20 Ocak 2011

Ayı ayağı sendromu

Ugg görmekten kurtulduk derken şimdi de tüylü çizme midir bot mudur öyle şeylerden çıkartmışlar. Tabii ''moda olan herşeyi giymezse ölecek hastalığı''ndan müzdarip olan ablalarım da durur mu? Hemen ayaklarına bu ilginçlikleri geçirirler ve sayelerinde sokaklar ayı ayağı sendromuna tutulmuş insanlarla dolar. Sağolsunlar. (kafa hafifçe yana eğilerek söylenir)
Bak şimdi aklıma geldi, tüylü çizme deyince yine kulağa bir nebze hoş geliyor ama ''kıllı çizme'' de mesela, çok çirkin değil mi? Tüylü çizme diye değil de 'kıllı çizme' diye satsalar ''ıyy kıllıymış bu ya ?!'' deyip bunu kimse almazdı, eğer öyle olsaydı çok iyi çok güzel olurdu. Ama olamadı.

(favorim ahahah)

11 lafazan:

rectoa dedi ki...

sen bi ara blogu mu kapattın naptın?

Finduilas dedi ki...

Yok ben kapatmadım, blogger kendi kendine bir şeyler etmiş. Düzelttim zar zor çok şükür.

Eski Milenyum dedi ki...

"ayı ayağı" süper bir benzetme olmuş. harbiden öyle. bundan sonre ne çıkıcak merak ediyorum.

French Oje dedi ki...

ya o diil de nasıl temizlenir diye düşündüm ben hemen

imza: burcu hala değişmemiş başak kadını.

Peyton Sawyer dedi ki...

Ama Ugg'lar çok rahat ve sıcak tutuyoor,her şeyin altına da gidiyor:(

!reDanDark! dedi ki...

Ama UGG'lar çok çirkin duruyor ve her gördüümde benimde 'Aa! Ayı bacaağı!' gibi bir tepki vermeme sebeb oluyor..

Ya herşey bir yana UGG, kıllı çizme yada ne bilim Converse gibi şeyleri kullanırken özentilik uğruna, sokakta yanından geçen her 5 kişiden biriyle aynı şeyi giymekten gocunmayan insanlar, sokakta gördüğü onlarca insandan biriyle aynı kıyafeti giydiğini farkettiğinde neden çıldırır??

Finduilas dedi ki...

Eski Milenyum;
Gelen gideni aratır saptamasına göre daha beter bir şey bekliyor bizi. eheh.

French Oje;
Tüylerini almak gerek bence, anca o olur.asdfjdskj

Peyton Sawyer;
Ben bir kere denedim koca ayak oldum resmen. Sevmedim. :/

!reDanDark!
Heh işte çok güzel bir konuya değindin, ben de merak ediyorum onu. (:

Mrs. Baros dedi ki...

bende şu en alttakinin evde giyileni var.
anca evde giyilir böyle şeyler zaten, ayı ayağını geçtim insanı goril gibi hissettiriyor bunlar ldksd.

Finduilas dedi ki...

seni bunların içinde görmek isterdim cidden dsajfdj

SweetNightmares dedi ki...

Chewbacca'nın ayaklarına benziyor .

Finduilas dedi ki...

Vallahi de aynısı.

 
Tuşların Tıkırtısı: Ayı ayağı sendromu
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.