22 Nisan 2010

Kornalar bile havalı.

Sabahtan beri evin etrafında arabasıyla gezinirken havalı kornayla Godfather'ın müziğini çalmaya çalışan insanın sonsuz döngüye girdiğini düşünüyor ve kendisi için gerçekten endişe ediyorum.

Biraz daha aynı şeyi yapmaya devam ederse; aşağıya inip evin önünden geçmesini bekleyecek, kapının önünde belirince de bir Hulk edâsıyla camı kırıp, o nâdide müzik aletini Hüküm Dağı'nın eteklerinde yok etmek amacıyla koparacağım. Tüm bunlardan sonra döngüden kurtulması için kendisine kutsal gazoz... pardon kutsal su... aman işte okunmuş su içirecek ve en sonunda herşeyin onun hakkında hayırlı olmasını dileyerek yanından koşarak uzaklaşacağım.

Not: Yazar bu yazıyı yazarken Modern Talking - Geronimo's Cadillac'ı dinlemiş ve gaza gelmiştir.

11 lafazan:

Mrs. Baros dedi ki...

Bi arabam olsun ilk iş o korna sesini yapacağım.

Finduilas dedi ki...

Bari sen yapma. :P

tropik rûya dedi ki...

sanırım her yerde var bu dert :S sabh o kornanın sesine uyandığımı bilirim.

Syntinen dedi ki...

Heaheaheah :D Sırf bu ritüeli yapışını görmek adına adam tutasım var ama ısrarla tekrar eden düzenli sesler beni de çılgına çevirir, o yüzden bu fikrimden vazgeçiyorum lol'

Adsız dedi ki...

sahi bu devirde kornalar bile havalı. hey gidi.

Finduilas dedi ki...

tropik rûya;
İşte bu dediğim arkadaş da sabah başlayıp akşama kadar DAA DAA DAA DAA DAA DAA DA DA DAAA DA DA DAAAAA diye dolandı. Çok fena.

Syntinen;
Bu güzel fikirden vazgeçmen çok güzel. :P

Adsız;
Hiç sorma hiç.

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

ben ilk duyduğumda inanamamıştım.
kamera şakası filan diye düşünmüştüm.
ama ne zaman ki bir minibüsçü o kornayı çalıp " binicen mi güzelim ? " dedi, benim de korkulu rüyam oldu.
hüküm dağı yolculuğuna peksimetlerimi alıp geliyorum.
gollum'u hallettim.
rahatız :D

Finduilas dedi ki...

Gollum'u hallettiysen işimiz kolay, hadi gidelim. :P

Mrs. Baros dedi ki...

Findu; en büyük hayalim bu =D

Syntinen dedi ki...

Slogan gibi oldu :D

Finduilas dedi ki...

Mrs. Baros;
Hâlâ bir umut var hissediyorum. :D

Syntinen;
Ahaha di mi. (:

 
Tuşların Tıkırtısı: Kornalar bile havalı.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.