29 Ocak 2012

Halbuki kalın çorap diye bir şey var...

Dışarıda kar yağıyor, zehir gibi soğuk var, ben donmamak için lahana misali kat kat giyinmişim, öyle ki o kat kat giyinmemden dolayı elimi kolumu zar zor hareket ettiriyorum, burnum kızarmaktan palyaço burnuna dönüşmüş, buz tutmuş yolda kaymamayım diye yere baka baka yürüyorum. Yani bayağı ucube, Allah’ın belası, kımıl zararlısı bir haldeyim...

Sonra o düşmeyeyim diye yola dikilmiş kafamı yavaş yavaş göğe doğru yükseltmeye başlıyorum ve bir bakıyorum ki Allah'ım o ne! Karşımdan mini etekli bir hatun salına salına geçiyor. Ve işte ben o hatunu o halde gördüğüm andan itibaren soğuğu falan değil, gözlerimden çıkan ateşleri hissediyorum.

Anlamadığım, nasıl oluyor ya bu? Yani insan hiç üşümez mi öyle? Hayır giydiği şey öyle tayt, kalın yün çorap falan da değil, öyle olsa tamam, onu biz de yapıyoruz ama hatun gayet incecik ten rengi çorap giymiş. Nasıl bir bünyedir ya bu?

Ben o kadar kat kat giyinmeme rağmen donuyorum, siz hiç üşümüyor musunuz şimdi incecik çorapla gezinen canlarım? Bacaklarınız falan hiç mi donmuyor? Tamam güzelsiniz , en ikoncan sizsiniz, en sütun, en pürüzsüz bacaklar sizin, karlı sokaklarda en çok bakılası, en fotoğrafı çekilesi, en asılınası, en aşık olunası, en en en süper kızlar sizlersiniz falan onlar ayrı da biraz da kendinizi düşünün, ne bileyim, hasta olacaksınız hep.

Sonra uğraşın günlerce tylolhottır, selpaktır, silmekten aşınmış, kızarmış burundur falan. Ohoo hiç hoş değil, size hiç yakışmaz onlar.Bakın şimdi sizi öyle hayal ettim de birden iğrençleştiniz gözümde. Halbuki öyle olmamalı, siz pamuklara sarılması gereken nadide insanlarsınız. Hep sizi düşündüğümden yazıyorum ben bunları.

Yalan be ne düşünücem. Beter olun. Bacaklarınız soğuktan kaskatı kesilsin, hareket edemesin. Akıl var mantık var, insan kalın çorap giyer, en kalınından taytını giyer de öyle dolanır o soğukta. Peh.

Not: Şaka maka o incecik çoraplarla cidden üşümüyorsanız taktiği bana da verin ya, olur mu? Bu konuda aydınlanmak istiyorum. Bir şey mi içiyorsunuz dışarı çıkmadan? Ya da çorapların özel ısıtması falan mı var veyahut üşümeme kremi var da onu mu sürüyorsunuz? Ona göre bana özelden bir şey edin de halledelim o işi.

Ok. Öpt. Bye.

Foto

27 lafazan:

Leah dedi ki...

Findu, bebşim öğrenince bana da haber et. Adeta çok önemli bir sır öğrenmiş olacaksın çünkü.

Not: O ten rengi çorap stayla ablalar grip neyin olunca sen ben gibi göt baş dağıtmıyorlar çiçeyim. Onlar üsturuplu ve edepli hasta olangillerden. Biz de çamaşır suyu lekeli pijamalarımız ve sümüklü burnumuzlan dizimizi kırıp oturalım.

white rabbit in the forest dedi ki...

ten rengi çorapların kalınları var. yani bildiğimiz koton çorap gibi kalın ama ten rengi. şu çorap sektörü ne akıl almaz şey..

bidüşün dedi ki...

ııyyy allah göstermesin! ben okul eteğinin altına bile ikoncanların "aa bak görgüsüz okula tayt giymiş" diyeceklerini hesaba katsam dahi en kalın çorapla, taytla gidiyorum, bunlar en soğuk havada ince çorap giyorlar! cidden bir sırları falan varsa yazsınlar bu yazının yorum bölümünü takip altına alıyorum!!

Sycorox dedi ki...

birde onların karda 15 punt topuklu çizmeyle gezen versiyonları var, hatta bu ikisini birden icra edenlere uzaylı gözüyle bakıyorum bende :)

!reDanDark! dedi ki...

Onlar olayı kafada bitirmiş olmalılar.. Başka bir açıklamasını bulamıyorum ben de..

(Meraba, ben kalınçorapüstünebirkalınçorapdahagiyengillerden Tt.. önemsiz biryerden bildirdim..)

Missbone dedi ki...

O kız varya kesin sevgilisiyle falan görüşecektir.:D

Kızlar da şimdi şöyle bir durum var.
Eğer heyecanlı isek, ya da kendimizi süpersonik hissedersek üşümemiz azalıyor. Ne kadar güzel oldum ben ya diye düşünmekten üşüdüğümüzü anlamıyoruz. Heyecanlanınca da böyle oluyor...

Mesela geçen sene sevgililer gününde bara giderken o kadar çok açık saçık gezen kız görmüştüm ki inanamazsın. Halbu ki hava buzdu, ama onlar havanın soğuğunu hissetmeyecek durumdalardı...

Bir de şey var, kendini ne kadar kötü hissedersen üşümen o kadar artıyor. Bana öyle oluyor yani.:D

Uzun oldu bu arada, bloguma yazıp link atsaymışım.:D Post konusu çıktı.:D

Dayatılanla Yaşamak dedi ki...

yaw ben de çok merak eder dururum.. acep soğuk havada büyümüşler hep de soğuk alışkanlıkları mı var..belki de onlar da sıcak havada bizden beter oluyorlardır mı ???!!!!

