19 Haziran 2011

Sayıklamak 1

- Bence adı ''Aşkım'' olanlar arkadaşları için çok tehlikeli varlıklar. Mesela ''Aşkım'' bir arkadaşını arayınca doğal olarak çalan telefonda ''Aşkım arıyor'' gibi bir şey yazacak, bu aramayı gören arkadaşın sevgilisi de Aşkım'ı sevgilisinin diğer aşkı sanacak, sonra seyreyleyin gümbürtüyü. Hem aşkım diye isim mi olur ya? Aşkım ne abi? Hele adı ''Aşkım'' olan erkekse (ben bunu duydum) ... ya neyse ben bir şey demiyorum.

- Çok mu cimriyim bilmiyorum ama dışarı çıkıp bir tabak makarnaya 25-30 TL vermek çok saçma sanki. Yani markete git, taş çatlasın 3-4 liraya 1 paket makarnayı al, istediğin sosun malzemelerini de en fazla 5-6 liraya al, sonra git ocağın başına yarım saatte pişir. Al işte 5-6 kafalık yemek çıktı sana. Ne gerek var bir tabakçık makarnaya 30 TL vermeye, hayır bunu Sakıp Sabancı'nın sülalesinden biri yapsın ona bir şey demem tabii ki ama öğrenci; çalışmayan adam gidip o kadar parayı dandik bir makarnaya verince sinir oluyorum. Bak yine oldum. 30 TL'yı bana verin size 1 kazan makarna pişireyim, valla bak.

8 lafazan:

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Kesinlikle makarnaya ve salataya verilen paraya acıyorum. Hatta o parayı verenler insan değil. İnsan olsalar içleri acır parayı uzatırken.

Amaltheian dedi ki...

Bundan bi kac ay once bi adamla tanistim, bildigin kocaman adam, sacli sakalli! Adi "Elma" idi. Elma.

:: RockunzeL :: dedi ki...

Tam diyet moduna girmişken benim annem de tam öyle yemekleri yapacak zamanı bulur :D

Mrs. Baros dedi ki...

Makarna konusunda yüzde yüz katılıyorum! Cimrilikten falan değil ama resmen çok saçma geliyor o kadar para verip makarna yemek.

Annelerimiz aynı kişi olabilir mi?
Ne zaman "anne ben yediklerime dikkat etmeye başlayacağım, bana destek ver" desem elinde pizza veya burger menü ile gelir.

EvA dedi ki...

şu makarnaya para verme olayında cimri olduğunu düşünmüyor aksine bende sana %100 katılıyorum :)

Adsızım adsızsın adsızız dedi ki...

Yanlız sanırım o "Aşkım" değil "Aşkın"
Yani bilmiyorum, ben Aşkın duydum da, hiç Aşkım duymadım :D

Finduilas dedi ki...

Fareli Köyün Kavalcıları ;
Benim onların yerine acıyor içim. :(

Amaltheian;
Ahaha iyiymiş, anne babalar çocuklarına isim koyarken kafaları yerinde mi diye kontrol etmek gerek sanırım.

RockunzeL;
Hep öylee. (:

Finduilas dedi ki...

Mrs. Baros;
Herkesin annesi aynı ya, dobiş olmamız için canla başla çalışıyorlar resmen.

EvA;
Oh yalnız değilmişim. (:

Adsızım adsızsın adsızız;
Ben duydum. Var. (:

 
Tuşların Tıkırtısı: Sayıklamak 1
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.