6 Haziran 2010

Sanal bir şeyler.

''Hepiniz sanalsınız!'' diye bağırdı adam.

Tamam, sanalız belki.

Ama ne var biliyor musun sevgili ''Hepiniz sanalsınız!'' diye bağıran adam; o her gün televizyonlarda izlediğin tipler var ya, hani magazin programlarında falan izlediğin vıcık vıcık tipler, işte onlardan daha fazla sanal değiliz biz buradakiler. Hatta kusura bakmasınlar ama onlara -buraya 'istisnalar kaideyi bozmaz' kaidesini yazmak elzemdir- sanal tipler değil de sahte tipler demeyi daha uygun buluyorum ben. Birilerine yaranmak için olduğundan farklı gözüken tipler asıl sanal/sahte tiplerdir benim için.

Böyle yani, medyanın yarattığı ışıltılı sahte dünyanın yanında internet çok masum kalıyor be ''Hepiniz sanalsınız!'' diyen adamcığım. Canım benim.

13 lafazan:

Sycorox dedi ki...

öyle tv'ye çıkanlar net için de laf sokarya hani, ay orası sanal ne kadar gerçek olabilirki diye, sanki sen benim için çok gerçeksin salak! diyesim geliyor

TuTsİ dedi ki...

Hassttirsin ordan
salla gitsin
Sanalım
sanalsın
sanalız da
çok salakmış onu diyen

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

belki de hayat sıkıcı olduğu için biz sanal ve eğlenceli olmaya tercih ediyoruz.
ayrıca kim oluyor da neyin gerçek, neyin sanal olduğua o karar veriyor.
sinirlendim.
bunlardan çok var çünkü, böyle habire gelip " ehahe sen sanalsın. " diyorlar, ' annen sanal şekerim. ' demek istiyorum.

Mrs. Baros dedi ki...

İnsanların en gerçek olduğu ortam bu aslında. Kaygı daha az oluyor, iç yüzler daha fazla meydana çıkıyor.

Gerçekte saklamayı sevenler burada açılıyor.

Yazını sevdim.

Mrs. Baros dedi ki...

İnsanların en gerçek olduğu ortam bu aslında. Kaygı daha az oluyor, iç yüzler daha fazla meydana çıkıyor.

Gerçekte saklamayı sevenler burada açılıyor.

Yazını sevdim.

Finduilas dedi ki...

Sycorox;
İşte bunu diyorum ben de.

TuTsİ;
Biz sallıyoruz da onlara ne batıyor ben onu merak ediyorum. Takılıyoruz böyle kendi halimizde işte.

Finduilas dedi ki...

Larien Beyinütüleyen;
Çok fazlalar lariencim çok. Dövelim.

Mrs. Baros;
Katılıyorum kesinlikle.
Teşekkür de ederim.

hippilazman dedi ki...

sanallık ve sahtelik arasındaki ince çizgi...

Finduilas dedi ki...

hippilazman;
'sahte sanallar' da var doğru.

kült ablası dedi ki...

''hepiniz sanalsınız!'' bu bir nihat doğan incisidir.evet kesinlikle!

Finduilas dedi ki...

Nihat Doğan'ı sevelim onu koruyalım. Ha benim nihatıma...

Yılmaz Barış dedi ki...

her sanalın bir reel yanı vardır desek...

umursamazuykucu dedi ki...

bize fa-ke diyene, ben fak yu diyorum hahah

 
Tuşların Tıkırtısı: Sanal bir şeyler.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.