11 Ocak 2010

...

Luigi'nin bu kadar psikopat kılıklı olduğunu bilseydim oyunda hiç Mario yerine onu seçmezdim.

Tipe bak. Boşuna uzaktan göstermiyorlarmış bunları.

8 lafazan:

Glamdring dedi ki...

Ahahahah fotoğrafa bittim, muhteşemmiş(=

Yalnız bende tam tersi bir etki bıraktı bu fotoğraf. Bence 'hayatın duygusal yükü altında ezilmiş bir Çaykur Rizespor taraftarı' gibi görünüyor Luigi. Bildiğin; Temel fıkralarına kızıp köpüren, 'haçan çel bakayum' tonlamasıyla konuşan, devasa burunlu, burma bıyıklı, Çaykur Rizespor takımına yürekten bağlı tipik bir laz gibi görünüyor.
Sevimli bulmasam da, bana art niyetli gibi de görünmedi.
Kendisine her selam veren kıza "selam bacım" kıroluğuyla cevap verir, asla taciz etmez bu Luigi bence. Öyle bir intiba bıraktı bende.

SirEvo dedi ki...

Ne hayallerin vardı? :D

Finduilas dedi ki...

Glamdring;
bilmiyorum da gözleri çok deli bakıyor. sanki her an bi şey yapacak gibi böyle. o yüzden o benzetmeyi yaptım. :D

SirEvo;
artık hayal falan kalmadığı için söz etmek istemiyorum, üzülürüm. :((((

(asdfjdjgk)

SirEvo dedi ki...

Korkuyorum! :D

Gökhan dedi ki...

totti hayranı mısın ? :D

Finduilas dedi ki...

Gökhan;
hayır, neden?

Gökhan dedi ki...

italyanlara ilgin var mı diye merak etmiştim de :D

Finduilas dedi ki...

hayır yok. (:

 
Tuşların Tıkırtısı: ...
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.