4 Ocak 2012

''En iyisi karşı kaldırıma geçeyim''

Şimdi mesela, yolda yürürken bir yerlere gözüm takılır benim veya aklım başka bir yerdedir. Aklımın gittiğim yolda değil de, başka taraflarda olduğu zamanlarda yanlış yola yöneldiğim çok oluyor.

Yanlış yolda olduğumu farkettiğim anda bir duruyorum böyle tamam mı, etrafa bakıyorum, ‘’Hayır, burası değildi ya öff’’ diye kendi kendime söyleniyorum, sonra sinsi sinsi insanlara bakıyorum, hiç bozuntuya vermeden; sanki hiçbir şey yanlış değilmiş gibi yürümeye devam ediyorum.

Bak dikkatinizi çekerim, burada esas sorun benim yanlış yolda gitmem falan değil, yanlış yolda olduğumu bilmeme rağmen geri dönüş yapmayıp mal gibi hala yanlış yolda ilerliyor olmam. Ne tür bir manyağım belli değil.

Sanki etraftaki herkes beni izliyormuş da, benim yolun ortasında durup geri döndüğümü görünce, hepsi birden suratıma gülmeye başlayacakmış gibi oluyor. Ya da bir teyze yanıma gelecekmiş ve ‘’Madem geri döncektin ne diye yürüdün onca yolu?’’ deyip altın günündeki arkadaşlarıyla börek yerken beni araya dedikodu malzemesi niyetine sokuşturacakmış gibi. O sırada böyle saçmasapan şeyler düşünüyorum. Ama ne alakası var yani? Hiç alakası yok. NAĞLAKASI OLABİLİR.

Neyse işte, bu saçma hüsnükuruntularımdan ötürü, kimse yanlış yolda gittiğimi anlamasın diye yumuşak geçişler yapıyorum. Efendime söyleyeyim, mesela telefonda konuşuyormuş gibi yapıp ‘’Aa oraya mı geçtin cınım, tamam oraya geleyim bari. Bayağı da ilerledim ama hadi neyse...............’’ demek, veya bir şeyi düşürmüş gibi yapmak – ki bu ''tüh yeaa şeyim(!?!?) düşmüş galiba höff!'’ cümlesini ortalığa salmak ile vuku bulur.

Ama en temizi , en zahmetsizi, karşı kaldırıma geçmektir. Çok net. Geç karşı kaldırıma, gerisin geri dön abi. Bak aklınızda bulunsun çok denedim, %100 çalışıyor. Karşı kaldırım iyidir iyi.

-

Not: Şimdi yanlış yoldayken hemen geri dönemeyen tek manyak benimdir de ağlarım burda, tek ben değilim di mi? He ben miyim? TEK BEN MİYİM LAN YOKSA!!! :((((

Foto

16 lafazan:

Missbone dedi ki...

O telefoooon! Bir de sahte arama yaptırıyorum hemen kendime, hemen açıp 'Aaa tamam canım peki ben oraya geleyim o zaman' diip dönüyorum yoldan.:)
Ama açık ve net ki karşı kaldırım daha zahmetsizmiş.:D

Gerçi ben bu karşı kaldırımı düştüğüm zamanlarda uyguluyorum hep. Yere mi düştüm? Geçiyorum karşı kaldırıma ordan yürüyorum.:)

Hayali Nesne dedi ki...

:)

Finduilas dedi ki...

Missbone,
Allaaah yalnız değilmişim ya çok mutlu oldum ahahah (:

Hayali Nesne;
Eheh(:

Yorumhane dedi ki...

sanki birşeyleri unutmuş gibi yaparım hatta eyvahh dermişim gibi yapıp:)millet salak demesin diye hemen dönerim acele acele uzaklaşrm:))

weba dedi ki...

Ben de direkt telefonuna sarılıp, plan değişmiş gibi yapıp hemen doğru tarafa yöneliyorum.
:(

yalnız değilsin.
:(

mr.bulgur dedi ki...

yok yalnız değilsiniz efendim,yüzümde oluşan
"nerelere geldim ben?"
ifademi bastırma çabasıyla
devam ediyorum ben de...
karşı kaldırım fikri şahaneymiş
evet...gerçi dersten çıkıp kahve
alma girişimlerimin kütüphanede
sonuçlanmışlığı var şu aralar.

Uyumayan Ses dedi ki...

