtube.com/watch?v=2yy4E-_5VGw&feature=related

Ballerina Witch dedi ki...

all my love mıs lenn :D bende ares'ten arattım şimdi (:
yoruma eklicektim şarkı adını sende istersin diye :)
saol yavruuum (:

Finduilas dedi ki...

Linda Rondstat - All My Life 'mış ben de indireyim hemen. :D

bi dost dedi ki...

hugoya öyle mi demişler lan puhahaha :D

oyunoğlanına koptum :D ondan yoktu bizde siyah tetris vardı. siyahh, karizmaya gel! :))

bi de en sevdiğim sakız, şıpsevdiyle sulugozdu. sulugoz diye okudum uzun bi süre evet:)

Ballerina Witch dedi ki...

yes yes :D

Hamamböceği dedi ki...

biz geçen ay sınıfa tetris almıştık, sonra ben merakıma yenik düşerek çaktırmadan açtım tetrisin içini. ehehe. bi bok yok lan koca oyun küççücük çiple çalışıyo olcak iş değil. valla şaşırdıydım. sonra sağolsun arkadaşlar beni döverek şaşkınlığımı giderdiler. bu da böyle bi anımdır.

(halbuki kutay onu 1 milyona aldıydı lan. cimri herifler kafama kafama vurdular)

StummScream dedi ki...

Finduilas sen o hugo olayını bizzat gördün mü??? Genelde o zamanlar teknoloji o kadar ilerlemediğinden hiçbiryerde bir belgesi yok sadece bir söylentiydi o olay.
Bu arada turbo çikletlerin kokusu ve tadı halen damağımdadır, küçükken çok çiğnerdim harçlığımın yarısıyla çiklet alırdım o zamanlar 5kuruş mu neydi yumiyumlarda çok popülerdi birde capri-sun'lar =D

Finduilas dedi ki...

bi dost;
Kulaklarımla duydum ahah. bizimki de böyle değildi daha uzun, uçları yuvarlak bi şeydi ama bulamadım onun resmini. Bu çok çirkinmiş.
aa sulugöz de vardı sahiden. :P

Hamamböcüü;
Seni hınzır, o küçücük şey içinden ne çıkacak sandın boru mu. :P

StummScream;
Valla ben izlemiştim evet. Youtube'a da yazınca da bi video çıkıyo aslında ama çok eski, hiç bir şey anlaşılmıyo bu yüzden. :D

Capri-sunlar da ne güzel patlardı ya. :D

Caponizmatrix dedi ki...

ohaaaa çocukluuma götürdün cadı beni:D

Bella dedi ki...

aboooov yumiyum :D turbo'yu cok sevmezdim ben tipitip ve sipsevdi cignerdim daha cok. hugo'ya da acaip bi garezim vardi, annemde gordukce "ahaha ben bu tolgayi taniyorum gecen gordum" derdi her seferinde(gormemis olsa bile yani !)

CoRai dedi ki...

Sen de güzel yakalamışsın. ;)
Benzerlerine rastlamıştım.
(bkz: 80 yıllarda çocuk olmak)

voodoo girl dedi ki...

off canım yumiyum istedi

Mrs. Baros dedi ki...

sanırım yaşlanıyorum.

nutella ve ekmek dedi ki...

blue-jean diye bi cips var mıydı ya? ananeme bişiler alırken para üstüyle o cipsten alıyodum ben.. ya da ismi başka bişi.. küçüktüm bilemedim :)

Finduilas dedi ki...

hiç hatırlamıyorum blue jean bi diye cips. =)

CaRtMaNtR dedi ki...

Parlaiment pazar gecesi sineması ile ilgili her şey bana Tim Burton'ın çektiği ilk batman filmini hatırlatıyor. Sanırım o kuşakta izlediğim ilk filmdi. yıllarca geç saatlere kadar uzadığından filmin sonunu izlemek kısmet olmamıştı her filmi verişlerinde :D

Adsız dedi ki...

