15 Şubat 2010

EPIC FAIL.

Eğer bir hafta içinde sürekli aynı diziyi/filmi izlemişseniz, normal hayata döndüğünüzde olaylara; ''Aaaa aynı şeydeki gibi... hani o da şöyle yapıyo ya eheaha.'' şeklinde yorum yapmaya başlıyorsunuz. O yüzden fazla yükleme yapmayın, ben ettim siz etmeyin a dostlar.

Aksi takdirde neden bahsettiğinizi anlamayan bir güruh tarafından; ''Ne diyosun sen yeallaallaaa?'' gibi soğuk bir karşılık almanız işten bile değildir.
- AY AYNI ŞEYDEKİ GİBİİ EHAHHEAEH.+ Hmm...
- :beklediği.tepkiyi.alamayan.smiley:

11 lafazan:

Sweet Leaf dedi ki...

Çok zaman animelerin içinde yaşıyorum, sonra sık sık "Aaa tıpkı Lovely Complex'teki Risa'nın yaptığı gibii..." diyorum, "O ne, dizi mi, film mi?" diyorlar, "Anime, Japon çizgifilmi oluyor ya hani..." diyorum.

"Neyse boşver." diye bitiyor diyaloglarım genelde. Ahh ah.

Simsponge dedi ki...

Evet, o 2 günde 1 sezon The Simpsons ve 1 sezon Heroes bitirdiğimde bana da olmuştu. Babam bira içiyo koltukta, 'aa Homer Simpson gibi aynı.' aslında alakası yok falan. bu gibi şeyler.

Ayşegül dedi ki...

Ama eğer karşı taraf da o replikten veya senaryodan haberdarsa muhabbetin ve geyiğin keyfine de doyum olmaz :)

a.nur... dedi ki...

Ahaha evet biliyorum o durumu:D

Larien dedi ki...

senin için hangi dizi bu ?

Finduilas dedi ki...

Sweet Leaf;
hep öyle hep. ^^

Simsponge;
o da iyiymiş.

Finduilas dedi ki...

Ayşegül;
evet o ayrı tabii. (:

a.nur;
:D

Larien;
bu genelde hep oluyor da yazdığım şey supernatural için oldu.

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

bu tarz aşırı yüklenmelerin altına tek başına girilmemesi gerekir. kafam kızıp memlekete gittiğimde kuzenler, yeğenler aynı ipneliği bana yaptılar ve prison break denilen dizi manyağına çevirdiler beni. bir odanın içinde bir sürü adam aynı anda yemek yiyor, aynı anda uyuyor ve bir haftadan uzun bir süre odadan çıkmadan takıldık. gerçek hayata döndüğümde kendimi çok kötü hissettim. ama ben aynı pb.deki gibi dediğimde tepki veren insanları görmek güzeldi.
grup seanslarına katıl.

Finduilas dedi ki...

sürüden ayrılan koyun;
onu da denerim madem.

Siminya dedi ki...

ezel'de ki ramiz dayı demişti ya hani şeydeki iri yarı adama onun gibi dedim uheauhea, iyi demiş miyim? falan

Finduilas dedi ki...

işte mesela bana biri ezel'le ilgili bir şey söylese 'hmm' der kalırım. :P

 
Tuşların Tıkırtısı: EPIC FAIL.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.