25 Eylül 2011

Mutlaka Görüşelim(!)

Bir yerlerde dolanırken yıllardır görmediğimiz insanlarla karşılaşırız bazen. Kimi zaman biz, kimi zaman karşımızdaki laf atar konuşma başlatmak için. Hiç laf atmayıp tırıs tırıs gidenler de vardır tabii. İşte ben şimdi bu insanları gruplara ayıracağım, bazen ayrımcılık yapmayı çok severim.

1. Grup
''Aaa bu şey değil mi ya? Hııı evet o! Ay ne zamandır görmüyordum ne çok değişmiş, gidip bir sarılayım''cılar.

Bu gruptakiler, 41646 gün sonra gördükleri, o 41646 gün içinde ''naber?'' dahi herhangi bir kelime etmedikleri, belki de adını unutup sadece cismini hatırladıkları kişiye bir samimiyet gösterisi sunarlar. Cümlelerin arasına en yapmacığından(istisnalar kaideyi bozmaz) bir de ''CANIM YA'' tıkıştırdılarsa onlardan uzak durmak, konuşmayı hemen bitirmek ve koşarak uzaklaşmak sinir sistemimiz için hayli gereklidir. Aksi takdirde konuşmayı saçma yerlere götürme, karşısındakinin kendisiyle ilgilenip ilgilenmediğini umursamama, motor takmış gibi ''ya ben çok özledim''ler sıralama gibi türlü yapmacıklıklara devam etme gibi ekstra yan etkileri görülmektedir. BLOCK.

2. Grup
''Bir cisim yaklaşıyor. Aaa bu cisim bizim sınıftaki şey yaa! Evet o. Hmm görmemezlikten mi gelsem acaba... Yok yok bi selam vereyim, sonra başkalarına bir selam bile vermedi diye anlatır. Vermesem mi ya? Yok yok vereyim. ''Selam!'' deyip kaçarım''cılar.

Bu grubu kısaca ''ne şiş yansın ne kebap''çılar olarak da anabiliriz. Bu arkadaşlar feci kurnazdırlar. Kendi itibarlarını zedelememek için ilgileniyor-muş, unutma-mış rolü oynar, kısacık bir selam konuşması yaparak da karşılarındakini sıkmadan arkalarını dönüp giderler. 1. gruptakilere nazaran çok mantıklı olan bu kişiler de yapmacıklıktan az buçuk nasiplenmişlerdir. Ama olsundur.

3. Grup
''Yaaa bu nerden çıktı şimdi! Öff Allah'ım lütfen beni görmesin, görse de tanımasın, tanısa da laf atmasın, laf atsa da kısa kessin yürüsün gitsin nolur nolur!''cular.

Bunlar, belki de yıllardır görmedikleri insana selam vermeyi bırakın, o insanla gözlerinin birbirine değmesini bile istemezler. Çünkü ''konuşacak ortak bir şeyimiz yok, niye yalandan 'ay seni çok özledim cınıms' falan diyeyim ki'' diye düşünürler. Görmemezlikten gelmeleri ile meşhurdurlar, kimileri tarafından ''Soğuk nevale, allahın suratsızı'' diye nitelendirildiklerinden haberdar olmalarına rağmen, bu durum afedersiniz ama çok da şeylerinde değildir. 54615 gündür görmedikleri kişinin yanından geçerken içlerinden ''NOLUR BENİ GÖRMESİN NOLUR'' diye telaşlanır, dışlarındansa son derece cool ve umursamaz görünürler. Değişik bir türlerdir.

- BONUS-
Şimdi uzun zamandır görmediği insanla konuşurken cümlenin sonuna ''Mutlaka Görüşelim'' ekleyen arkadaşa bir şey söyleyeceğim; Mutlaka görüşmeyeceğiz, mutlaka aramayacak ve de aranmayacaksın, boşuna mış gibi yapma canım benim, gerek yok hiç, valla. Aynı duyguları paylaşıyoruz aslında.

Finduilas.

7 lafazan:

EvA ♫ dedi ki...

Evet evet süper bir yazı her zamanki gibi ben neye giriyorum acaba hemen söyleyeim insanına göre üçünede giriyorum :D:D

ekingorgun dedi ki...

3üm ben ihuy!

The Oz dedi ki...

bir de ''bir gün mutlaka içelim abi''ciler var fenalar fenası.

Selin dedi ki...

3. gruptan başka bir yerde olmam imkansız! :) Ama ne yapayım şimdi, uzun zaman görüşmemişiz, birbirimiz için önemli olsaydık en azından arardık birbirimizi, onu da yapmamışız. Konuşmasak da olur yani artık :P

Hele bir de yaklaşan cisim o mutlaka görüşelim deyip duran tiplerdense bence en iyisi kaçmak :D

Mjora dedi ki...

zaten biriyle 49212 gün görüşülmemişse ,bir 49212 gün daha görüşülmemesiyle sonuçlanır bu genelde...sadece merhaba merhaba...öyle samimi olmaya çalışmaya da gerek yok...

mr.bulgur dedi ki...

3ü biraz kendimize uyarlamamıza
izin var mı?

Finduilas dedi ki...

(: Hepimiz 3. gruptanmışız, merhaba sevilesi insanlar!

 
Tuşların Tıkırtısı: Mutlaka Görüşelim(!)
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.