31 Aralık 2009

Yılbaşında ne mi yapıyorum?

Sanki zorunluymuşum gibi kendimi eğlendirmeye çalışmıyorum.
■ ''Ne giyicem? Nerde eğlenicem?'' gibi soruları kafamdan atıyorum.
■ ''Yılbaşında ne yapcaksın?'' sorusunu soran bünyelere; ''Bilmem, uyurum belki.'' cevabını vererek onların şaşırmasını sağlıyorum.


''3...2...1....'' Aynısı geçen sene de olmuştu, önceki sene de. Değişen sadece sayılar, olan olaylarsa hep aynı. Mesela, 1 Ocak'ta aniden küresel ısınma falan durmayacak. Böyle garip garip şeyler.

13 lafazan:

Sycorox dedi ki...

aynı benim yaptığımı yapacaksın sende:) çok abartılıyo bu yılbaşı olayı ya,fenalık geldi banada..film indirdim onları izleyip yatarım olay budur yani:)

Amaltheian dedi ki...

Bizim yeni yıl planımız PTT - Pijama Terlik Televizyon.

StummScream dedi ki...

İnsanlar birşeyler yapmak için meğer ne kadar çok bahane arıyormuş yılbaşı da sarhoş olana kadar içip herşeyin bokunu çıkartmak için bulunan en iyi fırsatlardan biri günümüzde sizce?

Finduilas dedi ki...

Sycorox;
aynen aynen hiç uğraşamam. (:

Amaltheian;
en rahatı efenim.

StummScream;
yılbaşı eğlence değil ama eğlenmek isteyenlerin bahanesi haline gelen bir gün benim için.

Evren dedi ki...

benim takvimimin yılsonu gelmedi daha... belki bir kaç gün sonra belki bir kaç ay... gelince kutlayacağım diyorum, aval aval bakıyorlar çok eğleniyorum... :)

SirEvo dedi ki...

Aynen, tam kafamdan geçenleri yazmışsın.
Mutlu yıllar. :)

StummScream dedi ki...

@Finduilas
Kısaca özetlemişsin aslında demek istediğimi =)

Ayşegül dedi ki...

Mutlu yıllar..
en sevdıgımız sey tembellık olduguna gore bu yılbasına da tembellık yaparak gırebılırız bence. şahsen ben öyle yapıcam
=)

Gökhan dedi ki...

yılbaşının en güzel yanı diğer günün tatil olmasıdır efendim :) belkide eğlenmeye zorunlu hissetmene gerek yok. kurban ve şeker bayramlarında 1 yıl boyunca gitmediğin akrabana gitmen gibi birşey işte..

Gökhan dedi ki...

blogundaki 2 postu izlemeni tavsiye ederim :) türkiyede yeni yıl neden kutlanır?? çok mantıklı bence

Mrs. Baros dedi ki...

aynen...

Clementine dedi ki...

benim gibi eve çakılı kalmış olanların biraz eğlenmek için bahanesi de denilebilir. evdemiydim,değildim.iyimi yaptım , bilmiorm .. tek bildiğim yorgunluktan öldüğüm. sanırım en güzeli evde olup film izlemek.denicem bunuda :)

Finduilas dedi ki...

yine de herkese iyi seneler, buna ihtiyacımız var gerçekten. (: iyi geçsin... iyi.

 
Tuşların Tıkırtısı: Yılbaşında ne mi yapıyorum?
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.