Hello,
I have developed a new clean web 2.0 wordpress theme.

Has 2 colours silver and blue, has custom header(colour or image).
I am curently working on it, so if you have suggestions let me know.

You can view live demo and download from here www.getbelle.com
If you found bug reports or you have suggestions pm me.
Wish you a happing using.

many thanks to [url=http://www.usainstantpayday.com/]USAInstantPayDay.com[/url] for helping with hosting and developement of the theme
maydayPet

Adsız dedi ki...

Good internet site.

Reliable site optimization service including submissions and on-page optimisation (sokmotoroptimering).
[url=http://www.smotop.se]Sokmotoroptimering[/url]
http://www.smotop.se/smotopbloggen/

Adsız dedi ki...

Bafronnalaync

[url=http://healthplusrx.com/low-cholesterol-foods]low cholesterol foods[/url] TonGoankAnnex

Adsız dedi ki...

[url=http://www.coachbagsorder.com/]coach outlet[/url] Slightly exotic a sense luxury Bohemian "extraordinary, not only a mixture off the models in Central and Eastern Europe, sufficient reason for many modern details as sand, rivets Gapi quality flowers, wild together with a tender and beautiful. Le Pliage the thought of "folding" the practical into the limit. shopping on your way, collection bag folded while in the handle, it will become round leather with handle, nothing is on it [url=http://www.coachbagsorder.com/]coach outlet online[/url] and light works extremely well as a wrist decoration; the commencement from the handbag which includes a round leather with handle, assorted fit in the go [url=http://www.coachbagsorder.com/]coach factory outlet[/url] is not a problem, and potbellied. Turned accomplishing this absolutely lead the growing season shopping new wave.
The brand new Bowery series wear leather or lightweight nylon mixed with Kevlar, the identical ultra-high-end in Havana leather trim. As the named section of fashionable street, the Bowery flowing which has a strong urban flavor. The handle on the Bowery nylon handbag led buckle adjustment; together with the Coach bags with leather coated strap back Kua comfortable and incredibly wearable. Bowery bicycle accessories, like slender frame bag, hand bag and huge rear seat package, devised for those men to consult with an area without attention to build - when he arrived at their destination, you can certainly lift the handle pack package package to cart around. All bike bags are smart leather lace so they finally saw the bag safely at a conventional bicycle.
"While many fashion up to people like big bags, small exquisite handbag, but they can motivate you to enhance the essential sexy single product, with the idea to work or to the party, we should instead get a suitable handbag .
This handbag is incredibly innovative any way you like, the top of part as being a decorative gold leather, and played a good decorative effect! Whether or not to take when you usually take or clubbing make the perfect choice. Design and style of law-abiding, eliminating the concerns of bringing the wrong bag, hand-held along at the chain as the decoration is quite popular sense. Exactly the same bag, but must be dress is also very good, became popular his coat, wearing little dresses, holding a compact bag is perhaps very elegant. "
People is required to follow in the forefront of favor, comprehension of the next season's outfits Fashion Week, when we finally still inside heat of summer, for the reason that fashion of such trends and share it with other people in the fall and winter 2011 season of retro, shoes footwear, bags along with other accessories with the exact same classic type of the 1970s, from the 1960s and 1970s towards Baroque, Rococo, Edwardian, retro everywhere. Overall the 1970s impact continues to essential in the 1970s has developed into kind of a benchmark of fashion up to now few seasons, rapidly fall and winter of 1112, designers have more retro inspiration from the different era, even so the impact with the 1970s still the true secret to driving the accessories and to a point, the direction of development. 70s style could be the allure behind this holiday season loads of single items from your bucket bag, fedora hat to lace oxford shoes, etc.. [url=http://www.coachbagsorder.com/]www.coachbagsorder.com[/url]

 
Tuşların Tıkırtısı
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.