21 Ekim 2010

Gerçekten öyle değil ya, yalandan öyle olsun.

Hani bir kelimeyi tekrar tekrar söylediğinizde o kelimeye birden yabancılaşırsınız ya, işte o yabancılaşma hissi bir süre kendi kendinize kaldığınızda, aynada karşınızda duran yüze baktığınızda, sadece düşüncelerinizle yalnız kaldığınızda da ortaya çıkıyor. Daha önce farketmediğiniz şeylerin farkına varıyor, aslında çoktandır size ait olan ama sizin daha farkına yeni vardığınız o şeyleri deşmeye başlıyorsunuz. Başka işiniz yok ya, onlarla uğraşıp herşeyi inceliyorsunuz. Sonra canınız sıkılıyor, ''Keşke benim görüp de tanımak istemediklerim olarak kalsaydılar'' diyorsunuz, ''Demek çok fazla kurcalamamak gerek''

Hani tekrar tekrar düşününce yabancılaştığınız kendiniz, canınızı sıkmıştı ya demin. İşte o kendiniz şimdi dışarı atıyor kendini, düşünmüyormuş gibi yapıp aslında kendine yalan söylüyor, gülüyor sonra - belki güldürüyor da, ''İyiyim ben'' diyor etrafındakilere gülerek, ''Gerçekten''.

Ve üstünü kaplıyor daha demin düşündüklerinin, kendi kendinden saklıyor onları ''Nasıl olsa yine ortaya çıkacaklar, şimdi canımı sıkmasınlar'' diyerek kendini kendinden saklıyor. Kendiyle tekrar başbaşa kalacağı zamana dek örtüyor üstlerini, yine ''Gerçekten iyi'' olduğunu söyleyerek.

Gerçekten öyle değil ya, yalandan öyle olsun.
Bırakın öyle avunsun.

5 lafazan:

Syntinen dedi ki...

Bu yazıyla şu anki çoğu düşünceme özet geçmişsin ya, incicilerin kulakları çınlasın, senin de ellerin dert görmesin ((:

MeLLy dedi ki...

Mimledim seni Finduu!
Mim konun burda şekerim, bak bakalım beğenecek misin??

http://mellynindunyasi.blogspot.com/2010/10/top-55-mimlendim-2.html

Adsız dedi ki...

iyiyim diyerek avunuyoruz, ne acayip aslında. =))

Daisy dedi ki...

Nasıl olur da ben bu yazını şimdiye dek görmemişim!? Kendime çok kızdım şu an. Her kelimesi harika ve çok doğru.

Finduilas dedi ki...

Syntinen;
Sen de sağolasın. (:

MeLLy;
Bakayım bakayım, teşekkür ederim melly. (:

Adsız;
Avutucu şeyler mantıklı şeyler olmuyor hiç. (.

Daisy;
Teşekkür ederim canım. (:

 
Tuşların Tıkırtısı: Gerçekten öyle değil ya, yalandan öyle olsun.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.