9 Mart 2012

Yılandan korkmam kuştan korktuğum kadar

İnsanlar yılandan korkar, köpekten korkar, böcekten korkar... Hadi en sıradışı olsa olsa palyaçodan korkar –ki cidden palyaçodan nasıl korkulur anlamıyorum ben muhabbet kuşlarından korkuyorum arkadaş. Evet, el kadar minik muhabbet kuşlarından.

Küçükken evinde 3 tane muhabbet kuşu beslenmiş bir insan olarak ben o yaratıklardan korkuyorum. Zaten bu korkum da o 3 zibidik kuş yüzünden ortaya çıktı. O kuşlar kafesteyken iyiydi, güzeldi, yemlerini kafesteki bölmeye koyup ''cici kuş ehöeh. maviş naber salak dsjsjdf'' diye eğleniyordum da, o kafeslerinden dışarı çıktıkları an ben ölüyordum, ben ne yapacağımı şaşırıp EEEEÖAAAAĞ diye bağırarak o kafesli odadan koşarak uzaklaşıyordum.

(yazar bu paragrafta kuşlar’a sesleniyor)

Be Allahsız kuşlar, o kafes açıldığı an ciyaklaya ciyaklaya, havaya tokat ata ata kanat çırpıp niye üzerime geliyordunuz ya? Hayır el kadar da minicik şeylerdiniz, o korkunç sesleri nerenizden ve nasıl çıkarmayı başarıyordunuz onu zaten anlamıyorum. Yemin ederim hatırlayınca irkildim gagalarını sevemediklerim. Hoş siz de haklıydınız bir yerde. Ben de yaşam alanımdan kopartılıp bana benzemeyen yaratıkların olduğu yerde kafese konmuş bir kuş olsaydım, ben de kafesimin kapısı açılınca önüme gelenlerin üstüne hırçın hırçın uçar, gözlerini sivri gagamla deşmek isterdim.

(yazar bu paragrafta kuşlar’a seslenmiyor)

Evet gözlerini deşmek. Şimdi bunu açıklayayım. En bilinen korkulardan birini örnek vererek açıklayayım, diyelim ki yılandan korkuyorsunuz... Yılan ne yapar? Isırır EN FAZLA, zehirlenir ve acısız bir şekilde ölürsünüz. Ama kuş öyle mi? Hı öyle mi? Değil.

Kuş, gözünüzü gagasıyla deşebilirliği olan bir yaratıktır! Ve bu da kuşu yılandan daha tehlikeli yapar!!!1! İşte korkumun ana sebebi bu. Bana doğru uçuşa geçmiş bir kuş görünce o kuşun direkt gözlerimi gagasıyla parçalayacağını düşünüp aklımı yitiriyorum.

Bir an düşünün lütfen, bana hak vereceksiniz! Kuş hızla ciyak ciyak bağırarak üstünüze doğru geliyor, şimdi tam suratınızın dibinde, kafası yerinde değil zaten bu hayvanatın, kuş beyinli(?!?!), bir an delirip, sinirlenerek gözlerinizi parçalaması nasıl mümkün olmasın?

Gayet de mümkündür. Olur, oluru var. Ben korkuyorum ve eğer ben korkuyorsam oluru vardır. Hitchcock reyis bu konuyla ilgili film yapmışsa oluru kesinlikle vardır.

Noktayı Yaşar'ın beni destekleyen ünlü sözleriyle koyuyorum;

''Kuşlar... sen kuşları boşver...
Evleeeer yerlerinde değiller... Aşkım...
Sakın sen kuşlara uymaaaa''
Teşekkürler...

19 lafazan:

Gürhan dedi ki...

Kuştan mı korkuyorsun? 'Kuşlar' diye bir film vardı onu izle :)

Dayatılanla Yaşayan dedi ki...

Hitchcock reyisin kuşlar filminden sonra ben de korkmuştum bir süre.. halen martıları uzaktan sevmek aşkların en güzeli derken, muhabbet kuşlarına asla sensiz olmaz derim..

Mia Wallace dedi ki...

ayy hakkaten yahu palyaçodan nasıl korkulur!

Larien Ancalime dedi ki...

''kafası yerinde değil zaten bu hayvanatın'' ahahahah :D

findut o göz fobisi bende de var ama kuşlara karşı bi korkum yok bu fobi yüzünden. Üstelik göz oymasıyla ünlü karga hayvanına da bilakis bayılırım. Ama göz fobisi çok pis bişey dik duran bi cismi şimdi ben takılır düşersem bu kesin benim gözüme girer en iyisi ben bunu yan yatırayım diyen insanım :(( rezilim :( bi de vakti zamanında muhabbet kuşumuz babama aşıktı ben de buna sinir oluyodum kendisini ışığı kapatarak yakalayıp severek en çok beni seveceksin diye serzenişte bulunmuşluğum da vardır... saygılar...

Zift dedi ki...

öooıyy bende çok tırsıyorum kuşlardan, hemfikiriz blogdaş

Dilara AKSOY dedi ki...

Ben de seninle aynı kaderi paylaşıyorum. Yalnız değilsin.

