19 Mayıs 2011

Yemiyeydim iyiydi.

... karnını tıka basa doldurdu ve dedi ki kendi kendine;

''Geri zekalı, o son kurabiyeyi yemeyecektin,'' sonra tekrar bir düşündü ve ''Hayır, sadece o son kurabiyeyi değil, ondan önceki 5 kurabiyeyi de yemeyecektin, hatta ve hatta onun öncesinde ağzına tıkıştırdığın 3 taneyi de.''

Suratını astı, bir taraftan mide fesatı geçirmekten korkuyor, diğer taraftan da mutfaktaki tabakta kalan kurabiyeleri yeyip yememeyi aklından geçiriyordu. Böyle de pis boğazlı, aç gözlü manyağın tekiydi. ''1 yılda verdiğim kiloları 1 günde nasıl geri aldım?'' konulu bir kitap yazması işten bile değildi.

Boş kalan tabağına bakıyordu şimdi de, çiçekli miçekli bir tabak, ''çok saçma abi?'' diye düşündü içinden...

 Tabağın yanında da bir klavye vardı, sonra klavyeye dokunan parmaklar...

Ha?

Monitöre bakıyordu şimdi de.

Nası yani ya?

Aaaaa benmişim ya bu!

Böyle kendimi bir roman karakteriymişim gibi anlatmayı çok sevdiğimi farkettim, manyağım biraz evet. Hani katillerden gerçek hayatta tiksinirsin de, bir romanda yazarı o katili öyle bir yazmıştır ki ''Ay ne güzel katilmiş bu yaaaa :):))'' dersin ya, ben de kendimi öyle yapmak istedim sanırım. Yani ''Öküz gibi yedim,'' demek yerine ''Kız o gün çok kurabiye yemişti........'' yazmak daha hoş geldi işte. Çok hoş ama bir o kadar da boş.

O değil de 2-3 ay kadar kurabiye yiyeceğimi sanmıyorum, hoş yerim de yemeyeyim bence, yersem olmaz. Olmamalı. Yemiyim di mi. Evet yemiyim. Yemiyim demek de ne zevkliymiş, şu an farkettim.

 Yemiyim.

11 lafazan:

Glamdring dedi ki...

Ahah.
Aynı dertten ben de muzdaribim.
Lakin ben kurabiyeden ziyade, sütlü tatlı canavarı olarak nam salmış bir şahsım. Hatta canavar sözcüğü, eylemekte olduğum korkunçluğu, az biraz senin gibi, şirinleştirerek örtbas etme girişimi olur.
Aslında ben bir sütlü tatlı katili, bir sütlü tatlı teröristiyim. Sütle yapılmış zavallı, biçare, kadersiz tatlıları bir güzel mideye indiriyor, bununla yetinmiyor ve hep daha fazlasını istiyorum, daha fazlasını, daha fazlasını.
O kadar ki, bir keresinde, annemin altın günü vesilesiyle bize gelecek olan 666 adet şeytan ruhlu dedikoducu kadının yemesi için yaptığı üç tepsi kazandibini tek başıma yiyerek, adeta bir Hitler edasıyla, kazandibi ırkına karşı gaddarca soykırım uygulamıştım. Gaz odasında ceset yığını görmüş masum insan çalımıyla annem beni bastığındaysa, yüzsüzce bir de "ellerine sağlık Bolu'lu Sıdıka Usta" esprisini patlatabilmiş, "ekiri tükiri" diye kazandibili ağzıyla pis pis de gülebilmiş bir kişiyim.
Yani hem katil, hem terörist, hem yüzsüz, hem de arsızım. Kötü bir insan mıyım ne?

Neyse.
Saçmalamalarım şöyle bir dursun.
Daha sık yazmalısın Finduilas.
Bir şeyler karaladığını gördüğümde, seviniyorum.

Đëjάώυ dedi ki...

yazık sana :) s3en de onca kilo verdikten sonra dayanamayıp yemeklere saldıranlardanmısın (bknz; ben)

Bukle dedi ki...

ye gitsin amaaaan :) afiyet olsun, göbekte toplanmasın hemen gidiversin inşallah :) bende yemiyim. yemiyim. (gerçekten güzelmiş)

EvA dedi ki...

Boşver ye sen :=); bu arada bence bir roman yazmalısın anlatışına bayıldım..Gerçekten :):)

Kısaca Fd dedi ki...

-ye miyim ?
-ye.

gaz dedi ki...

afiyet olsun koçum, canımızı çektirmeseydin iyiydi.

Mrv. Natural dedi ki...

2 günde 11 tane kurabiye yedim.
Koyver gitsin

Homo Frigidus dedi ki...

bu postu metafiction örneği olarak derslerimde okutup inceleteceğim.

Finduilas dedi ki...

Glamdring;
(: Daha sık yazması gerekenlerden biri de sensin.

Đëjάώυ;
Evet onlardanım. eheh

Bukle;
Aaamiin ^^

Finduilas dedi ki...

EvA;
Roman yazmak niree been niree (:

Kısaca Fd;
- ''Ye'' miyim?
- 'Ye'sin.

gaz;
Özür :p

Finduilas dedi ki...

Mrv. Natural;
İşte senin 2 günde yediğin kurabiyenin fazlasını ben 1 günde yedim çiçeğim. :((((((((((((888888888

Homo Frigidus;
Ahaha olur. Çok güzel rezil bir metafiction örneği olur.

 
Tuşların Tıkırtısı: Yemiyeydim iyiydi.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.