13 Temmuz 2012

Kafanın sıcaktan süngerleşmesi

Şekil-1a
Şu anda odamda Arap Yarımadası iklimi hakim, öyle pis bir sıcaklık. Vantilatör de kar etmiyor o sıcaklığı geçiştirmeye, neden öyle o? Sanırım birazdan odadaki her şey teker teker slow motion bir şekilde kuma dönüşecek (bkz. şekil-1a). O parçalara ayrılıp kuma dönüşmeler de bir süre sonra odamı bir adet minyatür çöle çevirecek ve sonra tam önümdeki kapıdan içeri bir deve girecek. Deve derken benzetme falan yok, bayağı  hörgüçleri olan,  geviş getirmesiyle meşhur  deve işte.

O deve geviş getirerek Manowar - The Fight For Freedom arka fonu eşliğinde bana doğru gelirken birden ayağının dibinde kaktüs bitecek, ben kaktüsün bu âni oluşumuna şaşırırken kapıdan içeri bir tane de Kutup Ayısı girmesin mi? Girsin. Hoş bu hayal benim hayalim, istersem odamın kapısından 90’lardaki haliyle Coni Dep de girebilir. Lâkin efsanevi çöl-kutup ayısı-bedevi üçlemesini yakalamak adına kapıdan kutup ayısının girmesi bana daha mantıklı görünüyor (MANTIKLI??).  

Eee hocam o zaman bu durumda bedevî de ben olayım, yani kendimi feda edebilirim........... gibi şeyler   benim “kafanın sıcaktan süngerleşmesi durumu”ndan dolayı gözümün önünden geçiyorken, birden o hayali kumlardan, deveden  ve en önemlisi o kutup ayısından kurtulmak  için kendimi odadan dışarı attım. Odadan dışarı adım attığımda arkamı dönüp göz ucuyla odayı kolaçan ettim ve her şey yerli yerindeydi . Evet, çöl möl yok orda ama Arap Yarımadası iklimi var yani, var. Biliyorum. Siz de gelseniz siz de bilirsiniz, hatta gelseneniz? 

Şimdi de arka balkona oturmuş, rüzgar pöfür püfür pifir esip saçımla ağzımın yerini değiştirmeye çalışırken bunları yazıyorum. Birazdan bu esintiye yaraşacak lezzette bir kokteyl içeceğim.

(kokteyl içmedi. karpuz yedi. karpuzu da yerken bir tanesini yere düşürdü ve şimdi düşen karpuzun yerde bıraktığı şekerli pembemsi izi temizlemeye çalışıyor. / tıkırtı haber  07’12)

9 lafazan:

Rebecca dedi ki...

Ben de balkonda yapıyorum bunu bazen. Daha iyisi Johnny Depp zaten =D

Glamdring dedi ki...

Ahah. İyi güldüm. Özlemişim kalemini.
Ve sorma. Bu çıldırtıcı yaz sıcakları beni de mahvetmiş vaziyette. Dışarıya çıkmaya korkar oldum. Üç beş yürüdükten sonra resmen İsmail Türüt'e bağlayıp kan ter içinde kalıyorum. Eve vardığımdaysa daha kapıdan adımımı atar atmaz pıçaklanmış Bedri Baykam edasıyla "Anneeğğğ çabuuuk klimayı aççç, aystimm nerdeeee beni aystiye götürrr" diye can havliyle bağırıyorum. Ki kadını tımarhanelik etmem işten değil.
İyi gene sizin oralarda rüzgar müzgar mevcutmuş. Buralarda yaprak kımıldamıyor yahu. Klimasız bir mekana gitmek bildiğin cesaret işi.
Yaz mevsim zor ya. Hiç sevmiyorum.

Bir de. Daha sık yaz.

Finduilas dedi ki...

Rebecca;
Evlere balkon diye bir şey kondurmayı kim düşünmüşse allah ondan razı olsun ya, cidden kendisinin merhum kulağını iyi anlamda çınlatıyorum bu aralar. BALKOON!!1!111!

Glamdring;
Eheh İsmail Türüt'ün çektiklerini bu mevsimde anlayabiliyoruz en azından o bakımdan öğretici bir mevsim fdjkfd

Ama sevmiyorum ben de yazı, nefes alamıyorsun bir kere ya nesini sevelim diy mi diy mi?

Bir de. Daha sık yazmaya çalışırım. (:

KIZILGIN (Selnur Güneş) dedi ki...

karşımda koca bir şelale manzarasıyla malatyanın çoook içlerinde bir köyde yünlü çeketimlen oturuyorum şekerim, desem beni dövmezsim di mi :( valla öyle. gel anam gel birlikte üşüyek.

Finduilas dedi ki...

Benim yerime de üşü ya :(((((((((

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Ay bir an kendimi mi gördüm ne? Zaten bu vantilatörün amacı ne bende çözmüş değilim, dönüyor dönüyor içerisi hala çölden farksız. Hayır o değil yeni bir şey keşfettim, insanın sıcaktan midesi bulanabiliyormuş.

Sarı vosvos dedi ki...

Bloğuna ilk defa girdim ve kesinlikle inanılmaz yazıyosun.:D İnanılmaz bi hayal gücün var ve kelimelerle oynuyosun çok iyi.Bahtsız bedevi olmak he o da iyidir :) Coni Dep mi oov çok uçmuşsun cidden kutup ayısı bu durumda daha mantıklı gelebiliyo :D Deveyi anlatma şeklin zaten süper hörgüçlü mörgüçlü aksljdşas.:D Kokteyl yerine karpuz iyidir iyidir karpuz her zaman kurtarıcı bazen yemek yemeyip sadece karpuz yiyoruz bu sıcakt başka yenilcek bişey olmadığından ! :D Ve son olarak yere düşen karpuzun yerde bıraktığı pembe iz baş belasıdır suçu babana veya abine at işe yarıyo abiler zaten bunun için vardıır :D

-uu baya bi uzun oldu o.O -

Yase dedi ki...

O çöl her yerde sanırım. Ablam da öyle üşüttü ki -bu havada- vantilatörle sohbet ediyo, onun çocuğu olduğunu düşünüyo filan, yani teyze oldum!
Ha bu arada gerçekten güzel bi yazı olmuş, bir ara simyacı olup çölüne uğrayabilirim, eğlenceli gözüküyo.

Finduilas dedi ki...

cips yiyemeyen kız;
Neyse ki sonbahar geliyor yavaş yavaş. (:

Sarı vosvos;
Yorumun için çok sağol vosvos, utandırdın. (:

Yase;
Ahaha ablan iyice uçmuş, havaların psikolojimizi bozduğuna delil olarak ablanı, beni ve bu yazıyı bilim insanlarına gösterilmeliyiz sanırım. fdjhgkg

Ya da hayal gücümüzü geliştirdiği için yararlı mı oluyor ki acaba ya? Hmm bilemedim bak kafam karıştı, neyse.

 
Tuşların Tıkırtısı: Kafanın sıcaktan süngerleşmesi
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.