7 Şubat 2012

Katil pervaneler

Hani bazı evlerin tavanına monte edilmiş kocaman pervaneler olur, etrafında koruması falan yoktur bunların, öyle kendi kendilerine dönerler. Hatta bazılarının ortasında lamba da olur. Yok yok o önüne geçince Darth Vader sesi çıkarılabilen, yukarıdaki fotoğraftaki gibi vantilatörleri demiyorum, büyük pervaneler. Heh işte, bence onlar çok korkunç şeyler.

Niye mi korkunç? Şimdi bu pervanelerin etrafında koruması, demiri, vesairesi olmuyor ya, o yüzden bana hep monte edildikleri yerdeki vidalardan biri düşecekmiş de, o pervaneler oldukları yerden kopup hızla dönerekten evdeki insanları parçalayacaklarmış gibi geliyor.
Şimdi gözümde canlandırdım ve evet dostum, bence korkmakta haklıyım!
Yani mesela onu oraya monteleyen adamın o gün canı çok sıkkındı belki? Karısıyla falan kavga etmişti de ‘’Amaan oldu işte bu, zaten canım sıkkın bunla mı uğraşacam!!!!’’ diye düşündü ve o pervaneyi oraya çok da sağlam montelemedi, olamaz mı? Olabilir.
O yüzden bence o etrafında koruma olmayan dev pervanelere güvenmeyin, bir pervane tarafından öldürülmek istemezsiniz değil mi? *burada yüksek volümdeki bülent ersoy kahkahası var* Gidin klima alın ya da kafasını sağa sola çeviren büyük vantilatörlerden alın, onlar dev pervanelere nazaran daha insancıl ve daha güvenilirdirler.
-
Eveet, bu kış gününde benim manyak pervane korkumu sizlere de aşıladığıma göre artık çocukluğuma inip bunun sebebini araştırabilirim. Gideyim.......

19 lafazan:

birdelisevda dedi ki...

Yalnız değilsin. Bizim evde de böyle bir pervane var. Ama fiziksel olarak düşünüp taşınıp hesaplamalar yaparak bu koprkumdan sıyrıldım:)

Finduilas dedi ki...

Ben kendilerine hep temkinli yaklaşacağım. ahaha :F

Larien Ancalime dedi ki...

sevgili findu :) tavan pervanelerine karşı aynı tırsma çekinme bende de vardı... bi gün discovery'de sanırım, myth buster programında tavandan kopan bir pervane bir insanın kafasını koparabilir mi yada ne derece zarar verir acaba diyip bir deney yaptılar hem de bu deneyi sanayi tipi çelik ve çok daha hızlı dönen vantilatörlerle yaptılar. Sonuç; kafa kopmayı bırak küçücük çizikler falan oldu. tabii bunun sebebini baya uzun açıklamıştı da şu an hatırlamıyorum sonuç olerekk (çok bilimsel konuştum...) o zamandan beri ben tırsmıyorum onlardan :) görmüşken söylemek istedim hehe :)

Pingocuk dedi ki...

Cok eglencelisin hahaha

Hayat Devam Ediyor dedi ki...

Dedemlerde vardı aynından. O sıralar bir şey duymuştum. Bir bebeği dayısı büyük pervanenin olduğu odada havaya zıplatıyormuş ve bebek pervaneye takılmış. Hala korkarım onlardan.

bergeron. dedi ki...

Yelpaze. Hem elektrik yakmıyor, hem zararsız, üstelik taşınabilir! Yelpaze deriz de Bülent Ersoy kahkahası eksik olur mu? Olmaaaaz.

Mjora dedi ki...

öyle vakkalar daha önceden olmuştu sanırım , katil olmuştu o pervaneler...
etrafının kapalı olmamasının sebebi yeterince hava salınımını sağlayamaması olabilir.tabii ki de tehlikeli yapıcak bişe yok..
zaten kaldırıldı ben hiç görmedim uzun süredir...

septy dedi ki...

