7 Ağustos 2010

Gandalf'a sordum ''Kara camlı beyaz bir şahin yaklaşıyor'' dedi.


Havanın çok sıcak olduğunu eğer Alaska'da yaşamıyorsanız biliyorsunuzdur, işte bu sıcaklık nedeniyle ne zaman dışarı çıksam her yerde (otobüste, tuvalette, Japon konsolosluğunda, hacı bakkal amca'da), ''Seni çöpe atacağım poşete yazık'' deyip parayı kıran çin işi japon işi herifin sesini duyuyorum. Veya zamanında o kadar çok duymuşum ki sürekli bu sinsi sesli herif bilinçaltımda şarkı söyleyip duruyor. (bilinçaltımın içinde sonsuz döngüye girmiş diğer zımbırtılar için bkz; İsmail YK şarkıları, 118 18 reklamları)

İşte yine bu SORTAÇ1 kod adlı abi son ses ''Sen ne beni oyala, ne omuz ovala, işime bakarım...'' -omuz ovalamak da çok ilginç- diyorken, gözümün önünde bir anda kara camlı doğan görünümlü beyaz bir şahin belirdi, ne zaman kara camlı doğan görünümlü beyaz şahin görsem herşey slowmotion ilerler, yine öyle ilerledi, yine kıç kadar arabaya 6 kişi binmiş insanlar gördüm - kara camlıydı ama gördüm, onlar o sırada SORTAÇ1 kod adlı insanın şarkısını son ses açmış kızlara hava atmakla(!), çılgınca(!) eğlenmekle ve her ne kadar kendileri bilmese de, etraftaki insanlardan küfür yemekle meşgullerdi. Sonradan öğrendim ki SORTAÇ1'in şarkısı Beyaz Şahinliler Listesi'nin 1 numarasına kadar ilerlemiş.

Şimdi o beyaz şahinin içindeki abilere sesleniyorum. Abiler; arabanın içinde son ses SORTAÇ'ı bırak, Jazz bile dinleseniz bir şey olmaz, üzgünüm ama gerçekten hiçbir şey olmaz. Hiçbir kız arabanın içinde bangır bangır müzik dinleyerek deli gibi gezinen adamlara bakmaz, he baksa baksa anca benim gibi ''ahaahah aahahahhdhaadjasıdfsfh!!'' demek için bakar. O tavlama yöntemi yok artık, 20 yıl önce falan bitmiş o olay, bak gerçekten diyorum, yok öyle bir şey, o yöntem bitti ama siz bitemediniz bir türlü. Bitin siz de n'olursunuz, hı? Di mi ama?

9 lafazan:

C3Moi dedi ki...

eskiden var mıydı acaba bi cengiz kurtoğlu şarkısıyla tavlanan kızlar

Finduilas dedi ki...

Eskiden varmış sanırım, yoksa şimdikiler kimden öğrenecek.

Adam dedi ki...

Aa iyi lan beyler plakamızı almamışsın. Bi de 6 kişi değildik. 5 tam bi öğrenci ahahah ahaha nası şakalar yapıyosam ahaha :(

Hayat dedi ki...

Yazının sonunda "Di mi ama" demişsin ya.Bence de "di":)

a.nur... dedi ki...

Eskiden vardı ben biliyom:P

Finduilas dedi ki...

Adam;
Plakayı almaya gerek görmedim nerde görsem tanırım kara camlı beyaz şahini.:P

Hayat;
(:

a.nur;
Yoksaa?? seeen?? :P

Adsız dedi ki...

di :)

Grace dedi ki...

onların bir de göz kısık şekilde, hedefe aldıkları bayanları süzmeleri var:)
keşke bitse efenim.biz de kafamızı dinlesek

Finduilas dedi ki...

di mi. süze süze gözleri bozuldu.

 
Tuşların Tıkırtısı: Gandalf'a sordum ''Kara camlı beyaz bir şahin yaklaşıyor'' dedi.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.