18 Ocak 2012

Market alışverişi

Evdekilerden biri market alışverişine gitmiş, eli kolu poşetlerle dolu bir vaziyette eve gelmiş. Sen ona kapıyı açmışsın, poşetleri onun elinden almış, mutfağa götürmüşsün. Market poşetlerinin içindekileri yavaş yavaş çıkartıyorsun...

Eveeeet sıvıyağ almış, tuvalet kağıdı, tamam, diş macunu... Hmm kola, zar zor yediğin birtakım sebzeler, çay, 12’li yumurta... ahaha kırılmış ya bi' tanesi, tavuk mavuk, pil... bir sürü pil vardı zaten evde! Neyse... 124 tane farklı şekilde ama aynı lezzette makarna, süt, evet süt gerekli, patates, soğan... Başka bir şey, başka bir şey daha, sana gereksiz gelen bir diğer şey, öbürü, bir tane daha ondan, son poşet. Ya ama bi’ dakka ya... Senin istediğin şey yok!

Heh, naber naptın? Bir an için hayata küstün değil mi? Bence o istediğin şey poşetlerin içinden çıkmayınca canın sıkıldı biraz. Senin sıkılmadıysa da benim canım sıkıldı, yani sıkılıyor.

O market poşetlerinin içindeki zımbırtıları dışarıya ‘’benim sevdiğim şeyleri de almıştır’’ umuduyla öyle bir neşe içinde, öyle bir eblek ‘ehe’ surat ifadesiyle çıkarıyorum ki, o şeyler poşetlerden çıkmazsa adeta hayata küsüyorum. Nasıl anlatsam... Böyle her taraf kararıyormuş da sadece poşetler ve ben aydınlıkta kalıyormuşuz gibi oluyor. Sonra silkelenip kendime geliyor ve hemen alışverişi yapan kişiye dönüyorum ‘’Eee her şeyi almışsın, şu bıdıbıdıları niye almadın ki!?’’ diye çemkirmeyi tabii ki ihmal etmiyorum.

O alınmadığına çemkirdiğim şeyler de genellikle aburcuburlar olur efendim. Cipstir, kuruyemiştir, çikolatadır, işte aklınıza gelebilecek her türlü sağlıksız şey. Yemek memek yemeden onlarla hayatımı sürdürebilirim diye düşünüyorum. O yüzden onlar benim için mühim arkadaşım. Bir çerezza sinemadır, bir ülker fıstıklı çikolatadır, efendime söyleyeyim işte sonra bir doritos nachodur. Onlarsız olmaz. Onlar da alınmalı. (bu paragraftaki markaları yazmak için hep para aldım fakirler :)))) şkfkgh)

Yani bir evde başkalarıyla birlikte yaşıyorsan ve market alışverişine gidiyorsan, o evdeki herkesin sevdiği şeylerden bir tane de olsa alacaksın. Canımı sıkmayın benim, bak mesela ben herkesin gönlü hoş olsun diye alıyorum, öyle de iyi, öyle de ne şiş yansın ne kebapçı bir çakalım. Siz de öyle olun.

-

Evet bir kanayan yaraya, bir derinlerde kalmış; kimsenin dile getiremediği toplum sorununa daha parmak bastım. Bu yüzden huzurla doldum, pokemondaki ciglipaf gibi hissediyorum. (bu sırada ben üstünde ''toplum sorunu'' yazan kağıdın üstüne parmak basıyorum ve siz ağlayarak uzaklaşıyorsunuz)

Market alışverişi mühim. Sevgi sizinle olsun.

19 lafazan:

StummScream dedi ki...

O doritos nacho'ya birde yoğurtlu sos yapacaksın. Böyle tuzu hafifleyecek. Canım çekti =D

uçurtma avcısı dedi ki...

aynen ya evde 23 yaşında bi çocuk var dimi insan azcık gönlünü hoş tutar :))

Milena dedi ki...

çok fena çok istediğim şey çıkmazsa hayatım kararıyor bunalıma giriyorum o derece:)zaten öyle bir vicdan azabı çektiririm ki markete geri döndürürüm adamı..ehehe

Finduilas dedi ki...

