19 Nisan 2010

Geri dönüşüm yazısı.

-->Tamam tamam biliyorum…
Bir anda ortaya çıkan  işlerden dolayı bir süredir yoktum. Bir de buraya haber vermeyi unutmuşum tabii. O da benim salaklığım.
Açığı kapatmak lazım artık.

Hadi bakalım.
Neyse, ne diyecektim…
Geldim işte ben. Yine buralardayım.
Ehehm. Özlemişim.^^

19 lafazan:

Mrs. Baros dedi ki...

oh sonunda !

inatçı hardal dedi ki...

velkam bek ^^

Ciha(aaa!)n dedi ki...

Hoşgeldin bari :p

bi dost dedi ki...

özlemişiz:)

Ms. Muffins dedi ki...

Hosgeldin Findu, sen yokken cok sey oldu. Ben blogu kapadim yenisini actim ohoo :) Ulkeye geri dondum falan.

Sen neler yaptin tasinmanin disinda?

Optum

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

biz de özledik be kızım :D

Angelica dedi ki...

Nasıl özledik, nasıl merak ettik! Hoşgeldin. Gitme bir daha sakın. Toplaşır döveriz :P

Sycorox dedi ki...

hakkaten valla meraklandık,özledik baya bay oh valla

Glamdring dedi ki...

Şükür yahu!
Bir ara; yolunu kaybettiği için İzmit körfezine kadar gelen Somali'li korsanlar tarafından kaçırıldığını, e haliyle rehine olarak tutulduğun yerde internete giremediğini, korsanların blogger.com'a girmene izin vermeyecek kadar gaddar olduklarını ve hayati tehlikenin de bulunduğunu bile düşündüm.

Şaka bir yana, özlettin kendini, bari tembellik etme de bol bol yaz, biz de bol bol okuyalım(=

Finduilas dedi ki...

Hoşbulduum. Ben merak edeceğinizi bilseydim hiç yapmazdım böyle şeyler. :P

Bu arada, Ms. Muffins hangi blogu kapattın da yenisini açtın acaba, eski nickin neydi?

Syntinen dedi ki...

Özlemiştik cidden ya.. Hatta daha kişisel olsun yorum, özlemiştim diyim :D

Hoşgeldin tuşlarının tıkırtısı mutlu eden insan ^-^

Finduilas dedi ki...

''Tuşlarının tıkırtısı mutlu eden insan''(: Teşekkür ederim hoşbuldum ^.^

Mrs. Baros dedi ki...

en çok ben özledim.

Finduilas dedi ki...

:)

a.nur... dedi ki...

Hoşgeldin tıkırtı:)

:: RockunzeL :: dedi ki...

evett gerçekten ben de çok özledim seni ve yazılarını :D

Finduilas dedi ki...

a.nur;
Hoşbuldum. (:

RockunzeL;
İşte geldim burdayım. :P

pandora dedi ki...

bak yazmıyomuşun :D

Finduilas dedi ki...

Mecburiyetten ama. :p

 
Tuşların Tıkırtısı: Geri dönüşüm yazısı.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.