27 Aralık 2009

20.


İyi ki doğmuş muyum bilemiyorum ama 20 yıl önce bugün doğmuşum işte. 20 yaşına girmek kulağıma tuhaf geliyor şimdilik, zamanın bu kadar çabuk geçmesi ve her şeyin birden eskimesi falan...

(bkz.80'lerin 90'lara bağlanmasına 4 gün kala doğmak)

30 lafazan:

SirEvo dedi ki...

Yılbaşına 4 gün kala doğmak.
Ne küfür yemişsindir sizinkilerden.
"kızım yılda bi kez noel kutluyoz, tam gelecek zamanı buldun he" diye.

Şaka bi yana, nice mutlu, bol paralı, sevgi dolu bir sene geçirmeni dilerim.

Homo Frigidus dedi ki...

80lerin son mahsullerinden biri olarak doğumgününü kutluyorum ^.^ bana da 20 ilk başta garip gelmişti hatta uzun bir süre 19 demeye devam ettim ama zamanla alışıyosun. umarım 20li yaşların mutlu ve sağlıklı geçer =)

rectoa dedi ki...

doğum günün kutlu olsun 80'lilerin son temsilcisi.

KiMbırly dedi ki...

iyi ki doğdun finduılas! sen doğmamış olsaydın biz böyle keyifli yazıları okuyamıycaktık, teşekkürler o zaman :)

StummScream dedi ki...

İyi ki doğdun gibi bir klişe kullanmak istemiyorum. Niye doğdun gibi de saçmalamıyacağım. Yeni bir yaşın verdiği olgunluğun farkına varman bu sayede daha az hata yapıp daha çok mutlu olman dileğiyle... =)

bi dost dedi ki...

kutlu olsun:) hayırlı, huzurlu ve mutlu bi ömür dilerim..

onlar basamağın değişti, kompleks başlangıcı :( :P

Clementine dedi ki...

aman allahım 20 :) bende zor alışmıştım bu fikre geçen yıl. Ozamaaann doğum günün kutlu olsun..Gelsin pasta :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

iyi ki doğmuşsunda 20'den sonra ki zaman daha çabuk geçicek.

Mrs. Baros dedi ki...

soulmate iyi ki doğmuşsun iyi ki buralardasın! çooooooook seviyoruz seni
nice mutlu güzel senelere (((:

Hun ü ZeN dedi ki...

20 iyidir, artık teenager değilsin..Doğumgünün kutlu olsun

*kelime jonglörü* dedi ki...

İçine doğduğun yeni yaşında doğrulman dileğiyle,aman ya da salla bütün dilekleri,pasta ye mutlu ol;bizim yerimize de ye hadi bakalım u'mutlu sevilesi yıllar.

Bella dedi ki...

heeepiii bortdeeey tu yuuuu hepii bortdeeey tu yuuuu hepii bortdeeey hepi bortdeey tu yuuu.

dun yoktun kutlayamadik ya :(

Gökhan dedi ki...

doğum günün kutlu olmasın sen kutlu ol , doğduğun günü neden kutluyoruz ki :D

Ainariel* dedi ki...

Vaay 20 demek. Nasıl hissettirdiğini en çok merak ettiğim yaşlardan birisi.

Mutlu yıllar :)

:: RockunzeL :: dedi ki...

doğum günün kutlu olsun!!!
:)

Yılmaz Barış dedi ki...

doğum günü mesajları bana hep kuru, sade, boş gelir...

bir de herkes aynı şeyleri yazar hani..
doğum günü kutlu olsun..
şöyle bir ömür dilerim
nice senelere filan...

biraz daha yaratıcı tebrikler bulmak lazım diye düşünüyorum benim aklıma pek gelmiyor...
doğum günün kutlu olsun... :)

Amaltheian dedi ki...

20 iyidir. Güzeldir.

Herkes 18 yasinda olabilmek isterken ben hep 20 yasinda olmak istemistim. Hala oyle! 18'in tercübesizliğinin yittiği ama hala çıtır olduğun donem:)

Mutlu yillar ve mutlu yaslar.

Glamdring dedi ki...

İyi ki doğdun, iyi ki varsın.
Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara(:
Ve ileri ki yaş günlerinden birinde.. Yüzüklerin Efendisi'nin çekildiği kutsal topraklar Yeni Zelenda'ya ayak basman, Miğfer Dibi Savaşı'nın kameralandığı yeri keşfedip gülümsemen dileğiyle(=

Sycorox dedi ki...

uuuu canım iyiki doğmuşun...bu yaşın sana istediğin herşeyi getirir umarım...hepi hepi hepi birthday;)

Desperate Housewife dedi ki...

mutlu yıllar :)

Finduilas dedi ki...

Hun ü ZeN,
*kelime jonglörü*,
Bella,
Gökhan,
Ainariel*,
RockunzeL,
Yılmaz Barış,
Amaltheian,
Glamdring,
Sycorox,
Desperate Housewife;


Hepinize çook teşekkür ediyorum. Gerçekten çok mutlu oldum. ^.^

Amphibian dedi ki...

geç oldu ama....


MUTLU YILLEAAAAAAEEAAAEAAAAAR!

a.nur... dedi ki...

Anam geç kalmışım!
Ama ama ama dün aklımdan geçmiştin böyle nedendir bilinmez:)
İyi ki doğdun sevgili blog yazarı:))
İyi ki...

Loreathan dedi ki...

Happy birthday ^_^

sLn dedi ki...

Mutluluk getirsin yeni yaşın :)

Finduilas dedi ki...

Teşekkürler ederim efenim, çok çok çok. (:

voodoo girl dedi ki...

geç olsun güç olmasın, mutlu yıllar =)

Finduilas dedi ki...

teşekkürler voodoo hanım. ^.^

elfeyp dedi ki...

20 mi?! :) Çoook özledim. Keşke şu 20'lerde dönsek dursak :P

Finduilas dedi ki...

öyle bir şansımız varsa ne güzel olur. :P

 
Tuşların Tıkırtısı: 20.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.