25 Şubat 2012

Tam bir şey diyecektim...

Sesli düşünüyorum...

Birkaç kişi oturmuş bir konuyla ilgili harıl harıl sohbet ediyor, şakalar, komiklikler, kahkahalar falan, ortam güzel. Sen de bunları uzaktan uzağa izliyorsun... Sonra ''lan?'' diyorsun kendi kendine ‘’ben niye burda dut yemiş bülbül gibi oturuyorum ki? benim de söyleyeceklerim var!‘’

Diyorsun da, sen bunu dedikten sonra tam konuyla ilgili bir şey söyleyecekken o konu değişiyor ya............. Allah’ım o ne berbat, ne pis bir durumdur lan. Ağzın içine kaçıyor resmen. Sen o kadar yüklemi özneyi dolaylı tümleçi falan kafanda kur, yerine yerleştir, cümleyi söylerkenki surat ifadeni de hazırla, ağzını aç, tam söyleyeceksin, hooop konu değişsin.

Tebrikler, söyleyeceğini söyleyemediğin için canın sıkıldı ve boşu boşuna ağzını açtığın için de hava yutmuş oldun. Hava yutmak sağlığa zararlı, hoş değil, mideni şişirir, gaz yapar hep.

Gördüğünüz gibi bu durum kişiyi hem fizyolojik, hem psikolojik olarak etkilemektedir. (hep bu cümleyi kurmak istemişimdir)
Şaka bir yana içim parçalanıyor yemin ederim. Ben bu duruma düşünce ayrı parçalanıyor, başkasının bu duruma düştüğünü farkedince daha bir ayrı parçalanıyor. Bunu farkedince o kişinin yanına gidip ‘’sahi ne diyecektin sen ya, tam bir şey diyordun?’’ deyip çakallık yaparak sevap points kazandığım görülmüştür.

Bu ‘’diyeceğini diyemeden konunun değişmesi’’ durumuyla başa çıkmak istiyorsak atik olalım biraz gençler, atik. KOŞ. Fırlat. Söyleyeceğini söyle. Konunun değişmesine izin verme. *bu sırada eye of the tiger arka planda çalıyor*

- Bir de bundan ayrı, söylenen şeyin hiç kimse tarafından iplenmemesi durumu var , o da ayrı pis. Öyle havada asılı kalıyor adamın söylediği şey, ‘’lan keşke söylemeseydim, kimse duymadı mı yoksa ya? kamyon geçti belki onun sesinden duyamamışlardır ... bir daha mı söylesem?’’ diye kendilerini yer bunlar da. Onlara diyebileceğim tek şey; SİZ KONUŞMAYIN SAPITIYORSUNUZ.

Şaka şaka.

Hayırlı günler, iyi akşamlar.

foto

11 lafazan:

Kısaca Fd dedi ki...

söyledikten sonra da konu değişir ya. O da pis. Böyle senin yüzüne bakarlar ve sen onlar senin söylediklerin hakkında bişey söyleyecek sanarken birden kafayı çevirip başkasına bambaşka bişey söyler.

Adsız dedi ki...

bu genelde bana felsefe derslerinde geliyor,böyle kafamda hazırlamışım ingilizce cümleyi tamı tamına,tam elimi kaldıracağım hoca konuyu değiştiriyor,nasıl üzülüyorum
:(((888((

Yıldız Kız

KIZILGIN (Selnur Güneş) dedi ki...

sanırım bu yüzden yazıyoruz zaten canım. tam sıra bizim söyleyeceklerimize gelmişken konu değişiyor. biz de bari içimizde kalmasın diyerek buraya kusuveriyoruz.

weba dedi ki...

Sen söyledikten sonra kimse ilglenmez boş boş bakar sonra başka birisi konuyu değiştirir ya. :( Allah onları kahretmesin.

EvA ♫ dedi ki...

sen bunu dedikten sonra tam konuyla ilgili bir şey söyleyecekken o konu değişiyor ya............. Allah’ım o ne berbat, ne pis bir durumdur lan.


Aynen yaa hepte başıma gelir :D

minikkus dedi ki...

ben zort diye atarım mesela lafı, hatta millet güle oynaya bişeyden bahsederken ben dam üstünde saksağandan girerim olaya. o herkesin suratındaki "bu da neydi la şimdi" ifadesini görmek şekere iyi geliyomuş, kolestrolü de düşürüyomuş öyle duydum:P
sonra da "buda böyle bi anımdır" diyerek onları rahat bırakırım kaldıkları yerden gönül rahatlıgıyla devam edebilsinler deyin:)
o kadar da düşünceli bi insanımdır o_0

Deniz Acısu dedi ki...

inanılmaz iyi olsaymış yalnız:D

Finduilas dedi ki...

Kısaca Fd;
Onu o kadar çok yaşadım ki...

Yıldız Kız;
Yaa dimi :(((

KIZILGIN;
Galiba öyle ya, evet. (:

Finduilas dedi ki...

weba;
Ağızları kurusun onların inşallah.

Finduilas dedi ki...

EvA;
Keşke başımıza gelmese :(((

minikkus;
Ahah en iyisini yapıyorsun boşver :D

Deniz;
Teşekkür ederim (:

kitap gibi kız dedi ki...

bu durumda "bir önceki konuya dönersek" diye pislik yapar "ooo, sen hala orada mısın?" hım hum'ları eşliğinde diyeceğimi derim. içimde kalmasın aman.

 
Tuşların Tıkırtısı: Tam bir şey diyecektim...
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.