Kuşlardan korkarım ben de. Hatta bir sürü kuş beslemişliğim de vardır senin gibi. Dediğin gibi kafeste yemlerini verip uzaktan sevince her şey hoş güzeldi ama kafesten çıktığı anda odadan kaçardım çığlık ata ata. :)

Sonunda ne mi oldu? Kuşlarımın hepsi öldü çünkü ailem benim yüzümden kuşları kafeslerinden çıkaramaz oldular. Özgürce yaşayamayan kuşlarım, çareyi ölmekte buldular. Sonra ailem bir daha eve kuş almama kararı aldı. Lâkin son zamanlarda ev ortamında yine kuş muhabbetimiz var. Annem tekrar almayı planlıyor ve şart koşuyor, "Bu sefer kafesinden çıkaracağız ve korkmayacak, kaçmayacaksın" Ben de "Tabi canım, büyüdüm artık. Hiç yapar mıyım öyle şeyler? O zaman çocuktum" diyorum. Bakalım eve tekrar bir kuş gelirse neler olacak...

Tahminimce kendime yediremeyişimin bir tepkisiydi o. Neticeye bakarsak, hâlâ korkuyorum. :)

çitlembik dedi ki...

Buyuk insanlardaki palyaco korkusunu ben de anlamiyorum. Gerci hamilelerden korkanlari duyunca daha buyuk sasirdim o ayri.

Sycorox dedi ki...

Hitchcock'un kuşlar filminde tırsım tırsım tırstım bende, ondan beridir bir mesafeliyim :)

weba dedi ki...

Palyaçodan nasıl korkulur demişsin ya...
Korkmuyorum ya sadece................
Biraz korkuyorum.
İtici geliyorlar.
:(

Glamdring dedi ki...

Ahah. Bilhassa şu kuşlara seslendiğin kısma bittim.
Bir muhabbet kuşu katili olarak da sana hak verdim. Vakti zamanında ebleh hareketlerle okuldan eve geldiğimde, dangıl dungul salona girmiş, hayvan gibi acımasızca hurra diye kanepeye atlamış, ve nihayetinde annemin "n'aaptın öküz, öldürdün onu kaatilll" çığlıklarına tanık olmuştum. Anladığın üzere, meğer üç beş uçuşup yalandan özgürlük tatsın için kuşcağızı kafesinden dışarıya salmış bizimkiler. O da tutup kanepeye konmuş. Son konuşu oldu bittabii. Ama vallahi görmedim onun orada olduğunu ya. Halen aile içindeki gizli kod adımın "kuş katili" olmasına çok üzülüyorum, beni derinden yaralıyor be Finduilas:(

Lakin, bu mevzuda vicdan azabı çekişim, sana hak verdiğim gerçeğini değiştirmiyor. Bu korkunda haklısın. Koskoca Hitchcock bile filmini çekti yahu, nasıl haklı olmayasın ki.

KIZILGIN (Selnur Güneş) dedi ki...

evinde fil beslemek gibi hayalleri olan biri olarak bu korkunu yadırgamıyorum bebegim. hayvanlara karşı olan sempati ve fobiler üzerine hiçbir şekilde şaşkınlık yaşamam. ayrıca bi gözünü oysa.. tövbestagrıfıllaaaa :/

mr.bulgur dedi ki...

hiç yakıştıramadım efendim size,
cık cık cıklayarak kınıyorum hatta=)
(kuşlar konusunda çok sevgi doluyum evet)

Adsız dedi ki...

Bence diğer site mülk sahipleri, içeriği şöyle dursun, çok temiz ve mükemmel kullanıcı dostu bir stil ve tasarım, bir model olarak bu web sitesi almalıdır. Bu konuda bir uzman!

~♥ Nurs..~ dedi ki...

Her şeyden yeterli miktarda korkmayı komplo teorileri üretmeyi beceren biriyim :) Kuşları kafeslerindeyken bende severim :)

Finduilas dedi ki...

Gürhan;
İzledim (:

Dayatılanla Yaşayan;
Tüm kuşları uzaktan sevmek aşkların en güzeli benim için (:

Mia Wallace;
Hiç yaa :/

Finduilas dedi ki...

Larien;
Ahaha muhabbet kuşuna yaptığın serzeniş gerçekse sen dev bir sevimli kedisin fsjdhfsdjh :D

Zift;
Oh ya tek deli ben değilmişim. eheh

Dilara;
O korku kolay kolay geçmez yahu, yani ben kendimi düşünüyorum da, ı ıh zor. :(

Finduilas dedi ki...

çitlembik;
Hamile korkusunu da senden duyuyorum ilk kez, o daha ilginçmiş. (:

syco;
Mesafeli ol bence de :P

weba;
İtici gelmesini anlarım da korkma bence ya :P

Hoş benimki de laf MİNNACIK KUŞTAN KORKUYORUM LAN. fjsdkfsdhfksd

Finduilas dedi ki...

Glamdring;
Kuş katili olma hikayeni böyle açıkça yazma cesaretini takdir ettim fakat kuş hakları savunucuları seni her an bulabilir ayağını denk al. :((((((( ahaha şaka şaka.

KIZILGIN;
Düşününce gözünü oyması çok absürd geliyor ama olur yani oyar bence, oyabilir. :( Fil beslemek de iyiymiş eheh.

mr.bulgur;
Böyle tuhaf bir insanım ne yapayım, beni böyle seviniz. :(

Nurs;
Ben de her olayın içinde bit yeniği arayan bir türüm. :(

Larien Ancalime dedi ki...

asfadsgfdagsf gerçek :D hayvan benden iyice nefret etmişti tabii zorla seviyorum diye ahahahah

 
Tuşların Tıkırtısı: Yılandan korkmam kuştan korktuğum kadar
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.