26 Şubat 2010

George Clooney'nin dayanılmaz cazibesi.

Hemcinslerimin George Clooney'e neden bu kadar bayıldığını bulduğum an kafamdaki gereksiz soru işaretlerinden biri daha eksilecek.

Tamam çirkin demiyorum ama ''acayip yakışıklı'' da bu olmasa gerek.
Evet soruyorum, nedir bu adamda benim göremediğim şey?

- Göremiyorum, kör oldum.

13 lafazan:

şey ya, şey dedi ki...

george clooney'i google chrome okumam... peki.

Finduilas dedi ki...

ahah o da güzel.

ebby dedi ki...

bnde hep merak etmısımdır bı george clooney bide brad pittn nesını begenıyolar anlamam cavabı beklıyorum vlla=))

Larien dedi ki...

içimden bir ses fantazi diyor. hani yaşını başını almış olgun adam. yoksa ne bileyim brad pitt, jensen ackles hatta johnny depp dururken neden george ?

salata dedi ki...

gri saçlar var ya, gerçekten de bi olgun adam fantezisi olabilir... bi de bu adamı abdullah gül'e benzetiyolar valla.

bi dost dedi ki...

ben de baktım şimdi resme, bulamadım bişey. halini tavrını bilemem ama pek tanımam yabancıları :p

RaMa dedi ki...

tamamen saçlardan kaynaklanan bir karizma olduğunu düşünüyrm

TheFurcanator dedi ki...

ben kız değilim ama mesela gay olsam, bence de yakışıklı değil.

Finduilas dedi ki...

yorumlardan anladığım kadarıyla corç abimiz gri kafasının ekmeğini yiyor. hmm.

Syntinen dedi ki...

+35 yaş üstü gözlemlemek veya anne bakışaçsıyla bakmak gerekiyordur belki.. Veya Tamer Karadağlı triplerini algılamak lazımdır önce.. En olmadı "Amaağn Abdullah Gül bile kendini buna benzetiyor ollom neresi yakışıklı" da diyebiliriz

Özet: Ben de sevmem corcu

Finduilas dedi ki...

Vallahi bilemiyorum, çözemedim hala.

pandora dedi ki...

garizmatiğk.
döşü gıllığğ.
ço seviyom.

Adsız dedi ki...

hepiniz kör olmuşsunuz????

 
Tuşların Tıkırtısı: George Clooney'nin dayanılmaz cazibesi.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.