Kısaca Fd dedi ki...

sana bunun yolunu öğretecek birini tanıyorum Findu. Bu iyiliğimı de unutma çekirge :)

http://www.youtube.com/watch?v=2bA8U2AYYR0&feature=youtube_gdata_player

biricitconsungunlugu dedi ki...

bence yanıolar onlar bu soğukta ondan boyle seyedıolar:)) gıcık oluorum oyle ınsanlara..:))

francisella dedi ki...

bunların bir önceki sürümleri bu karda incecik deri ceket giyenleri heralde. mont değil ceket ''yok deri sıcak tutar''bilmem ne anlamam ben. adı üstünde ceket ya ne kadar ısıtabilir? ben malzemeye değil kalınlığa bakarım bana ne!

mr.bulgur dedi ki...

hırk!horh! gibi efektlerle güldüm
sonunda efendim...evet evet yine hasta olduğumdandır.grip mikrobu türkiye distribütörü olduğumdan
(ne kötü bi kelimeymiş bu ya) haftada bir düzenli alıyorum ben o mikrobu...

A-H dedi ki...

O hatunlarin memleketim insani olduguna eminmisin? Hani daha soguk ulkelerden gelip ohoo bu ne soguk bile degil diyerekten giymis olmasin ince corabi :D

Biblio dedi ki...

Isıtıcı krem denilen şey ciddi ciddi var. Tarçın aromalı filan.

Zift dedi ki...

Ahaha süpeeer bende geçen facebook'ta gördüm bunla ilgili bir şey. ''Çalışan motor paslanmaz'' gibi birşeydi. helal olsun o topuklarla gezenlere, ödül verilmeli bence!

Mia Wallace dedi ki...

hakkaten yaa var öylesi beni şaşırtanı!

D!mple Rock dedi ki...

hahahahh. ben de aynısından muzdaribim. daima üşüyeceğim ve daima o mini etekli kadınları yadırgayacağımm ^^

Finduilas dedi ki...

Leah,
Sırları hala çözülmüş değil leah'm.

white rabbit in the forest,
Çoraplar çok enteresan ya.

bidüşün,
Ahaha en iyisini yapıyorsun boşver, hasta olmaktan iyidir! (:

Finduilas dedi ki...

Sycorox,
Ya ben onlarla normal havada gezinemiyorum, kaldı ki karna gezinmek. :(

!reDanDark!;
Çok ateşliler veya? djsakdfhsjf

Missbone;
Ahah doğrudur. Bu arada evet sen uzunca yaz bloga da ordan ayrıca okuyalım. ^^

Finduilas dedi ki...

Dayatılanla Yaşamak;
Belki kışın pişiyorlardır da yazın donuyorlardır diye saçma bir düşünde aldı beni şu an. Bayağı saçma evet. :/

Kısaca Fd;
Ahaha iyiymiş (:

biricitconsungunlugu;
Yandıkları kesin (:

Finduilas dedi ki...

francisella;
Yaa aynen! Takdir ediyorum o umursamazlıklarını o ayrı.

mr.bulgur;
Geçmiş olsun efenim (:

A-H;
Memleketimin insanıydı ya evet. :D

Finduilas dedi ki...

Biblio;
A-ha heh en azından bunu öğrenmiş oldum!^^

Zift;
Bence de!

Mia Wallace;
Çılgın onlar ya.

D!mple Rock;
Sıkı sıkı giyin sen boşver! (:

angrybirdsrio dedi ki...

geçmiş olsun :(

KIZILGIN (Selnur Güneş) dedi ki...

onlar bu dünyadan değil. en azından ben öyle oldugunu düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

ilk okuduğumda yorum yazmayıp sadece kendi kendime onaylamıştım ama...
ben bugün kampüste,her yer kar-buzken ve lapa lapa kar yağarken şuna şahit oldum:'yırtık kot'
çorap falan yoktu bence.varsa da incecik ten rengidir. Cidden dehşete kapıldım,üstümde 94856989 kat varken donuyordum ben!

Yıldız Kız

Jove dedi ki...

ağağaay alkjsd. benım yanımda da erkek bi arkadaşım olunca, dışarda ince çoraplı kız gorduklerınde "ya usumuyo heralde oyle dı mı, yanı sıcak tutuyodur ınce olsa bıle o çorap bı puf noktası vardır yanı dı mı" falan dıye usumedıklerıne ınanmak ıstıyolar aklshdjhf. SAÇMALAMA YA ÇIPLAK ÇIKMASINDAN HİÇBİ FARKI YOK GÖTÜ DONUYO ŞU AN diyorum. inanmak istemiyollar. alskjdf

Deniz Acısu dedi ki...

Ben babet giyeni bile gördüm=) artık fakirlikten bot alamadı mı garibim ya da yaz modasını kışa getirmeye çalışan bir denyo mu orasını tabii ki bilmiyorum=)

hippilazman dedi ki...

üşemeyen allah üşütmüyor demek ki... ama soğuk ülkeden gelenlere bizim donduğumuz hava bahar havası gibi olabiliyor tabi. Yurdum genç kızını anlama problemi doğuyor bu noktada. Gene iyi niyetli olarak bazı bünyeler daha dayanaklı olabiliyor demek ki, fizyolojik biyolojk ve seksist olarak. Ateş seni çağırıyor!

 
Tuşların Tıkırtısı: Halbuki kalın çorap diye bir şey var...
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.