7 Ekim 2011

Bir güvenlik unsuru olarak battaniye.

Gece yatarken esrarengiz şeyler duyunca veya görünce birden battaniyeyi kafaya kadar çekeriz. ''Hayatta böyle bir şey yapmam'' diyenler adreslerini verirlerse sevgilerimi yollayacağım. Yoksa yollamam. Bu konuda çok netim.

Ne diyordum... Evet battaniye. Şu korku denen meret kafa bırakmıyor ki insanda, o kadar kafa bırakmıyor ki o korkuyla battaniyeyi adeta çelik bir örtü olarak görmeye başlıyoruz. Sonra hemen battaniyeyi kafaya kadar çekiyor ve içimizden ''EVEET BATTANİYEYİ VÜCUDUMA SARDIĞIMA GÖRE ARTIK GÜVENDEYİM, ÖLÜMSÜZÜM BEN, HANGİ TÜR 'YARATIK'(evet) GELİRSE GELSİN BANA Bİ ŞEY YAPAMAZ OLEEĞY'' diye geçiriyoruz.

Bu sırada bir kere de durup ''napıyorum ya ben?'' diye düşünmüyoruz ha, o sırada yalnızca battaniyenin tüylü yüzeyine odaklanmış, gördüğümüzü veya duyduğumuzu sandığımız şeyin battaniye tarafından alt edilmesini bekliyoruz. Dışarıda kanlı bir savaş gerçekleşirken biz battaniyenin altında güvenliyiz. He canım.

Sonra böyle ilahi mesaj gibi bir şey geliyor ve o battaniye birden açılıyor, battaniyeyle kaplı alan açılınca, içerisindeki insan nefesi sıcaklığı etrafa yayılıyor, battaniyenin içinde oksijensiz kalan biz saniyede 415674567 kez nefes alıyor ve etrafımıza bakınıp ''gerçekten bir şey yok'' diyerek tekrar battaniyemize sarılıyoruz. Sonrasında da , battaniye tarafından hayatımız kurtarıldığı için huzurla uykuya dalıyoruz vs.

Niye böyle şeyler yapıyoruz hiç bilmiyorum.

11 lafazan:

Kısaca Fd dedi ki...

başlığı gördüğümde aklımdan geçen şeyleri aynen ve çok güzel bir şekilde anlatmışsın. :)

EvA ♫ dedi ki...

Ben tam kafaya kadar çekmiyorum...sadece çok sıkı sarılıyorum...kafaya kadar harbiden çekmiyorum çünkü ben gece yatarken gerçekten korkarım mesela kapıya arkamı falan dönemem battaniyeyi üstüme çektiğim zamanda çok korkarım..:D:D

mr.bulgur dedi ki...

ama!ben-battaniye!ben yazsaydım onu,
çok yazasım vardı oysa.tabii daha kötümser şeyler düşünmekteydim ama olsun!

Finduilas dedi ki...

Kısaca Fd;
Teşekkür ederim efendim (:

Evaaaa;
Ahaha seni ayrıca bir postta konu etmek lazım eva. :D

mr.bulgur;
Aaa sen de yaz, ne olacak,yaz hadi yaz. (:

mr.bulgur dedi ki...

yazdım evet=)

Finduilas dedi ki...

okudum (:

Desperate Housewife dedi ki...

odanız büyük bir caddeye bakan zemin kattaysa kafanızı dışarı hiç çıkaramayabilirsiniz de korkudan :/ fena, çok fena

mr.bulgur dedi ki...

twitter paylaşımı için teşekkür efendim=)

Finduilas dedi ki...

Desperate Housewife;
Korku filmi giriş cümlesi olmuş(:

mr.bulgur;
Lafı bile olmaz (:

Serap dedi ki...

Başlık dikkatimi çekti bi de baktım ki ben de aynı kafadayım :) 24 yaşında olmama ve "büyüdüm ben yææ" diye triplere girmeme rağmen hala gök gürültüsünden korkan biri olarak, ne zaman şimşek çaksa battaniyemin altına saklanıyorum.

FeRaŞe dedi ki...

ya nerdeymişisn bugüne kdr okdr eğleniyorum ki okurken hepsini :D aynı işte herkes gib bend eo kalıptayım kahramanlığı sevgili battaniyeme yüklerim hep :D napıyosa pehh :D

 
Tuşların Tıkırtısı: Bir güvenlik unsuru olarak battaniye.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.