17 Temmuz 2011

'Random' haller.

Çok saçma ama bazen gerçek hayatta da random gülmek istiyorum, hani şu çoğunuzun gıcık olduğu ''asdjaksf'' diye gülmek.

Mesela biri çok komik bir şey anlatıyor, o an hemen parmaklarım klavye arıyor ''dskjdkasj'' diye gülmek için. Manyak mıyım acaba? Belki. Ama o söylenen şeye normal bir sırıtışla gülmenin bana tuhaf geldiğini farkettim geçen gün nedense, yani şöyle... o komik olay dandik bir ''haha'' tepkisinden daha fazlasını hakediyor sanki.

Şimdi gelip ''ne gerizekalısın findu'' diyebilirsiniz, ben de size hak veririm. (alt metin: aşağıya ''aptal aptal şeyler yazma bee '' yorumunu bırakma zevkini size vermeyeceğim hohoho)

Neyse ne diyordum, bir yerlerde iki elinde tuttuğu ''ASDSKJDKJF'' yazısını karşısındakine salak yüz ifadesiyle göstererek sırıtan tuhaf bir insan görürseniz o benim işte. Selam verin konuşuruz, çay içeriz, güleriz biraz. Hayat.

''asdjksfjk'' - finduilas (m.ö. 211)

(bkz.allah akıl fikir versin konulu yazı)
(bkz. sıkıntıdan saçmalamak)
foto.

8 lafazan:

EvA dedi ki...

ya bişi diyimmi benimde hep öyle gülesim geliyor :D

Finduilas dedi ki...

Şu an çok sevindim, tek manyak ben değilmişim. ehehe

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

şimdiii, can sıkıntını geçirmek için sana bi' şey anlatıcam. günlerden birgün, arkadaşlarla oturup konuşurken aklımıza bi'şey takıldıydı. telefonda internetin bu kadar yaygın olmadığı yıllar. aaah gençliğimiz azizim. neyse, durun ben bakarım ya deyip ellerimi klavye pozisyonuna getirdim. ciddi ciddi. "n'apıyon" dediklerinde şöyle bir silkindim ve hep beraber güldük. o mühim şeyi şu an hatırlamıyorum olsa bile, klavye bir ihtiyaç. -ayrıca canının sıkılmasına şükredicem lan. yazıyosun.-

pippi haşmet dedi ki...

Benim öyle gülesim gelmiyor direkt öyle gülüyorum.
Sevgilimden önce ben gayet efendi gibi ":)" şeklinde gülerdim. Sonra onun euahu'larına alıştım. ehi ile başlayıp euahuahu ile çıktım.
Şimdilerde yeni yeni fark ediyorum, sevgilimle gülüşürken bu şekilde gülmeye başladım ben. Adamcağız da şaşırıyor, bir şey demesini bekliyorum, desin "Senin yüzünden" diye yapıştıracağım hemen cevabı

negatif dedi ki...

Şu an o dediğin gibi gülüyorum ben. Sayende başardım :)

:: RockunzeL :: dedi ki...

Bence çok mantıklı :D
asdskajdkjjf falan değil de asdasdasd diye sesli gülünebilir :P (yapıyorum ordan biliyorum.)

Finduilas dedi ki...

Lari;
Yazmam için canımın sıkılması gerekiyomuş cidden, bunu anladım.

pippi haşmet;
Yakında iyice sapıtıp başka sanallıkları da gerçek hayata aktarıcaz ondan korkuyorum.

negatif;
asdkjskadja (:

RockunzeL ;
Tek yapmayan sadece düşüncede bırakan da benmişim sanırım. İyiymiş. :D

salata dedi ki...

uzunca bi süredir gerçek hayatta random gülüyorum, gayet kolay. ağzınla asfghjklş falan demeyi dene. benzer bi ses çıkıyo. biraz tükürüklü olabiliyo ama olur öyle

 
Tuşların Tıkırtısı: 'Random' haller.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.