25 Aralık 2011

Filmlerde yapılan müsriflik...

Bir film izliyorsun. Adam var bir tane, sabah kalkmış, üstünü başını giyinmiş, tahminen de işe geç kalmasına ramak kalmış. Bu yüzden alelacele ağzına bir şeyler tıkıştırmak için kahvaltı sofrasına oturuyor. Sofrada da yok yok hani, kızarmış ekmek mi dersin, dilim dilim kesilmiş salam mı dersin, reçel mi, adı batasıca nutella mı, ne dersen de işte, ne ararsan var yani sofrada.
E tamam buraya kadar herşey normal... Ama adamımız o sofradan ‘’işe geç kalma durumu’’ nedeniyle bir yudum çayı 1 salisede içerek, çatala batırdığı o minnacık domatesi de midesine aniden yuvarlayıp ‘’YA BEN İŞE GEÇ KALCAM’’ diyerek o sofrayı bırakıyor ya, işte ben o anda filmin içine girmek, o adamın annesi rolüne bürünüp ‘’O kadar şey hazırladım insafsız, birkaç lokma şey ye de öyle git, tereyağ süreyim mi eppeğe?’’ diye bağırmak istiyorum. Oğlum öyle sofra bırakılır mı ya? Hadi işe geç kaldın anladık da bir yudum çay içip kalkmak nedir, benim izlerken gözüm kalıyor burada. İnsafsız.
◄►
Bir de mesela 2 arkadaş var, bunlar da bir yerde oturmuş havadan sudan konuşuyorlar gayet neşeli şekilde. Dondurma falan da yiyorlar. Sonra bir anda bir şey oluyor (nasıl oluyorsa hep çok mutlu bir an sonrasında kötü bir şey olur) bizimkiler tartışmaya başlıyor, o ikiliden biri sinirle masadan kalkıp gidiyor. Kalkıp gidiyor da, benim de onun arkasından kalkıp koşturarak ‘’Ya dondurma kaldı o masanın üstünde , bi' ye onu bitir de sonra kalk git, para verdin o kadar, ye bence sen onu’’ diyesim geliyor. Bence yazık o dondurmaya, ne gerek var yani, ayıp.
◄►
Küçükken de bir şey olmuştu, bir dizi vardı -adını hatırlamıyorum-. Onu izliyordum, küçük bir kız var, elinde de kocaman milka çikolatalardan var, bir cafede oturuyor, karşısında da babası var, sonra bir şey oluyor ve kız kalkıp gidiyor. Evet tahmin edeceğiniz üzere o çikolata da masada kalıyor. O küçük kafalı halimle bu duruma şaşırıp, ‘’Nasıl yaa o çikolata öyle bırakıp gidilir mi, eline alsaydı ya yolda giderken yerdi hem. Geri zekalı. ‘’ diye içimden söylendiğimi hatırlıyorum. Yani akıl var mantık var, hangi küçük çocuk 20x15 cm’lik çikolatayı masada öylece bırakıp gider? El cevap: Hiçbir küçük çocuk.
◄►
İşte ben böyle filmlerde, dizilerde; kahve, çay gibi bilimum meşrubatları içmeden ve önlerindeki yiyecekleri yemeden kalkıp giden insanlara sinir oluyorum, yiyin onları da öyle kalkın, ayıp denen bir şey var, arkanızdan ağlıyor onlar, müsrifler!!!1!bir1!

15 lafazan:

EvA ♫ dedi ki...

Bence de çok saçma oluyor şahsen ben öleceğimi bilsem yinede yerim onları :D

The Oz dedi ki...

Friends dizisinde bu durum farkedilmiş olacak ki kahve içmeli sahnelerde bütün kahve fincanları genelde boş vaziyette çekilmiştir.

weba dedi ki...

:(
Bar sahnelerinde bitirirmeden bırakılan alkoller de var.
Onlara da yazık o kadar para veriyorsun bitir di mi ya.

French Oje dedi ki...

aynen yaaa. o kahvaltıyı o kadın tek başına mı yapıcak şimdi diyorum dert oluyor bana. bir de o kadınlar hiç tepki vermiyor "e peki" falan diyorlar. benim annem kahvaltı yaptırmadan göndermez beni bee

bozbek dedi ki...

hahaha .. süper tespitler..

bossa nova dedi ki...

ahh ahh sonra da nedir efendim insanlar aç.
Açız tabi, dünya üzerindeki mahsullerin %99 u masada ne yiycez yani burdağ hıığ?

Uyumayan Ses dedi ki...

Bloglardan sonra şimdi de filmlere sarmışsın :) son zamanlarda okumaktan zevk aldığım nadir bloggerlardansın, söylemek istedim.

Bunların hepsi yeşil ekran işi ya :p hatta oradaki kahve, çay da sabit olarak duruyor bence. Kahvalti sahnesi var diyorlar, direkt oraya geçiyorlar. Sanki :)

Mrs. Baros dedi ki...

cool insan onlar. dfkld.

pistisvejanus dedi ki...

eğer o yemediğim yemeklerin parasını kenara atsaydın şimdi biscolata herifleriyle şokella partisi veriyor olurdum :):) ama şimdi böle evde mal mal oturuyorum kapıcıya bile yavşıcam yakında düşün :) çok ciddi bir konuya barnak basmıssın hahahhahahasdfghjklş

E.D dedi ki...

Evet müsrifliğe deli oluyorum ben de. Ama en çok takıldığım nokta şu filmlerde kapıları kapatmama kitlememe, arabanın camını falan açık bırakma alışkanlıkları. En çok ona deli oluyorum. Eve gir kapıyı kapa. arabanın parket bi tuşa bas dıtlat kitle arabanı.

Finduilas dedi ki...

EvA,
Aynen!

The Oz,
Çok mantıklı, aferin onlara. Tebrik ettim.

weba,
Filmlerdeki insanlar çok mu zengin acaba lan......

Finduilas dedi ki...

French Oje,
Di mi, anneler de anne gibi değil ki ya, ''şunu al yolda giderken yersin'' falan der bir anne en azından, ruhsuzlar....

bozbek;
Bilinen şeyler ya aslında (:

bossa nova;
Çöpe gidiyor bir de onlar, en fenası o işte ya.

Finduilas dedi ki...

Uyumayan Ses;
Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum. (:

Mrs. Baros;
Öyleler valla. :((

pistisvejanus;
Ahaha kapıcıya şey yapma sakin ol. djksjsfdjs

E.D;
Heh bak o da var sahi. (:

dark_han dedi ki...

yıllardır zihnimde biriken saplantıları yazmışsın .çok iyi tespit

Cemre dedi ki...

http://loudcaster.com/channels/814-soundtrax ve cinemix fm i öneririm,dinlemelisin!

 
Tuşların Tıkırtısı: Filmlerde yapılan müsriflik...
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.