3 Eylül 2011

Terlik sesi.

Sabah uyandığında yanında olması gereken şey yoktu. Etrafına tekrar bakındı, yine göremeyince ''Belki yıkanmaya gitmiştir'' dedi. İlk defa ondan ayrı yıkanmaya gitmişti, birden aklına bir şey düştü ve endişelendi. Çünkü o, büyüklerinden ''yıkanmaya gitmek'' ile ilgili epey kötü şey duymuştu. ''Yıkanmaya gitmek'' ayrılık olabilirdi, o'nu bir daha görememekti belki de.

Bir köşeye sinip gelmesini bekledi. Zaten o, hep bir köşeye sinerdi. Daha doğrusu ''onlar''. Hep buruşturulup köşeye atılır; oradakinden daha kötü bir yere atılıncaya dek de o köşede dururlardı.

Sonra bir ses duydu. Terlik sesi; hani terlikler çıplak ayağa giyilince tarifi zor bir ses çıkartırlar ya, işte onu. Elindeki leğenle hızlı adımlarla ona doğru gelen sahibinin sesiydi o, o sesin sahibi ayağı iyi tanırdı.

Leğenin içinde yıkanmaya gitmiş şeyler vardı, belki O da vardı. ''Olmalı'' diye düşünüyordu, tek tek yıkanmış, temizlenmiş o şeylere sindiği köşeden bakarken.

Yoktu. Büyüklerinden duyduğu korkutucu şey onun başına da gelmiş, tekini kaybetmişti. Yıkanmak için o canavar makinanın içine giren ve kaybolan diğerleri gibi o da kaybolmuştu. Ağlamak istiyordu ama yapamadı, o ağlayamazdı ki. Bir bez parçası nasıl ağlasın?

Sonra sahibi onu gördü, yerden aldı ve yan odada oturan birine ''Teki nerde ya bunun?'' diye sordu. Cevabın ''Burda!'' olmasını çok istiyordu, ama cevap ''Bilmem, yine kaybolmuştur... Onu da at çöpe gitsin, artık bir işe yaramaz.'' olmuştu.

Bir poşetin içine tıkıştırıldı, çöpe atıldı.
Ve bir teki kaybolmuş çorabın hikayesi daha burada sona erdi.
(teki kaybolmuş çorapları koruma ve kollama derneği)

11 lafazan:

weba dedi ki...

Yüreğimi dağladı bu hikaye Findu.
:((
fhjflkhgjflgh

Finduilas dedi ki...

Çok üzülüyorum.:((((((8(

Mjora dedi ki...

tkçlvld , bana harry potter'da hermione'nin desteklediği ev cini refahını ilerletme topluluğunu anımsattı...bir de salça olana kadar kendini anlatan domates :)

onların açısından düşününce ne kadar kötü dimi , bulunamamak filan , bir şey yapamamak, ses çıkaramamak...
ama ben sonuna kadar arıyorum diğer eşini bu tür durumlarda,benim çoraplar üzülmüyor :) olmadı başka çorapla kardeş yapıyorum :)

Kısaca Fd dedi ki...

Nerede çıkardıysan oradadır .

Adsız dedi ki...

:'(

Mendili olan?

Yıldız Kız

Gaia dedi ki...

finduilas yine ağlattı..

Kısaca Fd dedi ki...

Eğer yorumum yayınlandı ise iletilmiş demektir. İletildiyse onlarca deneme de gelmiş demektir. Çünkü bir türlü İletilmediğini söylüyordu. Üzgünüm bu yüzden.

Finduilas dedi ki...

Mjora;
(: yalnız ben bu çoraplar cidden nereye gidiyor çok merak ediyorum. hyır çamaşır makinasının içini arıyorum orda da yoklar. dsjıdj

Yıldız Kız;
O kadar ağladım ki bendeki de bitti...............................................

Gaia;
Adeta bir Yaprak Dökümü senaristiyim.

Kısaca Fd;
Yok yok, bana sadece bu 2 yorumun geldi. Başka gelmedi.

Taurus Skywalker dedi ki...

Mjora senin Ev cini yorumun da süper olmuş, bayıldım. :))
Findu çok bahtsızsız. :(:(

Finduilas dedi ki...

çorapların suçu ne. :(

Pinky Freud dedi ki...

Aynı çoraptan çifter çifter alıyorum ki tekleri kaybolunca alternatifleri olsun :P:D

 
Tuşların Tıkırtısı: Terlik sesi.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.