21 Ocak 2011

Nefretlik diyaloglar - 5

Kan bile çıkar bu diyalog sonrasında, aman diyim.

Birisi: Aayy bu çocuk sizin mi?
Baba: E bizim tabii...
Birisi: Dur bakayım, kaşı gözü hiç sizin gibi değil ama...
Anne: ??!?!? (baba bu sırada tip tip anneye bakar)
Birisi: Valla hiç benzemiyor size ya ehehehehheeahhshsfdh (psiko gülüş)
Baba: Benziyor ya işte baksana, burnu aynı ben, bana benziyor (çocuğunun burnunu sıkaraktan)
Anne: Hayır bana benziyor asıl...
Birisi: Ya diyorum işte babasına hiç benzemiyor bu ehehehhehehehashhdhdh (psiko gülüş strikes back)
Baba: Lan ?!?!
Birisi: ehehehhdhsdjsd
Anne: Kahve pişireyim.

8 lafazan:

Mrs. Baros dedi ki...

ahahahahahahah manyak

Mia Wallace dedi ki...

cidden ha :D

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Birisinin patavatsızlığı ailedeki ilişkileri zedeliyorsa o birisiyle muhattap olmamaları gerek. :D

Kısaca Fd dedi ki...

evet mesela benim dayımın bi oğlu kendisine çok benzediği halde biri hiç benzemiyo ama ben "bu sana benzemiyo" demiyorum.banane. :)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

bir de bunun "eheh, aynı sizin postacı/sütçü/bakkal/tüpçü." versiyonu var. ne güzel kafalar, uzak bir yerlerde, sağlıcakla kullansınlar finducuğum.

mefisto dedi ki...

cıks cıks.. evire çevire döv şimdi bunu; böyle durumlarda şiddet mübah bence.

Finduilas dedi ki...

Mrs. Baros;
Hem de nasıl (:

Mia Wallace;
(:

Vişne Çürüğü;
Ve o birisinin ağzından çıkanı kulağının duyması da gerek. :D

Finduilas dedi ki...

Kısaca Fd;
Eheh boşver zaten, başına iş mi alacaksın (:

Larien Beyinütüleyen;
Onlar abiler zaten aşmış artık, (bkz gözü karalığın sınır tanımaması)

mefisto;
Hakedene hakedeni vermek caizdir, yumulalım.

 
Tuşların Tıkırtısı: Nefretlik diyaloglar - 5
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.