11 Ekim 2009

UFO?

Benim kafamı kurcalayan bir şey var. Ufo'nun açılımı Unidentified Flying Object ya hani. Tanımlanamayan uçan obje yani.

O halde ufo var mıdır yok mudur muhabbeti çok saçma değil mi? Yani ufo kelimesinin açılımına bakınca saçma geliyor bana. Zaten tanımlanamamış bir cisim, e sen bunun tanımlanamamış olduğunu bildiğine göre zaten sen ufo'nun varlığını kabul etmiş olmuyor musun? O halde ufo vardır, çünkü tanımlanamamış uçan bir objedir. Değil midir?

- Hmm peki gördüğünüz şey bir ufo muydu?
+ Hayır ufo degildi, uçan ve benim tanımlayamadığım bir cisimdi.
- Peki.

Uçan cisimlerin hepsi tanımlanamamış olduğuna göre tabii ki ufolar vardır. Peki eğer bir gün bu cisimler tanımlanırsa biz onlara hala ufo demeye devam edecek miyiz?

Ben gudubet kelimesini çok severim mesela, çok eğlenceli. Biz ufo yerine gudubet diyelim. Ben gudubetlere inanıyorum.

Nasa burdan tekrar sana sesleniyorum, naber?
Tamam bir daha laf sokmam.
Evime füze atmayın başka şey istemem, su yok burda valla bak.

3 lafazan:

Finduilas dedi ki...

halbuki bir ufo olmak isterdim. kader kısmet.

a.nur... dedi ki...

Ehe. senin bu düşünce şeklin beni öldürecek:D
Hem komik hem çok mantıklı:D

Clementine dedi ki...

ufo vardır mutlaka.inanırım

 
Tuşların Tıkırtısı: UFO?
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.