5 Ocak 2010

Hep minik kurbağa yüzden.

Minik kurbağaya ''kuyruğun nerede?'' diye sormaktan sorunlu bir nesil haline geldik işte. Ya ne olacağıdı?

Zamanında böyle psikopat psikopat şarkılar ezberletsinler sonra da ''Niye böylesiniz siz?'' desinler. Oldu canım... Küçücük çocuğa minik kurbağanın olmayan kuyruğunu sorgulatırsanız olacağı bu işte.

Hadi minik kurbağayı geçtim, bu nasıl bir şeydir peki;
Sen hiç gördün müü üç kulaklı bir adam?
Sen hiç gördün müü üç bacaklı bir adam?
İki kolum , iki bacak bir dee başım vaaaar.
Her insanda bir burun, bir de ağız var hey!
Bir de ağız var!!!
Bu ne şimdi? Sonra gençlikte niye iş yok... Niye gençler böyle psikopat... Bu şarkılarla büyüyen çocuklardan ne beklersin ki?

Ben asıl İsmail YK - Allah Belanı Versin'le büyüyen çocukların 5-10 sene sonra ne hale geleceğini düşündükçe korkuyorum.

Neyse ben pazara gidip bir tavuk alayım, pazara gidip bir tavuk alıp napayım? Hapur hupur hapur hupur yiyeyim... En iyisi onu yapayım, evet. Hadi görüşürüz.

10 lafazan:

stickman dedi ki...

tavuğu pişirmeden filan yiyoduk demi, hapur hapur böyle düşünsene o hayvancağızın çektiği acıyı, çırpınıyor böyle canhıraş bi şekilde, bağırıyor gık gık gık. tüyleri havalarda uçuşuyor filan. çocuğun ağzı yüzü kanlara bulanmış, kütür kütür yiyo tavuğun kafasını filan. işte vahşet diye ben buna derim.

"yalnız, üç bacaklı adamlar var" diyecek 10. kişiye italya tatili hediye edecem. yok kimse demezse, o benim fesatlığım demektir :D

Amaltheian dedi ki...

Orman sevgisinin sadece "kestane, gürgen, palamut, altı yaprak üstü bulut, gel sen burda derdi unut, orman ne güzel ne güzel" şarkısıyla öğretilmeye çalışıldığı bir ülkede yaşıyoruz.

O diil de bi anda benim yaş grubunun beyaz atli prens takintisini nasil kazandigini fark ettim:

Saat 9 15 vapurunda, onu gördüm karşımdaaaa, dizlerimi titretti, aşık oldum galibaaa...

Hun ü ZeN dedi ki...

'Bir gün bir gün bir çocuk eve de gelmiş kimse yok açmış bakmış dolabı şeker de sanmış ilacı..'

intihar eğilimli bir şarkı

cesetizleri dedi ki...

Katım katım katılıyorum. Bir dünya bırakın biz çocuklara ıslanmış olmasın gözyaşlarıyla...
Allahın öküzü, bre denyo ana sınıfındaki çocuğa bu şarkı öğretilir mi bak şimdi bir de devamına bak..
Oynaya oynaya gelin çocuklar el ele el ele verin çocuklar..
Alakaya maydanoz..
DEngesizliğimi buna bağlıyorum mesela.

Finduilas dedi ki...

stickman;
Bak hiç o şarkıyı öyle düşünmemiştim. Cidden vahşetle beslenmişiz biz. Vay hainler, küçücük çocuklara yapılır mı lan bu.

Amaltheian;
Bi de şey var ormanla ilgili;

''toohuumlaaar fidaanaaa, fidaaanlaaar ağaacaaa, ağaaçlaaar ormaanaaa dönmeeli yurduuumdaa''

Hun ü ZeN;
Zaten sonra o ilacı yeyip yeyip bitirir ve hastaneyi boylardı bu velet.

cesetizleri;
Hepimizin üzerinde derin yaralar açtı o cescim, hepimizin.

moina dedi ki...

hayır onu bunu bırak da şöyle de birşeyler vardı;

köpek uçmak istemiş
bir gün kargaya gitmiş,
karga ona anlatmış
bizimki de inanmış
tırmanmış koşa koşa balkonun kenarına
açmış bacaklarını
dikmiş kulaklarını
havlayıp birkaç kere
atmış kendini yere
köpek ölmüş vah vah vah
karga da gülmüş hah hah hah

bu nedir abi ya :D
köpek açıyo bacakları dikiyo kulakları ohhh sonra ölüyor vah vah vah karga da ona gülüyor hah hah hah

bu ne yaa :D

Finduilas dedi ki...

moina;
ahah çikita muz bile daha mantıklı bak. :D

moina dedi ki...

aynen ya ajdar dinlesinler adam olsunlar sinir etmesinler beni :D

*kelime jonglörü* dedi ki...

İyi gözlem iyi yorumlar:)

Finduilas dedi ki...

teşekkürler. (:

 
Tuşların Tıkırtısı: Hep minik kurbağa yüzden.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.