29 Eylül 2011

Yok bir şeyim.

Benim boğazım acır bazen, yutkunamam, yutkunsam sanki biri iğneyi boğazıma bastırıyor gibi olur. Sonra, burnum da sızlar. Bunlarla birlikte bir de sesim titrer. Sesimin titrediği belli olmasın diye bazen konuşmam. Saçma mı? Olsun.

Bir de şey oluyor, gözlerim. Gözlerim, ''bir damla daha su düşse taşacak'' kıvamına gelen çeşmeler gibi oluyor. O zamanlarda da gözlerimi kapamıyorum, böyle kocaman kocaman etrafa bakıyorum. Çünkü kaparsam gözlerimi, düşer o küçük damlalar aşağı ve anlar herkes ağladığımı. Anlamasınlar istiyorum. Gerçekten. Çünkü anlarsa bazıları, hemen yanıma gelip ''canım nooldu? yapabileceğim bir şey var mı?'' diye sorarlar, sanki gerçekten bir şey yapacaklarmış gibi. Sonra da ben ''yok bir şeyim'' der ve geri zekalı gibi gülümserim.

Ne kadar yalan bir diyalog. ''Canım nooldu?'' diyenden tut, ''Yok bir şey'' deyip gülümseyen kişiye kadar kocaman bir yalan.

İşte ben bazen, bu kocaman yalanlar olmasın diye boğazım acısın istemiyorum. Burnum da sızlamasın. Sesim de titremesin. Gözlerim de hiç dolmasın. Çünkü ben bazen, geri zekalıyım ''o hiç ağlamaz''ım, tanımayanlar için ''o hep soğuktur''um, tanıyanlar için ''o hep tatlıdır''ım. Ben benim ağzıma sıçayım.

12 lafazan:

Mrtt dedi ki...

bir şeyin yok, birçok şeyin var...

EvA ♫ dedi ki...

Hayatımda duyduğum en saçma dialogdur bu...

Keşke kimse karışmasa sana sokunaması istediğin yerde istediğin kadar ağlasan sırf kimse bana dokunmasın dokunamasın diye okulun yada her yerin en belalısı bile olmaya rağzıyım...yada görünmezi umursanmazı...

İnan şikayet etmem umursanmıyorum diye..

Glamdring dedi ki...

Yazıyı okurken, biri suratıma en hazırlıksız olduğum anda soğuk bir ayna tutmuş gibi hissettim. O soğuk aynadaki yansımamı görünce, irkildim, azıcık da ter döktüm.
Farkında olmadan, benim de duygularıma çok güzel tercüman olmuşsun.

Bu arada, iyi ki varsın Finduilas.

Grace dedi ki...

o gerızekalılık bendede mevcut...dusup kırılmam 6 ay vedalasmam gereken ruhı durumlarımda cem yılmaz halt yemıs gıbı espırıye boguyorum herkesın yardımına kosuyorum sonra ne mı yapıyorum mın tecavuz gasp a ugrayabılecegım ıssız yerlere gıderek sarkımıda acıp ogurerek aglıyorum neden dır bu kımedır gulmelerımız:)

Blogumuzdakı cekılıse beklerz:)

http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

Çok iyi bir post olmuş! Üzgün Palyaço'nun bir kaç cümlesini hatırlattı;

''İnsanların benden bir şey beklemeleri ne tuhaf değil mi? Oysaki ben güldüğüm anda içimden ağladığımı bilmiyorlar.''

http://kacikturuncu.blogspot.com

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

Çok iyi bir post olmuş! Üzgün Palyaço'nun bir kaç cümlesini hatırlattı;

''İnsanların benden bir şey beklemeleri ne tuhaf değil mi? Oysaki ben güldüğüm anda içimden ağladığımı bilmiyorlar.''

http://kacikturuncu.blogspot.com

weba dedi ki...

Son dönemlerdeki beni öyle güzel anlatmışsın ki.
Teşekkürler Findu.

Zombi dedi ki...

Bana kendini anlat deseler şu yazdıklarını koyarım önlerine.Seni ANLIYORUM.

Finduilas dedi ki...

Mrtt;
Kimin 'birçok şey'i yok ki.

EvA;
Aynen işte, tam olarak bunu hissediyorum ben de. Rahat bıraksalar birazcık.

Glamdring;
Sen de iyi ki varsın Glamdring.

Finduilas dedi ki...

Grace;
Geçen gün şey diye düşündüm, belki de gülümseyince üzüldüğümüz şeyleri psikolojik olarak sildiğimize falan inanıyoruzdur. Gayet saçma ama mümkün. (:

beni güney kore'ye uçur;
Teşekkür ederim (:

weba;
Canımsın.

Zombi;
Anlaşılabilmek güzel şey, teşekkür ederim sırf bu yüzden. (:

Nina dedi ki...

Zaten hep bir şey ''mış'' gibi değil miyiz çiçeğim?

derya dedi ki...

özdeşleştim . Benimde öyle çok '' şeyim '' var ki :((( ahhh ahhhh ...

 
Tuşların Tıkırtısı: Yok bir şeyim.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.