çok küçükken hatırlıyorum bi aile gezmesinde duymuştum bu olayı. cidden katil olmuştu o pervaneler. çocuklar küçükken havaya atılıp tutulur ya hep. bi babada çocuğunu tavandaki pervaneyi unutup havaya atmış ve gerisini tahmin edersin. kurtaramamışlardı çocuğu. o zamandan kalma sanırım bende hep ürkmüşümdür pervanelerden.

Missbone dedi ki...

Ben hiç görmedim o pervanelerden ya, sadece böyle eski dükkanların baca gibi delikleri olur onlara monteli olanlarda vardı ama ufacıktı.:D

Heidi Glennis dedi ki...

bizim evde hiç olmadı öyle lambalardan falan ama hatırlıyorum küçükken görmüştüm.
ben böyle düşünmemiştim gerçi ehe, daha çok ona tutunup dönebileceğimi falan ne kadar eğlenceli olacağını düşünmüştüm şkkansdfn.

o normal kafesli olanlardaysa ses değiştirmek ne eğlenceliydi ya. en çok da içine bir ip parçasını uzatmanın heyecanıyla anne geliyor mu diye kapıyı gözetlemek mesela.

(evet o alet bozuldu)

Finduilas dedi ki...

Larien Ancalime;
Yaa ama aşağıdaki yorumlar başka şeyler diyor, MYTHBUSTERS YANILIYOR!!!11! dshjfhs

Pingocuk;
Ehehehe.

Hayat Devam Ediyor;
Oha çok fenaymış ya.

Finduilas dedi ki...

bergeron.;
Heh işte yelpaze tabii yaa, candır! (yıllardır elime yelpaze almıyorum o ayrı tabii... fhdjs)

Mjora;
Ya ben böyle olayların olduğunu bilmiyordum sadece öyle bir korkum vardı. Ama olmuş böyle olaylar meğersem. Yorumlardan onu görüyoruz. :(

septy;
Offf içim fena oldu ya. :(

Finduilas dedi ki...

Missbone;
Eski evlerde oluyordu ya, ben de küçüklüğümden hatırlıyorum misafirliğe gittiğimizde falan görürdüm hep, tırsardım. DEMEK O GÜNLERDEN KALMA Bİ KORKU. :( ahah.

Heidi;
Ehehe ben hala yapıyorum o ses çıkarma olayını ya, çok eğlenceli. evet. sajfhsdfh

Ee Cadı Işte dedi ki...

yazini keyifle okudum:)bizim evde de var suan bu pervanelerden ama buralarda bu meretsiz yasamak imkansiz..arada benim de aklima gelior ya koparsa diye daha kopmadi:)

D!mple Rock dedi ki...

Konuya çok alakasız bir yerden girip, o pervanelere aşık olduğum fikrinden girişeceğim yüksek müsadenle. Yerinden fırlayıp, insanları parçalacağı fantazyası çok orjinalmiş söylemeden edemijim. (:

Bana çok nostaljik ve sevimli geliyor. Evimde mutlaka olsun isterdim.

pistisvejanus dedi ki...

seni klimalı evlerde yaşatacağım Finduilas:):):):):)
videoya göz at bence :):)
http://www.mailce.com/tavan-pervanesini-farketmeyince.html

wimparella dedi ki...

oysa ki bana da çok sexy ve cool gelmişlerdir senelerce monica belluçi filmlerindeki gibin.

Finduilas dedi ki...

Ee Cadı Işte;
Aman bir şey olmasın (:

D!mple Rock;
Görüntüsüne diyecek lafım yok da işte bir tehlikesi var ya bence :(

pistisvejanus;
Ohaaa korkmakta haklıymışım pistis! ahhah sağol video için :D

wimparella;
Görüntüsü çokzel fakat tehlikeliler bence :((((

Deniz Acısu dedi ki...

yalnız olmamama sevindim=) ben kadınların saçlarını falan kapacak diye çok korkuyorum yea=) Paranoyaklaşıyorum galiba:D

 
Tuşların Tıkırtısı: Katil pervaneler
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.