StummScream;
Benim de canımı çektirdin ama ya. :F

uçurtma avcısı;
Ahaha hiç düşünmüyorlar, ayıp. :P


Milena;
Aynen, suratımı falan asıyorum bir de ben çocuk gibi ya. :(( dhsjdfhs

bozbek dedi ki...

evdeki nüfus başına 2 adet kişisel yiyecek almak sorunu çözer de, bunu anca biz akıl ederiz :)

Adsız dedi ki...

ahaha ay cidden gizli kalmış sorunlardan biridir bu iyi ki parmak basmışsın =D

KIZILGIN (Selnur Güneş) dedi ki...

seninki gene acil bir durum değil beybi. lan üç kadınlı bir evde bir tane ped/tampon cıkmadı. ben delirmiyim de kim delirsin. hepsi de gitti alış verişe. yani gidiyosun maden, gitmişken al di mi yani olmadıgını biliyo sonucta. :/

Finduilas dedi ki...

bozbek;
Ben öyle yapıyorum işte eheh.

adsız;
Birinin bu taşın altına elini sokması gerekiyordu. hjdfjfh

Kızılgın;
Ahahah ya o daha beter ya. Çok fena oluyor o durum biliyorum. :(

mefisto dedi ki...

sen yine istediğin şeyleri biliyorsun. ben bi heves boşaltırım torbaları, hiçbiri çekici gelmezse başlarım çirkefliğe. hiç de güzel bi şey almamışsın da, zevksizmişsin de, bu ne sıradan alış veriş adabıymış da.. karşı taraf da haklı olarak ne istediğimi sorar tabii. bilmiyorum ki. sadece o torbadan çıkacak bir şey beni şaşırtsın, sevindirsin, mutlu etsin istiyorum. o kadar da mühimdir işte market alış verişi. hayatı süpriz yumurta tadında yaşamak istiyorum lan. beni yaşamaya küstürmeyin olm.

mr.bulgur dedi ki...

gecenin saat 3ünde(yalan gayet 10 var 3e) insanın aklına cips getiren yazı(ana fikri anlayamamış gencin dramı sahne 1).cips bulun bana biri market bulsun alışveriş yapsın poşetten cips çıksın hemen şu anda...
neyse.

Hayali Nesne dedi ki...

Çok akıcı yazıyorun.Baymadan bir de.İşte bunu seviyorum.ANTEP FISTIKLI ÜLKERİ Bİ DE...

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Ya resmen içimi okumuşsun Findulas. Yazıyı okurken '' evet evet ben de böyle yapıyorum yahu'' dedim kendi kendime. O poşette kendin için bir şey bulamadığında yaşadığın hayal kırıklığını tahmin edebiliyorum. Ayrıca Doritos candır! :)

Mia Wallace dedi ki...

işte ben sırf bu yüzden her market alışverişine kendim de gidiyorum :)

Zeynep dedi ki...

enee o embesil mutluluk ifadesiyle torbaları abur cubur için eşeleyen bişey bulamadığında da somurtuk suratla 'e hani?' diye soran bi ben değilmişim :) ben öyle durumda babama trip atıyorum e baba ama insan şundan da alır yani alalaa hede hödö diye söylenirim babam da o gün tekrar dışarı çıktığında alır gelir yerim onu canım babam :)

Larien Ancalime

EvA ♫ dedi ki...

Sağlıksız ne varsa hepsi can dostum :D

mavimetropol dedi ki...

Bununla karşılaşınca sanki depresyona girdiğimden hep kendim çıkarım ben de:D

Finduilas dedi ki...

mefisto,
ahaha sen de az değilmişsin. fdjhfj

mr.bulgur,
canım çekti yine ya.

Hayali Nesne,
çok teşekkür ederim (:

Finduilas dedi ki...

Vişne Çürüğü,
bu konuda yalnız olmamak güzel (: insan saçma huylarının başkalarında da olduğunu görünce seviniyor salak salak eheh.

Mia'm,
en mantıklısı :D

Zeynep,
eheh ne güzel baba o öyle (:

Finduilas dedi ki...

Eva,
aynen öyle :D onlarsız yaşayamam resmen.

mavimetropol,
ben gittiğimde genelde ''ne çok ıvır zıvır cips mips almışsın ya '' deniyor :( ahahfdjfh

 
Tuşların Tıkırtısı: Market alışverişi
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.