6 Mayıs 2010

Kara sinek hanginiz?


Bu yazıyı 2 gündür evde şuursuzca uçuşup duran karasineğe ithaf ediyorum.

Sevgili karasinek;

'Sevgili'yle başladım diye yavşama hemen. Lafın gelişi dedik öyle, yoksa ne sevgilisi - hem ''sevgili ne arar blogda?'' Klişenin de dibine vurduğuma göre sana sövmeye başlayabilirim.

Bak şimdi karacık, senin amacının ne olduğunu anlamadım.Yani sivrisinek geliyor en azından kanımı emiyor, adam(?) karnını doyuruyor rahat rahat amacı belli... 5-10 sn sonra da ''HAHAHA seni kullanıp attım vızızıhahavızıhavzh'' deyip yeni maceralara yelken açıyor. Sen napıyorsun? Gel salak gibi kafamın üstüne kon anca ya da böyle sarhoş gibi duvarlara çarpa çarpa dolan. En sinir olduğum tarafın da o zaten, sende bi' mallık mevcut, gerizekalı gibi dolanıyorsun ortalıkta. Vızıldayangillerin yüz karasısın sen oğlum, yoksa niye karasinek koysunlar ki adını? Düşündün mü hiç bunları? Hm? Bak bir paragrafta ne kadar çok hakaret ettim sana, hâlâ gitmedin. Bi' de yüzsüzsün işte.

* Heh gel gel klavyeye de kon...

2 günden beri seni gazete, dergi ve bunun gibi zerzavatlar aracılığıyla darbe manyağı yapmama rağmen bir türlü defolup gidemedin. Hayır içeri nasıl girdin onu da anlamıyorum. Her camın önünde sineklik var, sen nasıl bir mahlûkatsın. Bazen bakıyorum o ön ayaklarını (ayak mıdır el midir bilemedim) birbirine ovuşturup pis pis planlar yapıyorsun. Yaptığın plan da anca yemek yerken güzelim pilavın üstüne konmak, ne oldu yani öğlenleyin o pilavın üstüne kondun da ? Hoşuna gitti mi? Anca pislik yapmayı bilirsin zaten.

Neyse sözün özü diyorum ki; sen bi' git artık. Yoksa nazik gazete ve dergi darbelerim yarın itibariyle Camsil'lin güçlü etkisiyle birleşecek ve seni eklembacaklıgillerinin ruhlar âlemine yollayacak. Bu arada gidersen eğer hiç geri gelme de demiyorum, hobi olarak yine gel. Güzel şeyler hep bunlar. Sayende bir karasineğe yazı yazan ilk insan olarak tarihe geçtim, o kadar hobi alanı da kıyağımız olsun...

* Yaa bi' konma şuraya. Bi' dur...

17 lafazan:

salça dedi ki...

sahiden ne gereksiz yaratıklar bunlar.

Modafobik dedi ki...

Bu post beni gece uyandıran sınege de gelsin ;)

éLLa dedi ki...

:)))

Modafobik dedi ki...

Şanslı bir kara sinekmiş. :D Ne de olsa her kara sineğe böyle güzel yazılar yazılmıyor! (:

Brain Damage dedi ki...

dün karanlıkta monütörüme tacizde bulunan bir sineğe usulca sokulup, merhaba dedikten sonra kafasını gözünü patlattım, hemen akabinde içmi bi huzur kapladı:)

leblebi dedi ki...

camsilin sinek öldürmede işe yaradığınıdı bilmiyodum denemeliyim :D

Mustafa Varsak dedi ki...

karasinek değil de monitöre kör sinekler hücum ediyor ona kılım ben. madem körsün ne diye ışığa geliyorsun?

Homo Frigidus dedi ki...

uzaylıların içlerine çip yerleştirip evlerimize yolladığı böceklerden biri olabilir o karasinek. ben geçen yaz osuruk böcekleriyle baya uğraşmıştım. istedikleri bilgileri alana kadar evi terk etmiyorlar. gece uyurken burnumuzdan beynimize girip inceleme yapıyor olabilirler. dikkatli olmak lazım.

Profösör dedi ki...

Evet konmamalı..

Finduilas dedi ki...

salça;
Evet.

Modafobik;
Bütün sineklere gitsin. :p

éLLa;
(:

Modafobik;
Ahaha :D

Finduilas dedi ki...

Brain Damage;
Çok iğrenç oluyor ama.

leblebi;
Ben de denemedim ama yararı dokunur muhtemelen. :D

Mustafa Varsak;
Çok çılgınlar onlar.

Homo Frigidus;
Kesin öyledir bak, yazın gelmesiyle birlikte uzaylılar da görünmeye başlıyor, o sırada da karasinekler peydah oluyor. Bu bağlantıyı daha önce nasıl kuramadıM!!!1!!111! :O==0!1

Profösör;
En güzeli.

misanthrope dedi ki...

klavyedeki deri parçalarını yemeyi seviyolar. ellerini birbirine sürterken milyonlarca mikrop saçar. kara sinek evlerin neşesidir gülüdür.

Finduilas dedi ki...

eksik olsun onların neşesi. :P

misanthrope dedi ki...

eksik olsun dedin de;
* - Ne yapmak gerek peki?
Sağlam bir arka mı bulmalıyım?
Onu mu bellemeliyim?
Bir ağaç gövdesine dolanan sarmaşık gibi
Önünde eğilerek efendimiz sanmak mı?
Bilek gücü yerine dolanla tırmanmak mı?
İstemem!Herkesin yaptığı şeyleri mi yapmalıyım Le Bret?
Sonradan görmelere övgüler mi yazmalıyım?
Bir bakanın yüzünü güldürmek için biraz şaklabanlık edip,
Taklalar mı atmalıyım?
İstemem! Eksik olsun!
Her sabah kahvaltıda kurbağa mı yemeli?
Sabah akşam dolaşıp pabuç mu eskitmeli?
Onun bunun önünde hep boyun mu eğmeli?
İstemem! Eksik olsun böyle bir şöhret!Eksik olsun!
Ciğeri beş para etmezlere mi “yetenekli” demeli?
Eleştiriden mi çekinmeli?
“Adım Mercuré dergisinde geçse” diye mi sayıklamalı?
İstemem!İstemem! Eksik olsun!
Korkmak, tükenmek, bitmek...
Şiir yazacak yerde eşe dosta gitmek.
Dilekçeler yazarak içini ortaya dökmek?
İstemem! Eksik olsun!İstemem! Eksik olsun!
Ama şarkı söylemek, düşlemek, gülmek, yürümek...
Tek başına...Özgür olmak...
Dünyaya kendi gözlerinle bakmak...
Sesini çınlatmak, aklına esince şapkanı yan yatırmak...
Bir hiç uğruna kılıcına ya da kalemine sarılmak...
Ne ün peşinde olmak, para pul düşünmek,
İsteyince Ay’a bile gidebilmek.
Başarıyı alnının teriyle elde edebilmek.

Demek istediğim asalak bir sarmaşık olma sakın.
Varsın boyun olmasın bir söğütünki kadar.
Yaprakların bulutlara erişmezse bir zararın mı var?
Edmond Rostand

Finduilas dedi ki...

Çok güzel.

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

gülmekten öldüm yahu. ama yaşayınca çekilir dert değil, biliyorum.
bir de ellerini ovuşturup pis pis sırıtmıyor mu, çak gazeteyle iki tane, leşi çıksın.

Finduilas dedi ki...

Zaten en gıcık olduğum o, nedir o öyle el ovuşturmalar falan allaallaa...

 
Tuşların Tıkırtısı: Kara sinek hanginiz?
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.