Kızılay'da dost kitap evi vardır. İki tanedir onlar karşılıklı. İnsanlar orada buluşur genelde. Eğer arkadaşın gelmeyecekse karsı tarafa geçip aralara sıvışır gidersin. En temizi.

Mjora dedi ki...

böyle bana da oluyor arasıra ama self-ajitasyon yapmıyorum kendime bu kadar...çok gülünecek bir durum yok...insanların bakışını hissedebiliyorsun bu durumda ,şehrin yabancısı mıdır nedir manyak mıdır mal mıdır diye bakıyor olabilirler ama bunun altın günlerinde dedikodu malzemesi bile olabileceği sanırım senin hayalinin bir ürünü :D
bende de mesela şey oluyo gidiyorum iki yerden birini seçemiyorum ; biraz yürüyorum sonra yok diyorum diğer yöne gideyim oraya gidiyorum ardından tekrar ilk gittiğim yöne...öyle bir şey işte :D

Atakan dedi ki...

ben yola devam ederim genelde, ta bir sokak bulana kadar :) İlk gördüğüm sokağa dalıp oradan geri dönerim.. hem gitmişken oraları da bi görmek lazım :)

stickman dedi ki...

çocukluğumda arkadaşlarla arada sırada bizimkinden başka, tanınmadığımız, bilinmediğimiz mahallelerde kovalamaca, yakalamaca, kaçmaca, yani özetle çocuk polisiyesi içerikli oyunlar oynardık. bir gün yine başka bi mahallede bi sokaktan geçtik üç arkadaş. biz geçerken bizden 2-3 yaş büyük iki erkek ve bir kız çocuk vardı. sonra biz o yoldan aniden geri döndük. tam o çocukların yanından tekrar geçiyorduk ki o erkek çocuklardan biri tuttu bizi "-KIZA BAKIYOR LAN BUNLAR!" diye bir güzel tartakladı. zar zor kaçtık. sanırım bu olayın etkisiyle sende olan; insanlar dalga geçer, gülerler bana duygusu değil de, insanlar acaba sapık filan mı sanar, hırsızlık peşinde olduğumu filan mı düşünür gibi şeyler sarıyor dört bir yanımı. sonra saniyeler içinde eğer böyle bir durum olursa nasıl bir açıklama yapacağımı planlayıveriyorum kafamda ve o plana, o söyleyeceklerime o kadar güveniyorum ki, dönüveriyorum ters yöne. yürümeye devam ediyorum kendinden emin adımlarla. ehehe.

mefisto dedi ki...

önceden hemen dönemezdim geri. daha öncesinde önünden geçtiğim dükkanlardaki insanlar niye zırt pırt geçiyo ki burdan diyecekmiş gibi gelirdi. işin komik tarafı hala öyle geliyor. ama obsesyonlarımı tınlamadan geri dönüyorum bi de dükkanın önünde oturan herife hiç utanmadan çemkiriyorum içimden. ne var yani, kamusal alan değil mi? "şimdi sen böyle bakıyorsun ya, birazdan geri geleceğim lan. bekle beni!" al bak bi manyak daha. topluca terapiye mi gitsek ne yapsak?

Selin dedi ki...

Telefonla konuşup görüşeceğim kişinin farklı yerde olduğunu öğrenme numarası, olmazsa karşı kaldırım, o da olmazsa ilk ara sokağa giriş, geriye doğru yürüyüp başladığım yere varış :)

Hangisini kullanacağımı duruma göre seçiyorum :)

Hazel dedi ki...

hahah.
yanlış yolda olduğunu çaktırmamaya çalışanların sayısı ne fazlaymııış :)

wimparella dedi ki...

karşı kadırım çok fantezik duruyor. o da karşı kelimesini kullanan filmler yüzünden sanırım. bu arada ikisi de çok mantıklı. telefonu çok yerde kullanırım. mesela tuvaleti giriş katta olan mc donalds larda çok işe yarıyor.

dipnot: ikisini de kullanmadığım zamanlarda olmuştur ama çoğu kez sap gibi aynı dükkanların önünden gerisin geri geri dönerim :D

Finduilas dedi ki...

Allahıım yalnız olmadığıma nasıl sevindim ya. İyi ya iyi bayağı manyak varmışız. Toplaşıp çay falan mı içsek? ehehe^^

Hazel dedi ki...

olabilir valla. şu hale bak ehe.

 
Tuşların Tıkırtısı: ''En iyisi karşı kaldırıma geçeyim''
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.