4 Ağustos 2011

Bir kere de fantastik bir şey olsun ?!

Hiçbir zaman şu filmlerde güzel güzel uyuyan, tüm uzuvları olması gerektiği yerde duran hanımlar gibi olamadım.

Ben hep bacağı yatağın bir kenarından düşen, kolunu yastığın altına sanki başka yer yokmuş gibi tıkıştıran, yüzünü de yastığa adeta bir ''duvarda canını veren sinek'' edasıyla yapıştıran bir tipim.

Tabii ki o sabah de öyleydim. Ya ne olacağıdı?

Evin en cehennem sıcağıyla kavrulan cenahında konuşlanan odamda bir koala gibi uyumaktaydım. Cehennem sıcağından her yanım yapış yapıştı, pencereden giren sinsi güneş gözümü deşmeye başlayınca birden ''HIMSFAHŞ'' diye bir ses çıkardım. Uykunun son demlerinde hep bu sesi çıkarırdım, nedenini teknik ekibim ile birlikte araştırıyoruz. Çünkü teknik ekibimin işi gücü yok.

Evet, yine o ses ''HIMSFAHŞ'' ... Uyanmıştım, gözüme gözüme girmeye devam eden güneş ışınına çok güzel şeyler söylecektim ki, beni hedef alan güneşin önüne bir bulut geçti ve canımı sıktı, 'HAY BEN SENİN' diyerekten yataktan zıpladım. (bkz.' hay ben senin' diyerek zıplayan insan) Niye böyle bir şey yaptığımı hiç bilmiyorum.

Az önce limon yemiş insan suratı gibi olan suratımla birlikte kapıya doğru yöneldim, genelde suratımla birlikte kapıya yöneldiğimi belirtirim, sanki diğer insanlar suratlarını çıkarıp kapıya doğru yöneliyorlarmış gibi. Gereksiz ayrıntılar vermek için oluşturulmuş bir yaratığım belki de, bilemezsiniz.

Neyse, kapıya doğru yöneldikten sonra enteresan bir şey olması gerekiyor di mi, yoksa niye anlatayım, fantastik bir şeyler olmalı. Olsun. Ama ne olsun? Bir şey olsun! Bi kere de fantastik bir şey olsun ?! NİYE OLMUYO!?

Hayır yani ne bileyim, mesela sabah uyanınca kapıyı açtığımda karşımda Gandalf'ı göreyim ve bana ''Naber finduilas? Hadi kalk Shire'a gidiyoz, Frodo seni çağırıyo!'' desin, ya da hadi onları da bir kenara bıraktım en azından sabah Serdar Ortaç kapımı çalsın ve ''Arabanız hazır efendim!'' desin, ben de sinirle ''NİYE BENİ BU SAATTE UYANDIRDIN SERDAR!?!?!?!??!'' diye bağırayım, sonra da o ağlayarak odasına kaçsın (ağlayarak odasına kaçan serdar ortaç'ı hayal edince çok eğlendim).

Ama yok, bunlar olmuyor. Bunların binde biri bile olmuyor, ben sabah odamın kapısını açtığımda en fazla yukarıdan sarkan örümceğin bana doğru süzülüşünü görüyorum.

Neyse, ben gidip kapının üstündeki örümceği temizleyeyim. En iyisi. Hayat çok zor.

11 lafazan:

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

benim de güvelerim var işte. zaman makinesi icat edilirse seni kapıp orta dünya'ya gidicem. :( maceranın allaanı yaşicaz.

Ainariel* dedi ki...

Bu yazıyı çok sevdim. :) O fantastik olayların başıma gelmesini dilediğim ilk anlarım Ay Savaşçısı izlediğim zamanlara dayanıyor sanırım. O zaman uyumadan önce 'Allahm lütfen beni de o savaşçılar gibi yap lütfen lütfen ben de kötülüklerle savaşayım' diye dua eder öyle uyurdum.
Hala da bekliyorum. Deniz kenarında yürürken, denizden bir yaratığın çıkıp bana özel güçlerim olmasını söylemesini istedim sanırım en son da. Ama o da olmadı.
Bi de, örümceklere dikkat et belki sen de bir spiderwomana dönüşebilirsin :p

Adsız dedi ki...

beni de alın.
Yıldız Kız

Sam dedi ki...

ben de bilet istiyorum. orta dünyaya.

Selin dedi ki...

Ağlayarak odasına kaçan Serdar'ı hayal edip gülüyorum şu an :))

Đëjάώυ dedi ki...

son 2 aydır bende neden herşey bu kadar sıradan diyorum kendime hieeeyt ^^

EvA ♫ dedi ki...

niye bunlar hep bi hayaldir :D hayat çok zor

Finduilas dedi ki...

Larien;
'Tez zamanda zaman makinesi icad edile' demekten başka çarem yok. :(

Ainariel;
Bende bu bahtsızlık olduktan sonra bırak spiderwoman'ı recep ivedik'e bile dönüşemem. :f

Finduilas dedi ki...

Yıldız Kız;
Ayıpsın, ofkors.

Sam;
Seni de attık arka koltuğa, hadi gidelim!

Selin;
Ahah di mi, gözünde canlanıyor hemen insanın. :P

Finduilas dedi ki...

Đëjάώυ;
Yalnız değilmişsin çiçeğim. ^.^

EvA;
Hayat ile hayal. Birbirlerine yazılış olarak ne kadar benzer, ama anlamları da bir o kadar zıttır.

a.nur... dedi ki...

niye olmuyo lan niyeeeeee:Ç

 
Tuşların Tıkırtısı: Bir kere de fantastik bir şey olsun ?!
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.