22 Ekim 2011

Zincirli pantolon

Şöyle 12-13 yaşıma dönüp kot pantolonuma zincir taktığım dönemi toptan yok etmek istiyorum.

Hayır, yok etme isteme sebebim zincirli pantolon görüntüsünün çirkinliği değil, hoş zaten görüntü pek çirkin de değil, o yandan sallanan zincirin pantolona takıldığı anda kendini bir halt sanmaya başlamalar çok fenaydı.

Çok net hatırlıyorum bir gün için okula sivil kıyafetle gitme izni çıkmıştı, o izni duyduktan sonra ''ya ben yarın ne giyiceeem'' diye bir heyecanlanmışım, yahu bir insan evladı da çıkıp ''Kızım manyak mısın? 12 yaşındasın sen? Bugün Ne Giysem'e falan mı gitmeyi planlıyorsun? Git bahçıvan pantolon giy kafana da hayvan kadar çiçekli toka tak rüküşlükten öl zibidi'' demiyor.

Eee kimse öyle bir şey demeyince de ben hâlâ ''ne giyicem yarın yea'' diye dolanıp duruyorum, sonra birden gözümün önüne bir arkadaşımdan gördüğüm zincir-pantolon kombinasyonu geldi, gözlerim öyle bir parladı ki, zincirin parıltısı gözlerimin parıltısının yanında sönük kalmıştır eminim.

Gittim hemen anneme ''ANNE BANA ZİNCİR AL PANTOLONUMA TAKICAM'' dedim, evet kadına resmen zorla zincir aldırdım, ne pis bir veletmişim belli değil.

Neyse, ertesi gün oldu. Zincirimi pantolonuma takmışım, sınıfta havalı havalı geziniyorum, sınıf sınıf değil adeta bir podyum(!) , çocuklar ''aa bu ne böyle'' diyen gözlerle bir zincire, bir bana, bir de pantolona bakarken, ben onlara ''EZİKLER SİZDE ZİNCİR YOK Kİ HAHAHAH'' diyen bakışlar fırlatıyorum.

Hayır yani gören de o zincir altından sanacak, altından olsa bir nebze anlarım ama demir bile olduğu şüpheli olan bir malzemeden yapılmış olan saçma sapan şeyden çıkan bu hava nedir, sen ne saçma sapan bir yaratıksın 12 yaşındaki Finduilas. (12 yaşındaki kendimle konuşmak çok zevkli sfjksdjsfj)

Diğer pantolonu zincirli arkadaşların yanına gidip gülüştüğüm aklıma geldi şimdi de, yahu resmen *** Zincirli Pantolonlular *** diye bir grup oluşturmuş, bizden olmayanları ezmeye başlamışız, kafaya bak kafaya. Dışarıdan nasıl pis gözüküyorduk Allah bilir. Şu an iğrendim resmen 12 yaşındaki halimden.

Bir şey diyeceğim sevgili 12 yaşındaki zincirli pantolonlu halim; lütfen aklımdan, ruhumdan, hatırımdan çık.Git süt falan iç ne bileyim. Boyu uzatıyor diyorlar, ileride ''adeta bir hobbitim'' diye milletin başını yemezsin en azından. Hadi eyvallah.

tagged as: bu da böyle bir anımdır.

9 lafazan:

EvA ♫ dedi ki...

zinciri takınca kendini havalı sanan 12 yaşında bir kız..pek tanıdık geldi yahu :D:D

Adsız dedi ki...

yüzümü gülümsettin Finducan.


Sana doğumgününde ne alacağımı buldum.
Kargoda 7346746374364 zinciri düşündükçe,içim bir hoş oluyor.

Yıldız Kız

Adsız dedi ki...

benim peder bey de zincirli pantolon isteğimi, eski kot pantolonuma bisikleti kilitlemekte kullandığım zinciri takarak cevaplamıştı.

weba dedi ki...

Var ya geçen benim de aklıma geldi bu Findu !
Benim zincirim paylaştığın fotograftaki gibi değil hani hiphop'çı arkadaşların taktıkları kalın zincirlerdendi.
YAKIŞIYORDU AMA TAMAMMI !!!111
ldkfngjdkgndjkfg
Abi zincir o kadar ağır geliyordu ki kıçımdan pantolon düşüyordu buyur sen düşün.
(:

wimparella dedi ki...

zincir takasım geldi ahahah

Finduilas dedi ki...

EvA;
Çok tanıdık değil mi :P

Adsız;
Lütfen şaka yapıyor ol. slkdjsjd

Finduilas dedi ki...

Adsız;
Ahaha baban süper adammış!

weba ;
Bnimki de hiphopçı pantolonlardandı webacım. Hala da dururlar, arada bir bakıp bakıp gülüyorum. :D

wimparella ;
Eheh ^^

FeRaŞe dedi ki...

ay ya o kadar güldüm ki ne dicem bilmedeim of :D bend eitiraf edemiyodum desem :D neydik oyle ya yemin ederim o saçlar başlar :D ortadan ikiye ayırıp iki tane teli özenle yanaklara indirmeler :D allahım mideme vurdu kusucam :D kubat ın yandan yemişi gibiydik ya pofurt :S tebrik ederim inanılmaz içtendi.

► Hobihane ◄ dedi ki...

yüzümü buruşturarak hatırladm gerçekten o halimi :)

 
Tuşların Tıkırtısı: Zincirli pantolon
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.