30 Ekim 2010

Nefretlik diyaloglar - 3

O telefon bir türlü kapanmaz.

+ Yaa öyle işte...
(burada ölüm sessizliği var)
- Ee oldu o zaman, görüşürüz sonra.
+ Tamam canım görüşürüz.
- Hadi öptüm.
+ Bay bay.
- Ben kapatıyorum tamam?
+ Tamam hadi...
(kapanamadı daha)
- Ehe.

*çotank!*

9 lafazan:

G:)rkan dedi ki...

tabi sen bilmezsin, erkek olanlar bilir. küçüksündür, misafir gelir. sorar;

-bunu ne zaman sünnet ettiriyorsunuz?
+bakalım amcası, biraz daha büyüsün de.

o soran amca öyle bir sahiplenmeme duygusuyla sorar ki "bunu" diye. yea.. işte böyle. hayat çok acı be.

Daisy dedi ki...

Bir de asıl içlerinden geçenler varki bu esnada o ayrı bir yazı olur yani.

KabaKulak dedi ki...

+nerdesin bahim sen kocakulak?
-geliyom yahu yoldayım noldu
+saat gaç lan
-gaç?
+bir.
-bir.
+bir.
-tamam bir.
+eve gelirsen baban kükünü keser yani.
-kesmez modern bi adam o.
+o zaman ben keserim.
-evet sen kesersin.
+hayvanoğluhayvan.

KabaKulak dedi ki...

neyse sözlük muamelesi yaptık ama affet dayanamadım:(

8ex-en8 dedi ki...

Erkek her zaman telefonda, msnde orda, burda kadının kapamasını beklemeli.

MeLLy dedi ki...

aynı muhabbet teledfondan başka msn, skype, facebook sohbet gibi bilumum sohbet platformlarında da gerçekleşir..

+hadi kaçtım ben
-ok byeee
+by byy
-öptüüm! (öpücük atan smiley)
+öptüm ben de görüşürüz
-(el sallayan smiley)
+hadi kapatıyorum
-kapat kapat...

Mjora dedi ki...

naber ?
iyidir senden naber ?
iyidir...


ötesi yok amk

Mjora dedi ki...

naber ?
iyidir senden naber ?
iyidir...

Finduilas dedi ki...

herkes yaşanmışlığını yazmış, iyi olmuş güzel olmuş. (:

 
Tuşların Tıkırtısı: Nefretlik diyaloglar - 3
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.