10 Ağustos 2011

Bir şey oldu di mi!?

Bir şey olmadığı halde bir şey var olduğuna inanan ve size de bunu inandırmaya çalışan insanlar var.

Siz gayet normal bir şekilde etrafa bakınırken, onlar birden pörtletilmiş gözlerle ''NE OLDU?'' der ve bir dedektif edasıyla ardı arkası kesilmeyen sorular sorarak insan arabelleğini ciddi derecede yorarlar. Aşağıda örnek bir diyalog verilmiştir. (burada 'slm' normal insanı,'asl' de arabellek yorucu insanı temsil etmektedir) (parantez içindekileri bilgisayarınızda bir hata mesajı almış gibi okuyunca eğlenceli oluyor - bence)

...

Slm etrafını kolaçan ederken birden Asl ile göz göze gelir.
Asl: NOOLDU?
Slm: Bir şey yok?
Asl: Bir şey oldu di mi doğru söyle hadi?! Niye öyle birden baktın ki sen? (asl'nin işaret parmağı keskin hareketlerle slm'nin gözlerine doğru yol alırken)
Slm: Bir şey olmadı nolacak ya? Manyak mısın nesin ?
Asl: Kesin bir şey oldu da söylemiyorsun.
Slm: ....... (arabelleğe alınıyor...)
Asl: Sustun! SUSUYOSUN İŞTE KESİN Bİ ŞEY VAR. (sisteminiz en iyi başarım için yapılandırıldı)
Slm: ..... Yok (sistem ciddi bir hatadan kurtarıldı)... (arabelleğe alınıyor)
Asl: Çok kötü baktın ama bir şey olmasa sen öyle bakmazdın (bellek okunamadı!)
Slm: Ben gidiyorum beynimi çürüttün 2 dakikada, hadi görüşürüz. (kalkmaya hazırlanırken error: asl.exe silinemiyor. başkası ya da başka bir program kullanıyor. dosyayı kullanabilecek programı kapatıp yeniden deneyin!)
Asl: Gidemezsin benim işim var daha seninle. NE OLDUĞUNU ANLATACAKSIN.
Slm: Lan? (güncelleştirmeler başarıyla yüklenemedi)
Asl: Sistem çökene kadar soru soracağım sana ^-^
Slm: Reset tuşum falan olacak bir yerde dur bi.
Asl: :(
Slm: (bu program geçersiz bir işlem yürüttü ve kapatılacak)

12 lafazan:

Jano dedi ki...

Haha süper, veri yürütme hatası oluşmuş

Anonimo dedi ki...

ahaha. buffering.

weba dedi ki...

ahahahah iyiymiş iyi. (:

EvA ♫ dedi ki...

dedim git şunun kafasına bir tane koy :D:D

Hayal Meyal dedi ki...

hahahha ama hep böyle oluyo :D

Mjora dedi ki...

muahahuah format c :
veri üstündeki bütün bilgiler silenecek emin misiniz ? E...

enter...bazen tek çare :D

Finduilas dedi ki...

Jano;
Öyle (:

Anonimo;
Belleği çok zorluyorlar anonimo.

Finduilas dedi ki...

weba;
İyi miymiş (:

EvA;
Sisteme reset attık sorun halloldu. :P

Finduilas dedi ki...

Hayal Meyal;
Yalnız her insan hayatında en azından bir kere birine yapmıştır bu ''Bİ ŞEY OLDU DİMİ?''yi :p Ben yaptım en azından dskjkjs

Mjora;
Delete en iyisi bence. :F

Mrs. Baros dedi ki...

O değil de;
SLM ASL

acı mutluluktur dedi ki...

ahahaha yarıldım :D
özlemişim seni finduilas :)
tanımışsındır belki beni :)

Finduilas dedi ki...

Mrs. Baros;
Araya bir de ''PLS'' koyacaktım da, o sırada kafama saksı düştü.

acı mutluluktur;
Hafızam çok kuvvetlidir Hande (:

 
Tuşların Tıkırtısı: Bir şey oldu di mi!?
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.